eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaZaprojektowanie i wykonanie dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Darłowskiej wraz z zagospodarowaniem terenu działki oznaczonej nr 1908/5 w Ustce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-20

Gdynia: Zaprojektowanie i wykonanie dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Darłowskiej wraz z zagospodarowaniem terenu działki oznaczonej nr 1908/5 w Ustce
Numer ogłoszenia: 195222 - 2008; data zamieszczenia: 20.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Gdyni, ul. M.C. Skłodowskiej 19, 81-231 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6908 700, fax 058 6908 701.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Darłowskiej wraz z zagospodarowaniem terenu działki oznaczonej nr 1908/5 w Ustce.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych w technologii prefabrykowanego szkieletu-drewnianego przy ul. Darłowskiej wraz z zagospodarowaniem terenu działki oznaczonej 1908/5 w Ustce, obejmującego następujący zakres prac: a) opracowanie kompleksowe dokumentacji projektowej dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych zgodnie z zaakceptowaną przez zamawiającego koncepcją zabudowy terenu działki nr 1908/5 w Ustce z uwzględnieniem założeń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Ustki, SIWZ i wytycznymi przekazanymi przez zamawiającego; b) uzyskanie dla opracowanej dokumentacji technicznej akceptacji zamawiającego, opinii i uzgodnień właściwych instytucji i władz; c) uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę budynków mieszkalnych wraz z przyłączami mediów; d) budowę pod klucz dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych o ogólnej ilości minimum 40 mieszkań wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, na działce budowlanej nr 1908/5 w Ustce przy ul. Darłowskiej, zgodnie z SIWZ oraz ofertą ostateczną wykonawcy, wybraną w przetargu nieograniczonym. Do wykonania poza budynkiem mieszkalnym, zgodnie z projektem zagospodarowania działki są: a) parkingi, chodniki oraz drogi osiedlowe, b) drobne formy architektoniczne (śmietnik, plac zabaw dla dzieci), c) zieleń, d) oświetlenie zewnętrzne, e) sieć i przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej, f) sieć i przyłącza wodociągowe, g) sieć i przyłącze gazu, h) instalacja domofonowa, i) przyłącze teletechniczne (telefoniczna, TV kablowa, Internet), j) przygotowanie terenu pod realizację inwestycji, zapewnienie dostaw wody i energii dla potrzeb placu budowy oraz jego zagospodarowanie. W wyniku realizacji przedmiotu zamówienia zamawiający oczekuje wykonania dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych o minimum 40 mieszkaniach, w tym 2 mieszkania 1 pokojowe o powierzchni do 23m2, 6 mieszkań 2 pokojowych o powierzchni podstawowej do 33 m2 , 24 mieszkania 2 pokojowe o podstawowej powierzchni użytkowej od 33 m2 do 36 m2, 8 mieszkań 3 pokojowych o podstawowej powierzchni użytkowej od 40 m2 do 60 m2 . Ewentualne odstępstwa w w/w strukturze mieszkań wymagają zgody zamawiającego. W celu właściwego wykonania zamówienia zamawiający przekaże wykonawcy niżej wymienione dokumenty: - Wytyczne Nr 35/02 Prezesa WAM z dnia 26.10.2002r., - Program funkcjonalno - użytkowy, - Kopia wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - pismo nr GP-7324/155/2007 Urzędu Miasta Ustka z dnia 31.12.2007r. - Kopia uchwały Nr VIII /61/2007 z dnia 31.05.2007r. Rady Miasta Ustka w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obszarze jednostki urbanistycznej o symbolu 53MW/MN obejmującym ulice Darłowską, Narutowicza, Rolną. - Dokumentację geotechniczną działki 1908/5, - Mapę do celów projektowych - Wyrys z mapy ewidencji gruntów Zakres robót 1. Dokumentację projektową należy wykonać w dwóch etapach i po jej pisemnym zaakceptowaniu przez zamawiającego winna zawierać: Etap I Koncepcję architektoniczno-budowlaną budynków zawierającą docelowe potrzeby mieszkaniowe w m. Darłowo w ilości minimum100 mieszkań oraz projekt zagospodarowania terenu działki nr 1908/5 w Ustce. Etap II 1) Projekty