eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipno › Dostawa wędlin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-11

Lipno: Dostawa wędlin
Numer ogłoszenia: 195485 - 2012; data zamieszczenia: 11.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Lipno sp. z o. o. , ul. Nieszawska 6, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2880414, faks 54 2880280.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitallipno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wędlin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wędlin w następującym asortymencie i ilości: Lp. Asortyment Norma J.m. Ilość 1 Kiełbasa toruńska PN-A-82007 kg 300 2 Kiełbasa zwyczajna kg 150 3 Kiełbasa parówkowa - popularna kg 100 4 Kiełbasa golonkowa O 8cm kg 400 5 Kiełbasa cytrynowa O 8cm kg 500 6 Kiełbasa łowicka O 8cm kg 700 7 Kiełbasa krakowska parzona O 8cm kg 350 8 Kiełbasa szynkowa O 10cm kg 600 9 Szynka mielona prasowana - produkt blokowy kg 800 10 Mielonka wieprzowa - produkt blokowy kg 150 11 Szynka wieprzowa - wędzona parzona (1kg) kg 15 12 Kiełbasa biała wieprzowa parzona 100g kg 40 13 Metka łososiowa kg 60 14 Kiełbasa bankietowa bez dodatków O 10cm PN-A-86526 kg 600 15 Pierś z indyka - produkt blokowy kg 1 200 16 Parówka delikatesowa (70g) kg 1 000 17 Pieczeń wieprzowa - produkt blokowy PN-A-82012 kg 500 18 Pasztetowa kg 200 19 Salceson biały wieprzowy kg 300 20 Kaszanka wieprzowa O 8-12cm kg 500 21 Polędwica drobiowa kg 400 22 Polędwica drobiowa z warzywami kg 500 Opakowania jednostkowe powinny być oznakowane, zawierać informacje dotyczące miedzy innymi: nazwa, adres producenta, nazwa towaru, klasa jakości, data produkcji, termin przydatności do spożycia, początkowy termin daty ważności przydatności do spożycia. Wykonawca dostarcza przedmiot zamówienia transportem przystosowanym do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpośrednio do magazynu zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30 - Wędliny .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów, np. z odpisu z rejestru,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się następujące zmiany w treści umowy: - Ceny wymienione w załączniku do umowy będą obowiązywały przez cały okres trwania umowy. Możliwa jest jedynie ich waloryzacja o kwartalny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. - Waloryzacja cen będzie następowała na wniosek Wykonawcy, począwszy od dnia, w którym Wykonawca przekaże Zamawiającemu informację o zamiarze waloryzacji cen, zawierającą wysokość wskaźnika waloryzacji. - Zamawiający zastrzega sobie prawo waloryzacji cen w przypadku wystąpienia ujemnej wartości wskaźnika, o którym mowa w ust. 2. - Pierwsza waloryzacja może nastąpić po upływie pierwszego pełnego kalendarzowego kwartału obowiązywania umowy. - W przypadku zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena netto, cena brutto pozostanie niezmienna.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitallipno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Lipno Sp. z o.o., 87-600 Lipno, ul. Nieszawska 6, pok. 238.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2012 godzina 10:30, miejsce: Szpital Lipno Sp. z o.o., 87-600 Lipno, ul. Nieszawska 6, kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.