eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I PAPIERU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-11

Katowice: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I PAPIERU
Numer ogłoszenia: 195454 - 2012; data zamieszczenia: 11.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I PAPIERU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby projektu systemowego Śląskie wyzwania: Lp. Asortyment Ilość Szt. Op. 1. Bloczek samoprzylepny 38 mm x 51 mm, pakowany po 12 szt. w opakowaniu - 2 opak., 2. Bloczek samoprzylepny 76 mm x 76 mm, pakowany po 12 szt. w opakowaniu - 2 opak., -3. Kostka biurowa kolorowa klejona, wymiary 85 mm x 85 mm -2 szt. 4. Cienkopis kulkowy żelowy niebieski; gumowy uchwyt; 0,5 mm -2 szt. 5. Cienkopis kulkowy żelowy czarny; gumowy uchwyt; 0,5 mm -2 szt. 6. Długopis żelowy z wymiennym wkładem czarnym; gumowy uchwyt; chowany wkład; 0,5 mm -8 szt. 7. Długopis żelowy z wymiennym wkładem niebieskim; gumowy uchwyt; chowany wkład; 0,5 mm -8 szt. 8. Dziurkacz z ogranicznikiem formatu, z plastikową antypoślizgową nasadką, pojemnik na ścinki min. 20 k -1 szt. 9. Etykiety samoprzylepne o wym. 105 x 37 pak. po 100 szt. -1 opak. 10. Etykiety samoprzylepne o wym. 70 x 30 pak. po 100 szt. -1 opak. 11. Okładka do bindowania przeźroczysta przód, pakowane po 100 szt. A4 - 4 opak., 12. Grafity do ołówków automatycznych, grubość wkładu 0,5 mm, HB, pakowane po 12 szt. -5 opak., 13. Grzbiety do bindowania A4, rozmiar 16 mm, (100 szt. w opakowaniu) - 2 opak., 14. Grzbiety do bindowania A4, rozmiar 12 mm, (100 szt. w opakowaniu) -2 opak., 15. Gumka mała (miękka) do stosowania na papierze -3 szt. 16. Kalkulator - 12 pozycyjny, podwójne zasilanie (bateria, panel słoneczny), klawisz podwójnego zera, klawisz cofania, klawisz +/-, wymiary nie mniejsze niż 100 x 125 x 34 mm -3 szt. 17. Karton do bindowania Chromolux 250 g A4 - czarny (100 szt. na opakowanie) - 2 opak., 18. Karton do bindowania Chromolux 250 g A4 - niebieski (100 szt. na opakowanie) -2 opak., 19. Klej w sztyfcie o pojemności nie mniejszej niż 50 ml - 1 szt., 20. Klipy biurowe, 25 mm, po 12 szt. na opakowanie - 5 opak., 21 Klipy biurowe, 32 mm, po 12 szt. na opakowanie - 5 opak., 22. Klipy biurowe, 41 mm, po 12 szt. na opakowanie - 5 opak., 23. Koperty C5, białe, samoprzylepne, pakowane po 500 szt. w paczce -1 opak., 24. Koszulki A4 przezroczyste wykonane z folii PP, pakowane po 100 szt. w opakowaniu o gr. min. 48 mic - 4 opak., 25. Marker do płyt CD/DVD czarny -1 szt. 26. Nożyczki biurowe proste, stal nierdzewna 21 cm - 2 szt. 27. Ofertówka A4, twarde PCV, gładka, otwierana z dłuższego i krótszego boku, z wycięciem na palec - 30 szt. 28. Ołówek automatyczny z wkładem 0,5 mm, gumka, stalowa obudowa z metalowym klipsem i metalowa końcówką - 5 szt. 29. Ołówek zwykły z gumką HB 2 -5 szt. 30. Przekładka kartonowa 1/3 A4; 100 szt. w opakowaniu, 4 kolory -5opak. 31. Pojemnik na karteczki - ażurowe elementy wykonane z metalu powlekane czarnym lakierem -2 szt. 32. Przybornik stojący na dokumenty (3 szuflady) - metalowy; ażurowe elementy wykonane z metalu powlekane czarnym lakierem -2 szt. 33. Przybornik z przegrodami na biurko - ażurowe elementy wykonane z metalu powlekane czarnym lakierem -2 szt. 34. Rozszywacz -2 szt. 35. Segregator A4/75 mm kolor z mechanizmem dźwigniowym, oklejony na zewnątrz i wewnątrz poliolefiną, dwustronna etykieta na grzbiecie i otwór na palec, otwory na przedniej okładce, różne kolory -15 szt. 36. Spinacze krzyżowe 41 mm pakowane po 50 szt. w opakowaniu -2 opak. 37. Spinacze okrągłe 28 mm Spinacze okrągłe 28 mm pakowane po 100 szt. w opakowaniu -3 opak. 38. Spinacze okrągłe 50 mm pakowane po 100 szt. w opakowaniu -3 opak. 39. Taśma klejąca 18 mm * 30m pakowane po 8 szt. w opakowaniu -1 opak. 40. Teczka do podpisu zawierająca co najmniej 15 kartek, kartki wewnętrzne kartonowe białe z dziurkami -2 szt. 41. Teczka na rzep A4, wykonana z tektury dwustronnie barwionej powlekanej polipoplenem, zamykana na rzep, kolor czarny -10 szt. 42. Teczka z gumką A4 karton lakierowany, skrzydła wewnętrzne, gumki narożne, niebieska -10 szt. 43. Temperówka metalowa pojedyncza -2 szt. 44. Tusz do stempli gumowych min. 25 ml - czarny -4 szt. 45. Zakreślacze, fluorescencyjne kolory, każdy z dopasowaną skuwką i klipsem do zahaczania, grubość linii pisania 2-5 mm, zestaw 4 kolorów -2 opak. 46. Zszywacz nożycowy metalowy min. 40 kartek na zszywki 24/6, 24/8 -2 szt. 47. Zszywki o wymiarach 24/6 po 1000 szt. w opakowaniu -10 opak. 48. Płyty CD 700 MB -20 szt. 49. Papier kolorowy Format A4 (gramatura 160 g/m2), kolor żółty 250 arkuszy w opakowaniu (ryza) -1 szt. 50. Papier kolorowy Format A4 (gramatura 160 g/m2), kolor morski 250 arkuszy w opakowaniu (ryza) -1 szt. 51. Papier kserograficzny Format A4 (gramatura 80 g/m2), 500 arkuszy w opakowaniu (ryza) -20 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2) pkt 2. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30 , pok. 305, III piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30 , pok. 210- Kancelaria Urzędu, II piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.