budowlane 2 budynków i projekty wykonawcze 2 budynków, a w tym: a) architektura z kolorystyką elewacji b) konstrukcja c) instalacje elektryczne d) instalacje teletechniczne (telefoniczna, TV kablowa, Internet), e) instalacja domofonowa, f) instalacja wod-kan, g) instalacja gazowa, h) instalacja co., c.w, 2) Projekty budowlane i projekty wykonawcze 2 budynków związane z infrastrukturą zewnętrzną, w tym: a) sieci i przyłącza wodociągowe b) sieci i przyłącza kanalizacji sanitarnej c) sieci i przyłącza kanalizacji deszczowej d) sieci i przyłącza gazowe e) linii kablowej niskiego napięcia f) sieci i przyłącza teleinformatyczne g) oświetlenie terenu h) dojścia do budynku, chodniki, podjazdy, parkingi, drogi, i) architektura krajobrazu, zieleń j) plac zabaw, śmietniki, trzepaki 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 4) Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia 5) Kosztorysy wraz z przedmiarami 2. Projekty budowlane i wykonawcze budynków mieszkalnych wielorodzinnych we wszystkich branżach wraz z projektami infrastruktury technicznej muszą być wykonane w sposób i w zakresie umożliwiającym realizację przedmiotu umowy, oraz w sposób, który wyeliminuje Inwestora jako pośrednika w dostawie mediów w stosunku do przyszłych użytkowników lokali mieszkalnych. Wszelkie wymagane przepisami prawa uzgodnienia do wykonywania projektu i jego realizacji przygotowuje wykonawca na własny koszt w ramach wynagrodzenia ryczałtowego. Ponadto w ramach ww. wynagrodzenia wykonawca pokrywa koszty związane z organizacją ruchu, rozbiórką istniejącej na placu budowy sieci wod. - kan. i deszczowej w miejscach kolizji z planowanymi robotami, koszt obsługi geodezyjnej, koszt zagospodarowania placu budowy a ponadto, koszty związane z ubezpieczeniem budowy, koszty nadzoru właścicieli sieci, wszelkie opłaty administracyjne, koszty dodatkowych badań geologicznych, ewentualnych ekspertyz, opinii, koszty umów przyłączeniowych. Wykonawca uwzględni w ofercie również koszty wynikające z przeprowadzenia w imieniu zamawiającego, procedur formalno-prawnych wynikających z obowiązku uzyskania pozwolenia na budowę 3. Wykonawca wykona 2 budynki mieszkalne wielorodzinne w następującym zakresie: a) wszystkie prace przygotowawcze, w szczególności makroniwelacja terenu i karczowania drzew i krzewów, wykonanie przyłącza wody, przyłącza energii elektrycznej dla potrzeb budowy, obsługi geodezyjnej (w tym wytyczenie reperów wysokościowych i osi głównych, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej budynku i elementów infrastruktury technicznej), zagospodarowanie placu budowy oraz inne prace niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. b) realizacji budynków wraz z obiektami infrastruktury technicznej zgodnie projektami i uzyskanym pozwoleniem na budowę. c) nadzór autorski przez cały okres realizacji umowy. d) przekazania budynków do użytkowania, zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem robót, w oparciu o uzyskaną w imieniu zamawiającego, decyzją o pozwoleniu na użytkowanie e) wykonania projektów powykonawczych 2 budynków mieszkalnych wielorodzinnych we wszystkich branżach, wykonania instrukcji obsługi budynków, wykonania inwentaryzacji powykonawczej zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 7 i ust. 2 ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i zmianie ustawy Kodeks cywilny (Dz. U. z 2005r. nr 31, poz. 266 z późniejszymi zmianami) przez uprawnionego rzeczoznawcę. 4. Zamawiający oczekuje zaprojektowania innej nie mniejszej ilości mieszkań niż ilość określona w programie funkcjonalno-użytkowym przy założeniu maksymalnego wykorzystania zabudowy działki.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.40 - Budownictwo wielorodzinne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego Oryginalny kod CPV: 74.22.22.00 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.20.00 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 11.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium wys. 160 000,00 zł ( słownie: sto sześćdziesiąt tysięcy złotych).

