eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimROBOTY BUDOWLANE - PRZEBUDOWA - WYKONANIE PODODDZIAŁU CHEMIOTERAPII DZIENNEJ W PAWILONIE PSYCHIATRYCZNYM SZPITALA W OŚWIĘCIMIU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-10

Oświęcim: ROBOTY BUDOWLANE - PRZEBUDOWA - WYKONANIE PODODDZIAŁU CHEMIOTERAPII DZIENNEJ W PAWILONIE PSYCHIATRYCZNYM SZPITALA W OŚWIĘCIMIU
Numer ogłoszenia: 195474 - 2014; data zamieszczenia: 10.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu , ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 33 8448230, faks 33 8448384.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.oswiecim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE - PRZEBUDOWA - WYKONANIE PODODDZIAŁU CHEMIOTERAPII DZIENNEJ W PAWILONIE PSYCHIATRYCZNYM SZPITALA W OŚWIĘCIMIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Roboty budowlane - Przebudowa -Wykonanie Pododdziału Chemioterapii Dziennej w Pawilonie Psychiatrycznym Szpitala w Oświęcimiu zgodnie z przedmiarami robót, specyfikacją techniczną i dokumentacją projektową wykonaną przez Pracownię Profil Jolanta Nowak ul. Świętojańska 5b, 44-100 Gliwice. a)Zakres robót: I Etap -wykonanie łazienki dla potrzeb osób niepełnosprawnych pom. nr 2 wraz z instalacjami -demontaż drzwi aluminiowych i montaż drzwi D2 EI 60 na korytarz -remont pom. nr 8 -doprowadzenie gazów medycznych do piwnicy w budynku. II Etap -pozostały zakres robót. b)Wykonawca dokona wyceny na podstawie dokumentacji projektowej-Projekt wykonawczy dla następujących branż: -budowlano-konstrukcyjna -instalacje sanitarne-wodno-kanalizacyjne, co, wentylacja wraz z wykonaniem kanału, -gazy medyczne - inst. elektryczne - inst. niskoprądowe c) Zakres robót obejmuje również wykonanie przez wykonawcę wszelkich prac związanych z wymogami BHP, organizacją i realizacją robót bez zakłóceń . Cena ofertowa obejmuje cały zakres robót potrzebny do wykonania robót ujętych w przedmiarze robót-także ten nie ujęty w przedmiarach a niezbędny do należytego wykonania przedmiotu umowy i oddania przedmiotu umowy do użytkowania. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Inspektora Nadzoru decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Termin wykonania zamówienia: 1.Termin rozpoczęcia przez Wykonawcę robót oraz przekazanie placu budowy strony ustalają na : a) do 5 dni od podpisania umowy- Etap I - Wykonanie łazienki dla potrzeb osób niepełnosprawnych (pom. nr 2) wraz z instalacjami, - demontaż drzwi aluminiowych i montaż drzwi D2 EI 60 na korytarzu, - remont pom. nr 8, - doprowadzenie gazów medycznych do piwnicy w budynku. b) do 15.09.2014 r. - Etap II- po przeniesieniu Poradni Ginekologiczno-Położniczej do Pawilonu nr 2. Termin może ulec przesunięciu w przypadku opóźnienia przeniesienia poradni co jest uwarunkowane zakończeniem robót budowlanych i oddaniem budynku do użytkowania. 2.Termin wykonania przez Wykonawcę robót strony ustalają na: a) do 5 tygodni od daty przekazania placu budowy - Wykonanie łazienki dla potrzeb osób niepełnosprawnych (pom. nr 2) wraz z instalacjami, demontaż drzwi aluminiowych i montaż drzwi D2 EI 60 na korytarzu, remont pom. nr 8, doprowadzenie gazów medycznych do piwnicy w budynku. b) do 6 tygodni od daty przekazania placu budowy - pozostały zakres robót 3. Odbiór końcowy robót - do 7 dni od daty zgłoszenia na piśmie przez Wykonawcę gotowości do odbioru i potwierdzenia wykonania robót przez przedstawiciela Zamawiającego..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 50 % zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium. 2. Wartość wadium wynosi: 10 000 zł (słownie zł: dziesięć tysięcy zł 00/100) 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 j.t. ze zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nordea Bank nr 72 1440 1101 0000 0000 0829 4658 z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym - na roboty budowlane - Przebudowa - Wykonanie Pododdziału Chemioterapii Dziennej w Pawilonie Psychiatrycznym Szpitala w Oświęcimiu Wadium wniesione w tej formie Zamawiający zwraca bez odsetek, co wynika z umowy rachunku bankowego, na którym będzie ono przechowywane. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na skutek okoliczności, o których mowa w pkt. 