eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › MODERNIZACJA BLOKU ŻYWIENIOWEGO W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 6 W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM UL.STAROPRZYGODZKA 112

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-21

Ostrów Wielkopolski: MODERNIZACJA BLOKU ŻYWIENIOWEGO W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 6 W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM UL.STAROPRZYGODZKA 112
Numer ogłoszenia: 195498 - 2008; data zamieszczenia: 21.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Macieja Rataja w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Staroprzygodzka 112, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 738 25 21, fax 062 738 25 21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podstawowa6.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA BLOKU ŻYWIENIOWEGO W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 6 W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM UL.STAROPRZYGODZKA 112.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacji bloku żywieniowego w Szkole Podstawowej nr 6 w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Staroprzygodzkiej 112, w zakresie: roboty branży budowlanej: 1. Roboty przygotowawcze, 2. Wykonanie nowej posadzki z wykładziny rulonowej termozgrzewalnej wraz z warstwami wyrównawczymi - 46,01 m2, 3. Rozebranie płyt i konstrukcji sufitu podwieszonego oraz wykonanie nowego o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych - 46,01 m2, 4. Wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z wełny mineralnej (4 warstwy) - 46,01 m2, 5. Wyrównanie tynków pod płytki i wykładzinę ścienną - 73,36 m2, 6. Wyłożenie ścian elastyczną wykładziną zmywalną z PCW o gr. 2,7 mm - 34,46 m2, 7. Licowanie ścian płytkami glazurowanymi na zaprawie - 19,17 m2, 8. Dwukrotne malowanie ścian farbami emulsyjnymi - 28,25 m2, 9. Przebicie otworów w stropodachu dla przeprowadzenia wentylacji dachowej - 2 szt. 10. Uzupełnienie obróbek blacharskich - 1,20 m2, 11. Montaż baterii umywalkowych - 4 szt., 12. Montaż zlewozmywaków - 2 szt., 13. Montaż umywalek - 2 szt., 14. Dostawa i montaż urządzeń kuchennych, 15. Roboty towarzyszące. roboty branży elektrycznej: 1. Ułożenie kabli wielożyłowych - 21 m, 2. Montaż tablicy rozdzielczej - 1 szt., 3. Ułożenie przewodów kabelkowych pt - 126 m, 4. Puszki instalacyjne pt - 21 szt., 5. Montaż gniazd wtyczkowych podtynkowych - 12 szt., 6. Montaż opraw oświetleniowych - świetlówkowych - 16 kpl., 7. Sprawdzenia i pomiary, 8. Roboty towarzyszące. roboty branży sanitarnej: 1. Kanalizacja wod-kan: 1.1. Demontaż urządzeń sanitarnych - 4 kpl. 1.2. Montaż zlewozmywaków - 2 szt. 1.3. Montaż umywalek pojedynczych - 3 szt. 1.4. Ułożenie rurociągów z PCV - 6 m, 1.5. Ułożenie rurociągów z tworzyw sztucznych - 10 m, 1.6. Montaż zaworów kulowych i zwrotnych przelotowych - 12 szt. 1.7. Montaż ustępu typu kompakt ze spłuczką - 1 kpl. 1.8. Roboty towarzyszące. 2. Wentylacja: 2.1. Montaż wentylatorów dachowych - 2 szt. 2.2. Roboty towarzyszące. wykonanie ścianek aluminiowych oraz drzwi wejściowych: Wykonanie ścianek aluminiowych oddzielających pomieszczenia kuchenne: - wysokość 2,0 m, - materiał: aluminium malowane proszkowo w kolorze RAL 1015, - wypełnienie: kwatery górne - szkło pojedyncze, bezpieczne, kwatery dolne - wypełnienie pełne w kolorze stolarki, - powierzchnia całkowita przeszkleń 21,80 m2. dostarczenie mebli kuchennych: - Szafki dolne i górne, - Szafki narożnikowe, - Szafki wysokie typu komin, - Szafki pod zlewozmywak, - Blendy i fronty maskujące, - Uchwyty, cokoły i listwy, - Blaty kuchenne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.20.00 - Kładzenie upustów hydraulicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwatysiącezłotych 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655): 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykonawca: a) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwie roboty budowlane w zakresie robót branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, na kwotę nie mniejszą niż wartość kontraktu, b) dysponuje osobami, które: należą do Izby Inżynierów Budownictwa oraz legitymują się następującymi uprawnieniami budowlanymi: - kierownik budowy (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń), - kierownik robót elektrycznych (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń), - kierownik robót sanitarnych (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych bez ograniczeń), 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż wartość kontraktu. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz 5. akceptują wzór umowy (załącznik nr 1), 6. dokonali wizji lokalnej na obiekcie, 7. udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiający oceni spełnienie warunków określonych w SIWZ poprzez analizę dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków o których mowa w pkt.VI siwz dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać iż wykonawca spełnia wymienione warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień (pełnomocnictw) osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 4. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, tj. są czynnymi członkami właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadają uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń, uprawnienia branży instalacyjnej, uprawnienia branży elektrycznej. 5. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 3 do siwz, B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4 do siwz, 2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: (wykonali przynajmniej 2 roboty budowlane w zakresie robót branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej ) na kwotę nie mniejszą niż wartość kontraktu netto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonywania z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie - załącznik nr 5 do siwz, 3. Pisemne wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia (zakres rzeczowy), który Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 6 do siwz, C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż wartość kontraktu netto. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 prawa zamówień publicznych, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w punkcie A1,A2,A3,A5 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę (osoby) uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.podstawowa6.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 6 ul. Staroprzygodzka 112 63-400 Ostrów Wielkopolski.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 6 ul. Staroprzygodzka 112 63-400 Ostrów Wielkopolski sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.