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia określonego w części III SIWZ, mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają, obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ponadto o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) zaprojektowali i wykonali w technologii szkieletowej o powierzchni użytkowej jednego budynku minimum 1.000 m2 w pełni wykończone pod klucz wraz z kompleksową infrastrukturą zewnętrzną i urządzeniem terenu - minimum 2 - budynki przeznaczone dla zakwaterowania zbiorowego, mieszkalnego, szkolnictwa, służby zdrowia lub biurowych) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem przedmiotu, dat i miejsca wykonania i odbiorców (zał. nr 2 do SIWZ), poparte dokumentem potwierdzającym należytą staranność wykonania, 2) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane stosowne do zakresu zamówienia do kierowania robotami w specjalności: a. konstrukcyjno-budowlanej, b. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych c. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych d. geodezyjnej - minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia z każdej branży (wymagana jest przynależność wyżej wymienionych osób do właściwych oddziałów izby samorządu zawodowego) 3) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane stosowne do zakresu zamówienia do projektowania w specjalności: a. architektonicznej, b. konstrukcyjno-budowlanej, c. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, d. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych, - minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia z każdej branży (wymagana jest przynależność wyżej wymienionych osób do właściwych oddziałów izby samorządu zawodowego) 4) posiadają zdolność kredytową lub środki finansowe o łącznej wartości nie mniejszej niż 4 000 000 zł (cztery miliony złotych), 5) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na kwotę nie mniejszą niż 3 500 000 zł (trzy miliony pięćset złotych),
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawarte w treści formularza oferty (zał. nr 1 do SIWZ), 2) oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń, zawarte w treści formularza oferty (zał. nr 1 do SIWZ), 3) oświadczenie, że wykonawca uważa się za związanego ofertą na czas wskazany w SIWZ, zawarte w treści formularza oferty (zał. nr 1 do SIWZ), 4) oświadczenie o akceptacji warunków umowy, której wzór załączono do SIWZ, zawarte w treści formularza oferty (zał. nr 1 do SIWZ), 5) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy ( zał. nr 1 do SIWZ). 6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, składa każdy z wykonawców, w przypadku spółki cywilnej obowiązuje również załączenie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przez wszystkich wspólników oraz umowy spółki. 8) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10) wykaz wykonanych robót budowlanych oraz usług projektowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wielkości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie(zał. nr 2 do SIWZ). 11) wykaz osób i podmiotów, które, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (zał. nr 3 do SIWZ), 12) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt. 5, 6, 7, 8 składa dokument lub dokumenty, zgodnie § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006r. nr 87, poz. 605) . 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione powyżej w ust. 1 pkt. 6, 7, 8 i 9 SIWZ składa każdy z wykonawców. Wymagania dotyczące doświadczenia w realizacji zadań o podobnym charakterze, jak również potencjału ekonomicznego wykonawcy mogą spełniać łącznie. 4. W przypadku, kiedy wykonawcy wspólnie składają ofertę, wówczas mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do: - reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo - reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przedmiotowe pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana wówczas zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Gdynia ul. M.C. Skłodowskiej 19, pok. 209.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2008 godzina 10:30, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Gdynia ul. M.C. Skłodowskiej 19, Kancelaria, I piętro, pok. 130.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.