eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzegŚwiadczenie usług przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO) w zakresie ochrony osób i mienia, na rzecz JW2697 Brzeg - CPV - 74610000-8

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-16

Brzeg: Świadczenie usług przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO) w zakresie ochrony osób i mienia, na rzecz JW2697 Brzeg - CPV - 74610000-8
Numer ogłoszenia: 195355 - 2007; data zamieszczenia: 16.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 2697 Brzeg, ul. Sikorskiego 6, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4117313, fax 077 4117218, 4117313.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1brygada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO) w zakresie ochrony osób i mienia, na rzecz JW2697 Brzeg - CPV - 74610000-8.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Brzeg, dnia 16 października 2007 r. OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM Zamawiający : Jednostka Wojskowa Nr 2697 Brzeg Adres : ul. Sikorskiego 6 , 49-300 Brzeg tel. ( 077) 411 7313, fax (077) 411 7218 lub 411 7313 Ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 137.000 euro I. Przedmiot zamówienia : Świadczenie usług przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO) w zakresie ochrony osób i mienia, na rzecz JW2697 Brzeg - CPV - 74610000-8 . II. Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zamieszczone zostało drogą elektroniczną w Biuletynie Zamówień Publicznych, za pomocą formularza umieszczonego na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 16 października 2007 r. oraz na stronie internetowej Zamawiającego, adres : www.1brygada.pl . III.Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu ograniczonego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr19, poz.177; Nr96, poz.959; Nr116, poz.1207; Nr145, poz.1537; Nr273, poz.2703; Dz. U. z 2005 r. Nr163, poz.1362; Nr184, poz.1539; Dz. U. z 2006 r. Nr79, poz.551, Nr164, poz.1163, Nr170, poz.1217 i Nr227, poz.1658, Dz. U z 2007 r. Nr64, poz.427 i Nr82, poz.560), zwanej dalej w skrócie u. p z. p. IV.Zamawiający ustalił termin realizacji zamówienia na okres od 01.01 - 31.12.2008 r. V. Miejsca realizacji zamówienia : - kompleks mag. nr 2211 w Zielęcicach, odl. ok. 4,5 km od JW2697 Brzeg.; - kompleks mag. nr 1262 w Pawłowie, odl. ok. 4 km od JW2697 Brzeg; - kompleks polig. nr 5984 w Pępicach, odl. ok. 12 km od JW2697 Brzeg. VI. W przetargu mogą uczestniczyć Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz. 177 z póź. zm. ), spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz), złożą wymagane nią dokumenty oraz : - posiadają koncesję wydaną przez MSWiA w zakresie ochrony mienia i osób; - zatrudniają Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych, przeszkolonego przez WSI, UOP lub ABW ... ; - posiadają kancelarię tajną ; - zatrudniają pracowników ochrony posiadających poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE i ZASTRZEŻONE, licencje II-giego i I-szego stopnia dla pracownika ochrony oraz uprawnienia na posiadanie broni, zatrudnionych z planu zatrudnienia na umowę o pracę na czas określony lub nieokreślony, jak i na inną umowę z SUFO, np. na umowę- zlecenie; - Grupę Interwencyjną zdolną do podjęcia działań, tj. wsparcia posterunków ochronnych w przypadku ich zagrożenia, w czasie do 20 minut od momentu ich powiadomienia . VII. Potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu . 1) W celu potwierdzenia, że : a) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy p.z.p., Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów : - Koncesji wydanej przez MSWiA w zakresie ochrony osób i mienia ; - Aktualnego odpisu z właściwego Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, potwierdzającego, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia; - Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzającego że Wykonawca nie zalega w uiszczaniu podatków i opłat lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy p.z.p.; - Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy p.z.p.; - Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. ). b) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów : - Wykazu zrealizowanych w latach 2005-2007 zamówień na usługi w zakresie ochrony osób i mienia, podobnych do przedmiotu zamówienia, potwierdzonych rekomendacjami; - Potwierdzonego przez Wykonawcę, przygotowanego przez Zamawiającego wykazu minimalnych wymagań Zamawiającego w stosunku do obsady stanowisk na posterunkach ochronnych jak i niezbędnego ich wyposażenia w środki i sprzęt; - Poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE, dla osób uprawnionych do reprezentowania i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, wymienionych w KRS lub EDG; - Oświadczenia Wykonawcy, że zatrudnia Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych, potwierdzonego dokumentem imiennym stwierdzającym posiadanie przeszkolenia przez WSI, UOP lub ABW; - Oświadczenia Wykonawcy, że posiada możliwość wysyłania i przyjmowania (przechowywania) dokumentacji o klauzuli POUFNE i ZASTRZEŻONE, tj. dokumentacji stanowiącej tajemnicę służbową oraz, że posiada kancelarię tajną ; - Oświadczenia Wykonawcy, że posiada Grupę Interwencyjną, zdolną do podjęcia działań w czasie do 20 minut, licząc od momentu jej powiadomienia, tj. wsparcia posterunków ochronnych w przypadku ich zagrożenia ; - Oświadczenia Wykonawcy, że zatrudniani przez niego pracownicy, posiadają jednolite umundurowanie; - Wykazu numerowego i ilościowego wydzielanej przez Wykonawcę broni obiektowej, przeznaczonej do zabezpieczenia realizacji przedmiotu zamówienia, wraz z pozwoleniem na broń obiektową, uzyskanym w KPP; - Wykazu typów, rodzajów oraz numerów rejestracyjnych pojazdów samochodowych wydzielanych przez Wykonawcę do zabezpieczenia realizacji przedmiotu zamówienia; - Wykazu pracowników planowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, wraz z załączonymi do niego, kserokopiami : licencji pracownika ochrony I-go, II-go stopnia ; poświadczeń bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE, ZASTRZEŻONE ; pozwoleń na posiadanie broni ; zawartych umów o pracę . UWAGA : Wykazy broni, pojazdów i pracowników (trzy ostanie) złożyć po rozstrzygnięciu postępowania, jednak nie później jak przed podpisaniem umowy . c) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów : - Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia; 2) Ponadto, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy złożenia następujących dokumentów : - Formularza oferty wraz z jego załącznikami, tj. : Arkuszem cenowym ; Szczegółowym opisem składu osobowego, wyposażenia oraz sposobu realizacji ochrony i kontroli w miejscach pełnienia służby ; Wytycznymi do wyliczenia ceny oferty; - Protokołu z dokonanej wizji lokalnej kompleksów podlegających ochronie i zapoznania się z Instrukcją Ochrony JW2697, obowiązującą w JW; - Protokołu z dokonanej wizji lokalnej planowanych do przekazania pomieszczeń, ich wyposażenia oraz poczynionych uzgodnień z Wojskową Administracją Koszar (WAK) w Brzegu; - Wypełnionego i parafowanego przez uprawnionego do reprezentowania i zaciągania zobowiązań przedstawiciela Wykonawcy, Projektu umowy; - Pełnomocnictwo do podpisania oferty ( tylko w przypadku jej podpisania przez osobę nie uprawnioną, nie wymienioną w KRS lub EDG ) wraz z dokumentem potwierdzającym dokonanie opłaty skarbowej . VIII. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty, wymienione w pkt. 7 ppkt. 1 a - c niniejszego ogłoszenia . IX. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (siwz) zamieszczono na stronie internetowej www.1brygada.pl , można ją również otrzymać odpłatnie, pocztą lub pobrać osobiście w JW2697 Brzeg), po wcześniejszym dokonaniu płatności ( tylko za wersję wydrukowaną lub powieloną siwz ) za jej udostępnienie, w kasie JW2697 w Brzegu lub do NBP Oddział Okręgowy Opole, na konto nr 24 1010 1401 0011 9513 9120 0000 kwoty, która wynosi 12,20 zł. brutto . X. Wszelkich informacji i odpowiedzi na zapytania ( skierowane tylko na piśmie do Zamawiającego ), dotyczących zamówienia jak i specyfikacji (siwz), udzielają : - kpt. Witold Libront - budynek Nr 2 pok. Nr 139. tel. (077 ) 4117559, fax. (077)4117218; - chor. Jerzy Turowski - budynek Nr 2 pok. Nr 140, tel. (077) 4117613, fax. (077)4117218; - Pan