eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolesławiecPrzedmiotem zamówienia jest zakup usługi szkoleniowejwłasny biznes dla 35 osób. Szkolenie zostanie przeprowadzone w dwóch grupachI grupa - 20 osób, II grupa - 15 osób. Szkolenia finansowane będą z Funduszu Pracy



Ogłoszenie z dnia 2009-11-03

Bolesławiec: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi szkoleniowej: własny biznes dla 35 osób. Szkolenie zostanie przeprowadzone w dwóch grupach: I grupa - 20 osób, II grupa - 15 osób. Szkolenia finansowane będą z Funduszu Pracy
Numer ogłoszenia: 195545 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu, ul. Obrońców Helu 10, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7326601, faks 075 7326601.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi szkoleniowej: własny biznes dla 35 osób. Szkolenie zostanie przeprowadzone w dwóch grupach: I grupa - 20 osób, II grupa - 15 osób. Szkolenia finansowane będą z Funduszu Pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi szkoleniowej: własny biznes dla 35 osób. Szkolenie zostanie przeprowadzone w dwóch grupach: I grupa - 20 osób, II grupa - 15 osób. Szkolenia finansowane będą z Funduszu Pracy. Program szkolenia musi zawierać 60 godzin zegarowych zajęć dla każdego uczestnika szkolenia. Program będzie zawierał następujące zagadnienia: 1) czynności związane z zakładaniem własnej firmy, 2) formy prowadzenia działalności gospodarczej, 3) rodzaje ewidencji i rozliczeń podatkowych oraz form ubezpieczeń, 4) tworzenie biznes planu, 5) marketing i promocja usług, 6) formy finansowania firmy, 7) zasady i możliwości pozyskiwania środków z Unii Europejskiej. Wykonawca realizuje zamówienie w dni robocze od poniedziałku do piątku, po 30 godzin zegarowych zajęć w tygodniu. W harmonogramie szkolenia Wykonawca uwzględnia dwie przerwy (wchodzące w 30 godzin zegarowych zajęć), każda po 15 minut. Wykonawca wyznaczy osobę, która będzie odpowiedzialna za nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia. W czasie szkolenia Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia catering (tj. kawa, herbata, woda mineralna, ciastka). Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia materiały dydaktyczne i materiały piśmienne, które po zakończeniu szkolenia przejdą na ich własność. Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników, który ukończył szkolenie z wynikiem pozytywnym otrzyma zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia. Do przeprowadzenia szkolenia Wykonawca zapewni odpowiednią kadrę dydaktyczną. Do realizacji szkolenia Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia odpowiednie warunki lokalowe i wyposażenie techniczne, adekwatne do rodzaju szkolenia, odpowiadające indywidualnym potrzebom szkoleniowym uczestników. Szkolenie zostanie przeprowadzone na terenie miasta Bolesławiec.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 12227.25 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAULA ROSSI S.C., Gęsiniec ul. Widokowa 30, 57-100 Strzelin, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 11132.10
  • Oferta z najniższą ceną: 11132.10 oferta z najwyższą ceną: 11132.10
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.