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony przez złożenie: a) Oświadczenia Wykonawcy - zał. nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony przez złożenie: a) Oświadczenia Wykonawcy - zał. nr 3 do SIWZ; b) Wykazu co najmniej : -jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, rozbudowie, modernizacji lub przebudowie obiektów użyteczności publicznej, o wartości co najmniej 250 000 zł brutto w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Obejmującej następujące branże : -budowlano-konstrukcyjna, -sieci i instalacje sanitarne- wod-kan, centralne ogrzewanie -instalacja gazów medycznych - instalacje elektryczne - inst. Niskoprądowe -jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, rozbudowie, modernizacji lub przebudowie obiektów użyteczności publicznej, o wartości co najmniej 250 000 zł brutto w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Obejmującej następujące branże : -budowlano-konstrukcyjna, -sieci i instalacje sanitarne- wod-kan, centralne ogrzewanie - instalacje elektryczne - inst. niskoprądowe W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie przynajmniej jeden z nich winien wykazać wykonanie, co najmniej : -jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, rozbudowie, modernizacji lub przebudowie obiektów użyteczności publicznej, o wartości co najmniej 250 000 zł brutto w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Obejmującej następujące branże : -budowlano-konstrukcyjna, -sieci i instalacje sanitarne- wod-kan, centralne ogrzewanie -instalacja gazów medycznych - instalacje elektryczne - inst. Niskoprądowe -jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, rozbudowie, modernizacji lub przebudowie obiektów użyteczności publicznej, o wartości co najmniej 250 000 zł brutto w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Obejmującej następujące branże : -budowlano-konstrukcyjna, -sieci i instalacje sanitarne- wod-kan, centralne ogrzewanie - instalacje elektryczne - inst. niskoprądowe W przypadku skorzystania z uprawnień wynikających z art. 26 ust. 2b Pzp tj. posługiwania się w celu wykazania spełnienia warunku cudzymi zasobami Zamawiający wymaga, by przynajmniej jeden z podmiotów użyczających wiedzy i doświadczenia przedstawił wykaz, co najmniej : -jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, rozbudowie, modernizacji lub przebudowie obiektów użyteczności publicznej, o wartości co najmniej 250 000 zł brutto w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Obejmującej następujące branże : -budowlano-konstrukcyjna, -sieci i instalacje sanitarne- wod-kan, centralne ogrzewanie -instalacja gazów medycznych - instalacje elektryczne - inst. Niskoprądowe -jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, rozbudowie, modernizacji lub przebudowie obiektów użyteczności publicznej, o wartości co najmniej 250 000 zł brutto w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Obejmującej następujące branże : -budowlano-konstrukcyjna, -sieci i instalacje sanitarne- wod-kan, centralne ogrzewanie - instalacje elektryczne - inst. Niskoprądowe Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dokumentów, o których mowa powyżej w przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony przez złożenie: a)Oświadczenia Wykonawcy - zał. nr 3 do SIWZ; b)Oświadczenie Wykonawcy, wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni powyższy warunek, jeśli wykaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby: 1. co najmniej 1 osobę na stanowisku Kierownik Budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależącej do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczony od OC, posiadającej co najmniej 10 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy, 2. co najmniej 1 osoby na stanowisku Kierownik Robót Elektrycznych, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, przynależącej do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczony od OC, posiadającej co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót w specjalności elektrycznej, 3. co najmniej 1 osobę na stanowisku Kierownik Robót Sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych i gazów medycznych przynależącej do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczony od OC, posiadającej co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót w specjalności sanitarnej, Wszyscy Kierownicy wymienieni powyżej powinni posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych budownictwie (Dz. U., Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub powinni posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnymi z przepisami kraju zamieszkania osoby, której te dokumenty dotyczą, jeżeli w danym kraju istnieje obowiązek posiadania takich dokumentów. Zamawiający określając wymogi dla każdego specjalisty w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych powyżej uprawnień budowlanych oraz wymaganych kwalifikacji i doświadczenia. - zał. nr 7 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony przez złożenie: a)Oświadczenia Wykonawcy - zał. nr 3 do SIWZ; b)Oświadczenie Wykonawcy, wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni powyższy warunek, jeśli wykaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby: 1. co najmniej 1 osobę na stanowisku Kierownik Budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależącej do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczony od OC, posiadającej co najmniej 