Waldemar Kamion - budynek Nr 2 pok. Nr 9, tel./fax. (077) 4117313, fax. (077)4117218. XI. Zamawiający wymaga od Wykonawców wcześniejszego, telefonicznego uzgadniania terminów przeprowadzenia wizji lokalnych, niezbędnych do prawidłowego opracowania ofert ( protokoły z przeprowadzonych wizji lokalnych będą stanowiły załączniki do składanej przez Wykonawcę oferty ). Uzgodnienie terminów wizji lokalnych należy dokonać : - dla kompleksów podlegających ochronie, z kpt. Witold LIBRONT, tel. (077) 4117559 lub chor. Jerzy TUROWSKI tel. (077) 4117613 ; - dla pomieszczeń przekazywanych Wykonawcy, z Panami : Stanisław ZIEMIŃSKI tel. (077) 4117280 lub Marek SMOLIŃSKI tel. (077) 4117348, 4117280 . XII. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj. w kancelarii jawnej ( bud. nr 2 pok. Nr 137 ) w JW2697 w Brzegu, ul. Sikorskiego 6, 49-300 Brzeg, do dnia 26 października 2007 r. do godz. 9.oo XIII. Otwarcie ofert nastąpi w dniu ich złożenia, tj. 26 października 2007 r. , o godz. 11.00, w sali planowania ( bud. nr 2 pok. Nr 136 ), w sztabie JW2697 w Brzegu, ul. Sikorskiego 6, 49-300 Brzeg. XIV. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : - Cena ( w PLN ) - 100 % XV. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych . XVI. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni . XVII. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium ( zgodnie z postanowieniem art. 45 ustawy p.z.p. , w jednej lub kilku formach, oraz według uznania Wykonawcy ), w wysokości 15.000,00 PLN, oraz w przypadku rozstrzygnięcia i wyboru Wykonawcy a przed podpisaniem z nim umowy, będzie również żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy ( zgodnie z postanowieniem art. 148 ustawy p.z.p. , w jednej lub kilku formach oraz według uznania Wykonawcy ), w wysokości 30.000,00 PLN . Wniesienia wadium należy dokonać przelewem, do NBP Oddział Okręgowy Opole, na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze konta 24 1010 1401 0011 9513 9120 0000 . XVIII. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej . XIX. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów . XXI. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej . Dowódca JW2697 ............. O / Z ..............

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium ( zgodnie z postanowieniem art. 45 ustawy p.z.p. , w jednej lub kilku formach, oraz według uznania Wykonawcy ), w wysokości 15.000,00 PLN, oraz w przypadku rozstrzygnięcia i wyboru Wykonawcy a przed podpisaniem z nim umowy, będzie również żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy ( zgodnie z postanowieniem art. 148 ustawy p.z.p. , w jednej lub kilku formach oraz według uznania Wykonawcy ), w wysokości 30.000,00 PLN . Wniesienia wadium należy dokonać przelewem, do NBP Oddział Okręgowy Opole, na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze konta 24 1010 1401 0011 9513 9120 0000 ..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą uczestniczyć Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz. 177 z póź. zm. ), spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz), złożą wymagane nią dokumenty oraz : - posiadają koncesję wydaną przez MSWiA w zakresie ochrony mienia i osób; - zatrudniają Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych, przeszkolonego przez WSI, UOP lub ABW ... ; - posiadają kancelarię tajną ; - zatrudniają pracowników ochrony posiadających poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE i ZASTRZEŻONE, licencje II-giego i I-szego stopnia dla pracownika ochrony oraz uprawnienia na posiadanie broni, zatrudnionych z planu zatrudnienia na umowę o pracę na czas określony lub nieokreślony, jak i na inną umowę z SUFO, np. na umowę- zlecenie; - Grupę Interwencyjną zdolną do podjęcia działań, tj. wsparcia posterunków ochronnych w przypadku ich zagrożenia, w czasie do 20 minut od momentu ich powiadomienia . Potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu . 