eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Udanin › REMONT (MODERNIZACJA) BYŁEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W UJEŹDZIE GÓRNYM NA PLACÓWKĘ PRZEDSZKOLNĄ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-17

Udanin: REMONT (MODERNIZACJA) BYŁEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W UJEŹDZIE GÓRNYM NA PLACÓWKĘ PRZEDSZKOLNĄ
Numer ogłoszenia: 195274 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Udanin , Udanin 26, 55-340 Udanin, woj. dolnośląskie, tel. 0-76/ 8709222, faks 0-76/8709242.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udanin.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.ug-udanin.dolnyslask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT (MODERNIZACJA) BYŁEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W UJEŹDZIE GÓRNYM NA PLACÓWKĘ PRZEDSZKOLNĄ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie p.n. Remont (modernizacja) byłej szkoły podstawowej w Ujeździe Górnym na placówkę przedszkolną, określone projektem budowlanym - wykonawczym 1. wymiana pokrycia dachowego 2. termomodernizacja elewacji 3. wymiana stolarki otworowej 4. wymiana biegów klatki schodowej z drewnianej na żelbetową 5. wymiana podłóg i posadzek 6. ściany i ścianki działowe w zakresie dostosowującym do nowego przeznaczenia budynku 7. roboty malarskie 8. roboty ślusarsko-kowalskie 9. wymiana kotłowni ze stałopalnej na kotłownię opalaną lekkim olejem opałowym wraz z wykonaniem magazynu paliwa (zbiorniki 2-płaszczowe) 10. wymiana instalacji sanitarnych, tj. zimnej wody, ciepłej wody użytkowej (z mieszaczami i ogranicznikami temperatury), kanalizacji sanitarnej i deszczowej, centralnego ogrzewania, wentylacji oraz zabudowa wewnątrz budynku prefabrykowanego 1-płaszczowego komina spalinowego z dociepleniem i obudową 11. wymiana - wykonanie instalacji elektrycznej, teletechnicznej i niskoprądowej 12. roboty drogowe (nawierzchnie z kostki granitowej, płyt ażurowych, ) 13. wymiana przyłącza kanalizacji sanitarnej na PCV DN 160 mm wraz z zabudową bezodpływowego zbiornika ścieków 14. naprawa - odtworzenie terenu po robotach ziemnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium (art. 45 Ustawy Pzp). Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysoko-ści 25 000,00 zł (słownie dwadzieścia pięć tysięcy zł. 00/100) do dnia 08 lipca 2009r. do godz. 09 30 (jest to termin do którego pieniądze powinny znajdować się w kasie lub na koncie Zamawiającego). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach 1. pieniądzu 2. poręczeniach bankowych 3. gwarancjach bankowych 4. gwarancjach ubezpieczeniowych 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 6. W przypadku wnoszenia wadium w gotówce należy je wpłacić na konto Zamawiającego tj. w Banku Spółdzielczym Środa Śląska Oddział Udanin nr: 03 9589 0003 0390 0619 2000 0030, z dopiskiem - Remont (modernizacja) byłej szkoły podstawowej w Ujeździe Górnym na placówkę przedszkolną. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku bankowego. Zamawiający nie dopuszcza wniesienia wadium w formie czeku potwierdzonego. Wadium wnoszone w innych środkach jak gotówka należy złożyć do depozytu w kasie Urzędu Gminy Udanin, w dni robocze w godz.: 8 00÷13 00, zaś kserokopię wa-dium należy dołączyć do oferty. Zwrot bądź utrata wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy Pzp. Oferta bez wniesionego wadium zostanie odrzucona (art. 24 ust. 2 pkt. 4 Ustawy Pzp).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonania oceny spełnienia tych warunków. Do przetargu (w oparciu o warunki określone w SIWZ) mogą przystąpić wyłącznie ci wykonawcy, którzy 1. na wykonanie zadania udzielą minimum 36-miesięcznej gwarancji. 2. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie co najmniej 1 (jedno) zadanie, odpowiadające swoim rozmiarem rzeczowym przedmiotowi zamó-wienia (potwierdzone przez Inwestora). Dodatkowe wymagania 1. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi wykonawca. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, (którego wzorzec przedstawiono w niniejszej SIWZ) wraz z załączonym kosztorysem budowlanym ofertowym oraz następujące załączniki Załącznik nr 1- OŚWIADCZENIA WYKONAWCY , w którym znajdują się następujące oświadczenia 1. Oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności określonych w SIWZ, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. §1 ust. 1). 2. Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, poten-cjał ekonomiczny i techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. §1 ust. 2). 3. Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. §1 ust. 3), poparte informacją banku finansującego, o stanie posiadanych środków lub zdolności kredytowej minimum 1 000 000 zł. 4. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania (art. 22 ust. 4 Ustawy Pzp) na podstawie art. 24 Ustawy Pzp. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetar-gu zawartymi w SIWZ i że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą (art. 85 Pzp) do terminu ważności oferty, wskazanego w SIWZ i zobowiązuje się, w razie otrzyma-nia zamówienia publicznego do podpisania umowy. 7. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z załączonym projektem umowy i że w pełni akceptuje jej treść. Do załącznika nr 1 należy dołączyć niżej wymienione dokumenty (oryginał lub po-twierdzona kopia) 1. Wypis z rejestru lub wypis z ewidencji potwierdzający, że profil działania oferen-ta odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, wysta-wione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie z miejscowego ZUS lub KRUS o opłaceniu składek na ubezpie-czenie społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem termi-nu składania ofert. 4. Wyjątek stanowią przypadki, w których Wykonawca uzyskał przewidzianą pra-wem zgodę właściwych organów na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości finansowych. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego za-świadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodze-nia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4÷8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert. 7. Dowód wpłaty wadium. Podstawą prawną żądania wniesienia wadium jest prze-pis art. 45 Pzp. Załącznik nr 1a - OŚWIADCZENIA. Załącznik nr 2 - Potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej firmy w ostatnich 3 latach (2006÷2008r.). Załącznik nr 3 - Potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświad-czenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykaz kadry inż.-technicznej firmy, niezbędnych do realizacji zadania z załączonymi kserokopiami uprawnień, w tym 1. kierownika budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, aktualnym zaświadczeniem przynależności do DOŚ i minimum 5-letnią praktyką na stanowisku kierownika budowy. Winien udokumentować, że w ostat-nich 5-ciu latach zrealizował jako kierownik budowy minimum 1 (jeden) obiekt z zakresu budowy /remontu obiektu o podobnym rozmiarze rzeczowo-wartościowym. Powyższe należy udokumentować np.: protokółem odbioru, wpi-sem do dziennika budowy z kserokopią umowy na realizację zadania, referencjami Inwestora potwierdzającymi rodzaj, zakres i wartość tych robót. 2. kierownika robót instalacyjnych z uprawnieniami, aktualnym zaświadczeniem przynależności do DOŚ i praktyką dokumentującą w ostatnich 5-ciu latach kiero-waniem robotami elektrycznymi przy budowie j.w. Powyższe należy udokumento-wać w sposób - jak dla kierownika budowy. 3. kierownika robót elektrycznych z uprawnieniami, aktualnym zaświadczeniem przy-należności do DOŚ i praktyką dokumentującą w ostatnich 5-ciu latach kierowa-niem robotami elektrycznymi przy budowie j.w. Powyższe należy udokumentować w sposób - jak dla kierownika budowy. 4. kierownika robót drogowych z uprawnieniami, aktualnym zaświadczeniem przyna-leżności do DOŚ i praktyką dokumentującą w ostatnich 5-ciu latach kierowaniem robotami drogowymi przy budowie lub odtworzeniu placów / dróg / chodników o nawierzchniach z kostki granitowej / płyt ażurowych. Powyższe należy udokumen-tować w sposób - jak dla kierownika budowy. Załącznik nr 4 - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca. Załącznik nr 5 - CZYSTY . Inne dokumenty proponowane przez oferenta. Załącznik nr 6 - HARMONOGRAM RZECZOWO-FINANSOWY. Wszystkie przedłożone kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela oferenta (podpis i pieczęć) pod rygorem odrzucenia oferty. W przypadku wątpliwości Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego do przedłożenia do wglądu oryginalnych dokumentów przed podpisaniem umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-udanin.dolnyslask.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Udanin 55-340 Udanin 26.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2009 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Udanin 55-340 Udanin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WD na lata 2007 - 2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.