10 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy, 2. co najmniej 1 osoby na stanowisku Kierownik Robót Elektrycznych, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, przynależącej do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczony od OC, posiadającej co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót w specjalności elektrycznej, 3. co najmniej 1 osobę na stanowisku Kierownik Robót Sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych i gazów medycznych przynależącej do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczony od OC, posiadającej co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót w specjalności sanitarnej, Wszyscy Kierownicy wymienieni powyżej powinni posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych budownictwie (Dz. U., Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub powinni posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnymi z przepisami kraju zamieszkania osoby, której te dokumenty dotyczą, jeżeli w danym kraju istnieje obowiązek posiadania takich dokumentów. Zamawiający określając wymogi dla każdego specjalisty w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych powyżej uprawnień budowlanych oraz wymaganych kwalifikacji i doświadczenia. - zał. nr 7 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony przez złożenie : a) Oświadczenia Wykonawcy - zał. nr 3 do SIWZ; b) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o wysokości sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 200 000 zł wraz z zobowiązaniem wybranego Wykonawcy do dostarczenia takiego dokumentu do 7 dni od dnia podpisania umowy- zał. nr 8 do SIWZ c) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej: - wysokość posiadanych środków finansowych- informacja z banku wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającą dysponowanie kwotą nie mniejszą niż 200 000 zł - lub zdolność kredytową wystawianą nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - potwierdzający zdolność kredytową nie mniejszą niż 200 000 zł. d) Oświadczenie Wykonawcy, że ubezpieczy budowę od wszelkich nieprzewidzialnych zdarzeń losowych i następstw nieszczęśliwych wypadków związanych z realizacją przedmiotu umowy, dla robót objętych umową oraz, że zobowiązuję się do dostarczenie kserokopii polisy do 7 dni od daty podpisania umowy.- zał. nr 9 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    Oświadczenie Wykonawcy, że posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o wysokości sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 200 000 zł wraz z zobowiązaniem wybranego Wykonawcy do dostarczenia takiego dokumentu do 7 dni od dnia podpisania umowy- zał. nr 8 do SIWZ Oświadczenie Wykonawcy, że ubezpieczy budowę od wszelkich nieprzewidzialnych zdarzeń losowych i następstw nieszczęśliwych wypadków związanych z realizacją przedmiotu umowy, dla robót objętych umową oraz, że zobowiązuję się do dostarczenie kserokopii polisy do 7 dni od daty podpisania umowy.- zał. nr 9 do SIWZ.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta powinna zawierać : 1.Podpisany przez Wykonawcę aktualny formularz ofertowy według załącznika nr 1 2 Dokumenty wymienione w Dziale VI 3. Dokumenty wymienione w Dziale VII

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.propublico.pl ; www.szpital.oswiecim.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego pok.33.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2014 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego pok.33.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia: 1.Termin rozpoczęcia przez Wykonawcę robót oraz przekazanie placu budowy strony ustalają na : a) do 5 dni od podpisania umowy- Etap I - Wykonanie łazienki dla potrzeb osób niepełnosprawnych (pom. nr 2) wraz z instalacjami, - demontaż drzwi aluminiowych i montaż drzwi D2 EI 60 na korytarzu, - remont pom. nr 8, - doprowadzenie gazów medycznych do piwnicy w budynku. b) do 15.09.2014 r. - Etap II- po przeniesieniu Poradni Ginekologiczno-Położniczej do Pawilonu nr 2. Termin może ulec przesunięciu w przypadku opóźnienia przeniesienia poradni co jest uwarunkowane zakończeniem robót budowlanych i oddaniem budynku do użytkowania. 2.Termin wykonania przez Wykonawcę robót strony ustalają na: a) do 5 tygodni od daty przekazania placu budowy - Wykonanie łazienki dla potrzeb osób niepełnosprawnych (pom. nr 2) wraz z instalacjami, demontaż drzwi aluminiowych i montaż drzwi D2 EI 60 na korytarzu, remont pom. nr 8, doprowadzenie gazów medycznych do piwnicy w budynku. b) do 6 tygodni od daty przekazania placu budowy - pozostały zakres robót 3. Odbiór końcowy robót - do 7 dni od daty zgłoszenia na piśmie przez Wykonawcę gotowości do odbioru i potwierdzenia wykonania robót przez przedstawiciela Zamawiającego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.