Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2009-06-17
Bodzentyn: Dostawa 30.000 litrów oleju opa³owego na sezon grzewczy 2009/2010
Numer og³oszenia: 195524 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: ¦wiêtokrzyski Park Narodowy , ul. Suchedniowska 4, 26-010 Bodzentyn, woj. ¶wiêtokrzyskie, tel. 041 3115106 w. 62, faks 041 3115106.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.swietokrzyskipn.org.pl/
- Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów: http://bip.swietokrzyskipn.org.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Park Narodowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa 30.000 litrów oleju opa³owego na sezon grzewczy 2009/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa i wy³adunek 30.000 litrów oleju opa³owego lekkiego do budynku Dyrekcji ¦PN w Bodzentynie przy ul. Suchedniowskiej 4 na sezon grzewczy 2009/2010. Zamawiana ilo¶æ oleju opa³owego ma charakter planowany i bêdzie dostosowana do rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego z opcj± +/- 20 % do planowanych wielko¶ci zamówienia. Wymagany termin realizacji zamówienia - W okresie od 20.07.2009 do 30.04.2010 roku Dostawy oleju opa³owego realizowane bêd± sukcesywnie, zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem Zamawiaj±cego zg³aszanym telefonicznie. Dostawy realizowane bêd± w terminie nie d³u¿szym ni¿ 2 dni od daty zg³oszenia. W przetargu mog± braæ udzia³ wy³±cznie oferenci, którzy spe³niaj± warunki zawarte w art. 22.1 prawo zamówieñ publicznych oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 23.12.21.00 - 23.12.21.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczêcie: 20.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w wysoko¶ci 2.500 z³otych nale¿y wp³aciæ do dnia 30 czerwca 2009 roku na konto NBP O/Kielce 76 1010 1238 0804 5113 9120 0000.III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: 1) posiadaj± uprawnienia do obrotu paliwami, 2) posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz potencja³ techniczny, a tak¿e dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spe³niania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formu³± - spe³nia - nie spe³nia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ..
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ: 1) wype³niony i podpisany formularz oferty wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SIWZ wraz z zestawieniem warto¶ci parametrów jako¶ciowych oferowanego oleju opa³owego; 2) o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e spe³nia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych wg za³±czonego wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SIWZ; 3) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 4) koncesje, zgodnie z art. 46 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie dzia³alno¶ci gospodarczej (Dz. U. Nr 173, poz. 1807); 5) aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 6) aktualne za¶wiadczenie z w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci - wystawione nie wcze¶niej nie 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 7) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat co najmniej trzech dostaw, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± dostawie stanowi±cej przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania wg za³±czonego wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SIWZ oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e dostawy te zosta³y wykonane z nale¿yt± staranno¶ci±; 2. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to sk³ada dokumenty zgodnie z wymogami § 2 Rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakie zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 3. Dokumenty mog± byæ przedstawione w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonych za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.swietokrzyskipn.org.pl/.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: ¦wiêtokrzyski Park Narodowy
26-010 Bodzentyn,
ul. Suchedniowska 4
tel./fax (041) 311 51 06
p. 11 sekretariat.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 14:00, miejsce: ¦wiêtokrzyski Park Narodowy 26-010 Bodzentyn, ul. Suchedniowska 4.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
INNE PRZETARGI BODZENTYN
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do sto³ówki szkolnej/ przedszkolnej Zespo³u Szkó³ we Wzdole Rz±dowym w 2026 r
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Zespo³u Szkolno- Przedszkolnego w Bodzentynie na rok 2026''
- "Termomodernizacja O¶rodka Edukacji i Dyrekcji ¦PN w Bodzentynie z wykorzystaniem odnawialnych ¼róde³ energii w celu zwiêkszenia efektywno¶ci energetycznej " w ramach I etapu prac
- Przebudowa drogi gminnej - ul. Spacerowej w ¦w
wiêcej: przetargi BODZENTYN »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