1) W celu potwierdzenia, że : a) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy p.z.p., Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów : - Koncesji wydanej przez MSWiA w zakresie ochrony osób i mienia ; - Aktualnego odpisu z właściwego Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, potwierdzającego, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia; - Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzającego że Wykonawca nie zalega w uiszczaniu podatków i opłat lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy p.z.p.; - Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy p.z.p.; - Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. ). b) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów : - Wykazu zrealizowanych w latach 2005-2007 zamówień na usługi w zakresie ochrony osób i mienia, podobnych do przedmiotu zamówienia, potwierdzonych rekomendacjami; - Potwierdzonego przez Wykonawcę, przygotowanego przez Zamawiającego wykazu minimalnych wymagań Zamawiającego w stosunku do obsady stanowisk na posterunkach ochronnych jak i niezbędnego ich wyposażenia w środki i sprzęt; - Poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE, dla osób uprawnionych do reprezentowania i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, wymienionych w KRS lub EDG; - Oświadczenia Wykonawcy, że zatrudnia Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych, potwierdzonego dokumentem imiennym stwierdzającym posiadanie przeszkolenia przez WSI, UOP lub ABW; - Oświadczenia Wykonawcy, że posiada możliwość wysyłania i przyjmowania (przechowywania) dokumentacji o klauzuli POUFNE i ZASTRZEŻONE, tj. dokumentacji stanowiącej tajemnicę służbową oraz, że posiada kancelarię tajną ; - Oświadczenia Wykonawcy, że posiada Grupę Interwencyjną, zdolną do podjęcia działań w czasie do 20 minut, licząc od momentu jej powiadomienia, tj. wsparcia posterunków ochronnych w przypadku ich zagrożenia ; - Oświadczenia Wykonawcy, że zatrudniani przez niego pracownicy, posiadają jednolite umundurowanie; - Wykazu numerowego i ilościowego wydzielanej przez Wykonawcę broni obiektowej, przeznaczonej do zabezpieczenia realizacji przedmiotu zamówienia, wraz z pozwoleniem na broń obiektową, uzyskanym w KPP; - Wykazu typów, rodzajów oraz numerów rejestracyjnych pojazdów samochodowych wydzielanych przez Wykonawcę do zabezpieczenia realizacji przedmiotu zamówienia; - Wykazu pracowników planowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, wraz z załączonymi do niego, kserokopiami : licencji pracownika ochrony I-go, II-go stopnia ; poświadczeń bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE, ZASTRZEŻONE ; pozwoleń na posiadanie broni ; zawartych umów o pracę . UWAGA : Wykazy broni, pojazdów i pracowników (trzy ostanie) złożyć po rozstrzygnięciu postępowania, jednak nie później jak przed podpisaniem umowy . c) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów : - Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia; 2) Ponadto, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy złożenia następujących dokumentów : - Formularza oferty wraz z jego załącznikami, tj. : Arkuszem cenowym ; Szczegółowym opisem składu osobowego, wyposażenia oraz sposobu realizacji ochrony i kontroli w miejscach pełnienia służby ; Wytycznymi do wyliczenia ceny oferty; - Protokołu z dokonanej wizji lokalnej kompleksów podlegających ochronie i zapoznania się z Instrukcją Ochrony JW2697, obowiązującą w JW; - Protokołu z dokonanej wizji lokalnej planowanych do przekazania pomieszczeń, ich wyposażenia oraz poczynionych uzgodnień z Wojskową Administracją Koszar (WAK) w Brzegu; - Wypełnionego i parafowanego przez uprawnionego do reprezentowania i zaciągania zobowiązań przedstawiciela Wykonawcy, Projektu umowy; - Pełnomocnictwo do podpisania oferty ( tylko w przypadku jej podpisania przez osobę nie uprawnioną, nie wymienioną w KRS lub EDG ) wraz z dokumentem potwierdzającym dokonanie opłaty skarbowej .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu . 