eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Człuchów › Dostawa mięsa i wyrobów drobiowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-03

Człuchów: Dostawa mięsa i wyrobów drobiowych
Numer ogłoszenia: 195321 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 352482 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wdrożeń i Usług Technicznych przy Starostwie Powiatowym w Człuchowie, ul. Wojska Polskiego 1, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 059 8342539, 8343461 - 463, faks 059 8342539.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa i wyrobów drobiowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa i wyrobów drobiowych dla jednostek organizacyjnych Powiatu Człuchowskiego. Przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 3 do niniejszej siwz i obejmuje między innymi artykuły: szynki, polędwice, wędliny w galarecie, opiekane, paprykarze, produkty wędzone, kiełbasy, pasztety, mięsa itp. 2. Nazwy własne podane w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 3 są przykładowe, należy rozumieć jako typu. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. 3. Zamawiający zastrzega sobie, że w czasie badania ofert ma prawo zażądać od Wykonawcy bezpłatnych próbek wybranych produktów, w celu zbadania spełnienia wymogów jakości . W przypadku wątpliwości co do jakości zaoferowanych produktów Wykonawca jest zobowiązany do jej udowodnienia (wykazania). 4. Zamawiający przez określenie spełnienia wymogów jakości rozumie artykuły spożywcze zachowujące istotne cechy gwarantujące tożsamość produktu w pierwszym gatunku, jego właściwy skład i świeżość, właściwą gramaturę, właściwy termin przydatności do spożycia itp 5. Wymagania dotyczące transportu: 1) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia specjalistycznym transportem przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2) Dowóz przedmiotu zamówienia odbędzie się ubezpieczonym transportem Wykonawcy do magazynów odbiorcy: Zakład Aktywności Zawodowej 77-330 Czarne ul. Zamkowa 17, tel. 059 833 3882 Powiatowa Bursa Szkolna 77-300 Człuchów ul. Koszalińska 2 tel. 059 834 3492 Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy 77-300 Człuchów ul. Batorego 24 tel. 059 834 2416 3) Dostawa zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. 4) Dostawy będą wykonywane sukcesywnie wg. zamówień składanych przez Zamawiającego, w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia, w godz. 5:30-7:30, a ich wielkość i częstotliwość wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji przedstawicieli zamawiającego. Nie zrealizowanie zamówienia zgodnie z dyspozycją Zamawiającego stanowić będzie naruszenie istotnych ustaleń umowy w rozumieniu & 7, co w konsekwencji może spowodować rozwiązanie umowy przez Zamawiającego bez wypowiedzenia. Zamówienia będą składane i przyjmowane telefonicznie lub faxem. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień na jeden dzień przed żądanym terminem dostawy. 5) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia odpowiadał wymogom określonym w Polskich Normach pod rygorem zwrotu wyrobów. 6) Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia od producenta (hurtowni) spełniającego wszystkie powszechnie obowiązujące w Polsce wymagania higieniczno-sanitarne. 7) Wykonawca zagwarantuje dostawę przedmiotu zamówienia w odpowiednich ilościach do jednostek Powiatu Człuchowskiego zgodnie ze składanymi zamówieniami i w wyznaczonym przez zamawiającego terminie. Zamawiający przewiduje możliwość zmian w umowie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00 - Drób 15.11.40.00 - Podroby 15.11.22.00 - 15.11.22.00 15.13.15.00 - Produkty drobiowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 474590.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ŚNIEŻKA Sp.J. J. Abram i M. Gałgański, ul. Pałacowa 39, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 461421.20
  • Oferta z najniższą ceną: 461421.20 oferta z najwyższą ceną: 494508.40
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.