eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaDostawa w formie leasingu operacyjnego 1 szt. fabrycznie nowego samochodu z nadbudową przeznaczoną do załadunku kontenerów dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-17

Wieliczka: Dostawa w formie leasingu operacyjnego 1 szt. fabrycznie nowego samochodu z nadbudową przeznaczoną do załadunku kontenerów dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce
Numer ogłoszenia: 195308 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce sp. z o.o. , ul. Jedynaka 30, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2781442, faks 012 2782455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w formie leasingu operacyjnego 1 szt. fabrycznie nowego samochodu z nadbudową przeznaczoną do załadunku kontenerów dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego 1 szt. fabrycznie nowego samochodu z nadbudową przeznaczoną do załadunku kontenerów. Pojazd wraz z nadbudową winien być nowy pochodzący z produkcji 2008 lub 2009 roku. Dane dotyczące nadbudowy: typ zabudowy: skrzyniowy z tylnym urządzeniem zasypowym pojemność skrzyni na odpady: 6 - 8 m3 sposób zagęszczania odpadów: łopata zgniatająca lub płyta system opróżniania: płyta wypychająca mechanizm załadowczy z zaczepem do znormalizowanych pojemników 110, 120, 140, 180, 240, 1100 l. Stosunek zagęszczenia: 1:3 długość zabudowy max. 4,2 m szerokość zabudowy - max 2,2 m tylne stopnie dla obsługi z systemem zabezpieczeń wyłącznik bezpieczeństwa po obu stronach skrzyni kamera z monitorem w kabinie czas podnoszenia pojemników do 12 s. Prędkość załadunku pojemników min. 3,5 m3/min czas rozładunku do 30 s. system umożliwiający przeładunek śmieci do zbiorczej śmieciarki w systemie satelitarnym kolor zabudowy niebieski, czerwony lub pomarańczowy. Dane dotyczące podwozia: nośność min. 4 tony kabina 3 osobowa w kolorze oferowanej nadbudowy fotel kierowcy zawieszony mechanicznie ławka wielofunkcyjna klejona szyba przednia przyciemniana, pozostałe szyby przyciemniane w tylnej ściance kabiny szyba lusterka wsteczne 2 szt. tachograf cyfrowy dla 2 kierowców silnik wysokoprężny od 150 do 200 KM z turbosprężarką silnik spełnia normy EURO 4 zabezpieczenie wewnętrzne chłodnicy filtr paliwa z odwodnieniem sprzęgło jednotarczowe skrzynia biegów 6 stopniowa + bieg wsteczny przystawka odbioru mocy ze skrzyni biegów układ kierowniczy ze wspomaganiem hydraulicznym sztywna oś przednia zawieszenie osi przedniej - resory piórowe paraboliczne, amortyzatory, stabilizatory zawieszenie osi tylnej - wzmocnione resory piórowe paraboliczne, amortyzatory, stabilizatory blokada mechanizmu różnicowego tylnego mostu hamulce tarczowe z przodu i z tyłu o dwóch niezależnych obwodach elektroniczny rozdział siły hamowania EBD z funkcją stabilizującą pojazd na zakrętach hamulec postojowy koło bliźniacze osi tylnej koło pojedyncze osi przedniej rozstaw osi od 3,6 m do 3,7 m.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, tj: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp; spełniają warunki określone w SIWZ; udzielą Zamawiającemu min. 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na oferowany pojazd (całość). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Karta tytułowa oferty - wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ. Oświadczenie że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i że nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 uPzp - wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ. Informacja o zakresie zamówienia jaki zostanie powierzony do wykonania podwykonawcy, a w przypadku braku podwykonawców oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi - wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 uPzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 uPzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowy opis oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia potwierdzający, iż spełnia on wszystkie żądane przez Zamawiającego parametry określone w zał. nr 4 do SIWZ. W tym celu należy wypełnić zał. nr 1 do SIWZ (kolumna -potwierdzenie spełnienia warunku- wpisując -tak- lub -nie- i opisać parametr oferowany) oraz podać rok produkcji nadwozia, markę i model. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji i rękojmi na dostarczony pojazd - wg wzoru stanowiącego zał. nr 5 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. 32-020 Wieliczka, ul. Jedynaka 30 nr tel (12) 278-17-66, fax.(12) 278-30-58..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2009 godzina 09:50, miejsce: Sekretariat Prezesa ZGK Sp. z o.o. Wieliczka 32-020 Wieliczka ul. Mickiewicza 8b.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.