1) W celu potwierdzenia, że : a) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy p.z.p., Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów : - Koncesji wydanej przez MSWiA w zakresie ochrony osób i mienia ; - Aktualnego odpisu z właściwego Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, potwierdzającego, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia; - Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzającego że Wykonawca nie zalega w uiszczaniu podatków i opłat lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy p.z.p.; - Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy p.z.p.; - Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. ). b) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów : - Wykazu zrealizowanych w latach 2005-2007 zamówień na usługi w zakresie ochrony osób i mienia, podobnych do przedmiotu zamówienia, potwierdzonych rekomendacjami; - Potwierdzonego przez Wykonawcę, przygotowanego przez Zamawiającego wykazu minimalnych wymagań Zamawiającego w stosunku do obsady stanowisk na posterunkach ochronnych jak i niezbędnego ich wyposażenia w środki i sprzęt; - Poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE, dla osób uprawnionych do reprezentowania i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, wymienionych w KRS lub EDG; - Oświadczenia Wykonawcy, że zatrudnia Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych, potwierdzonego dokumentem imiennym stwierdzającym posiadanie przeszkolenia przez WSI, UOP lub ABW; - Oświadczenia Wykonawcy, że posiada możliwość wysyłania i przyjmowania (przechowywania) dokumentacji o klauzuli POUFNE i ZASTRZEŻONE, tj. dokumentacji stanowiącej tajemnicę służbową oraz, że posiada kancelarię tajną ; - Oświadczenia Wykonawcy, że posiada Grupę Interwencyjną, zdolną do podjęcia działań w czasie do 20 minut, licząc od momentu jej powiadomienia, tj. wsparcia posterunków ochronnych w przypadku ich zagrożenia ; - Oświadczenia Wykonawcy, że zatrudniani przez niego pracownicy, posiadają jednolite umundurowanie; - Wykazu numerowego i ilościowego wydzielanej przez Wykonawcę broni obiektowej, przeznaczonej do zabezpieczenia realizacji przedmiotu zamówienia, wraz z pozwoleniem na broń obiektową, uzyskanym w KPP; - Wykazu typów, rodzajów oraz numerów rejestracyjnych pojazdów samochodowych wydzielanych przez Wykonawcę do zabezpieczenia realizacji przedmiotu zamówienia; - Wykazu pracowników planowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, wraz z załączonymi do niego, kserokopiami : licencji pracownika ochrony I-go, II-go stopnia ; poświadczeń bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE, ZASTRZEŻONE ; pozwoleń na posiadanie broni ; zawartych umów o pracę . UWAGA : Wykazy broni, pojazdów i pracowników (trzy ostanie) złożyć po rozstrzygnięciu postępowania, jednak nie później jak przed podpisaniem umowy . c) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów : - Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia; 2) Ponadto, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy złożenia następujących dokumentów : - Formularza oferty wraz z jego załącznikami, tj. : Arkuszem cenowym ; Szczegółowym opisem składu osobowego, wyposażenia oraz sposobu realizacji ochrony i kontroli w miejscach pełnienia służby ; Wytycznymi do wyliczenia ceny oferty; - Protokołu z dokonanej wizji lokalnej kompleksów podlegających ochronie i zapoznania się z Instrukcją Ochrony JW2697, obowiązującą w JW; - Protokołu z dokonanej wizji lokalnej planowanych do przekazania pomieszczeń, ich wyposażenia oraz poczynionych uzgodnień z Wojskową Administracją Koszar (WAK) w Brzegu; - Wypełnionego i parafowanego przez uprawnionego do reprezentowania i zaciągania zobowiązań przedstawiciela Wykonawcy, Projektu umowy; - Pełnomocnictwo do podpisania oferty ( tylko w przypadku jej podpisania przez osobę nie uprawnioną, nie wymienioną w KRS lub EDG ) wraz z dokumentem potwierdzającym dokonanie opłaty skarbowej .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1brygada.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 2697 Brzeg, ul. Sikorskiego 6, 49-300 Brzeg.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: --------

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: -------

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2007 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiajacego, tj. w kancelarii jawenej ( bud. nr 2 pok. nr 137 ) w JW2697 Bezeg, ul. Sikorskiego 6, 49-300 Brzeg ..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ----------

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.