Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-18
Kielce: Zakup wraz z dostawą odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Pracowni Diagnostyki Molekularnej i Zakładu Patologi Nowotworów Świętokrzyskiego Centrum Onkologii. Nr sprawy: AZP 241-63/2011
Numer ogłoszenia: 195193 - 2011; data zamieszczenia: 18.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Onkologii , ul. Artwińskiego 3, 25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 3674280, faks (041) 36 74 071.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkol.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Pracowni Diagnostyki Molekularnej i Zakładu Patologi Nowotworów Świętokrzyskiego Centrum Onkologii. Nr sprawy: AZP 241-63/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Pracowni Diagnostyki Molekularnej i Zakładu Patologi Nowotworów Świętokrzyskiego Centrum Onkologii stosownie do: Pakiet nr 1: Odczynniki - Pracownia Diagnostyki Molekularnej; Pakiet nr 2: Drobny sprzęt laboratoryjny - Pracownia Diagnostyki Molekularnej; Pakiet nr 3: Końcówki o probówki - Pracownia Diagnostyki Molekularnej; Pakiet nr 4: Enzymy restrykcyjne oraz agarowa - Pracownia Diagnostyki Molekularnej; Pakiet nr 5: Izolacja RNA, DNA i RT-PCR - Pracownia Diagnostyki Molekularnej; Pakiet nr 6: Primery do PCR - Pracownia Diagnostyki Molekularnej; Pakiet nr 7: Odczynniki do sekwencjonowania do PCR - Pracownia Diagnostyki Molekularnej; Pakiet nr 8: PCR - Pracownia Diagnostyki Molekularnej; Pakiet nr 9: Filtry - Pracownia Diagnostyki Molekularnej; Pakiet nr 10: Odczynniki do diagnostyki FISH - Zakład Patologii Nowotworów. Szczegółowy opis zamówienia określa załącznik 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Formularz cenowy /dotyczy pakietów od nr 1 do nr 10/..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.69.63.00-8, 38.00.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia w niniejszym postępowaniu wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie - zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie - zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie - zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie - zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie - zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych produktów do obrotu zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j.:Dz.U. z 2010 nr 107, poz. 679) /CE, IVD/, - pogrupowane i oznaczone zgodnie z pakietem (pierwsza strona winna zawierać nr Pakietu, na który Wykonawca składa ofertę). W przypadku, kiedy zaproponowany asortyment nie wymaga w/w dokumentu należy załączyć oświadczenie z opisem Pakietu i Pozycji. 2) Karty charakterystyki substancji niebezpiecznych dla odczynników/testów - pogrupowane i oznaczone zgodnie z Pakietem nr poz. - w przypadku braku konieczności posiadania - oświadczenie. 3) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy - Formularz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego Pakiet od nr 1 do nr 10 - Wykonawca wypełnia pakiet na który składa ofertę. 4) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru zał. nr 2 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres stałości cen - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zamiany w umowie: - przedłużenia terminu realizacji umowy do czasu zrealizowania przedmiotu umowy na okres nie dłuższy niż trzy lata licząc od daty podpisania umowy, - w zakresie nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, - w sytuacji gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez Producenta zmodyfikowany/udoskonalony produkt powodujący wycofanie dotychczasowego, - w przypadku jeśli produkty będące przedmiotem umowy zostaną wycofane przez producenta z produkcji lub z innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy ich dostarczenie nie będzie możliwe w terminie określonym w umowie np. produkt na specjalne zamówienie, przejściowe problemy produkcyjne i Wykonawca po pisemnym zawiadomieniu Zamawiającego o fakcie, może zaproponować produkty zamienne o nie gorszych cechach jakościowych i cenie nie wyższej niż ceny określonej w umowie. - w przypadku obniżenia ceny producenta lub Sprzedającego, - po upływie zadeklarowanego przez Wykonawcę terminu stałości ceny z zachowaniem, co najmniej jednomiesięcznego okresu liczonego od dnia otrzymania pisemnej informacji przez Zamawiającego, - zmianę warunków płatności lub sposobu finansowania umowy, - zmianę terminu realizacji, - zmianę podyktowaną zmianą przepisów. Powyższe zmiany nie mogą skutkować wzrostem wartości umowy i być niekorzystne dla Kupującego z wyjątkiem zmiany stawki podatku VAT oraz zmiany ceny po zadeklarowanym okresie stałości ceny. Zamawiającemu przysługuje prawo żądania obniżenia ceny zakupionego towaru do wysokości ceny promocyjnej ustalonej przez producenta. W przypadku nie uwzględnienia tego prawa przez Wykonawcę, Zamawiający może od umowy odstąpić w odniesieniu do towaru, dla którego stosowana jest cena promocyjna.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip2.onkol.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyskie Centrum Onkologii ul. Artwińskiego 3c /budynek administracji - pok. nr 202/, 25-734 Kielce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyskie Centrum Onkologii ul. Artwińskiego 3c /budynek administracji - pok. 212 - sekretariat/, 25-734 Kielce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1) Odczynniki - Pracownia Diagnostyki Molekularnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.69.63.00-8, 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres stałości cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2) Drobny sprzęt laboratoryjny - Pracownia Diagnostyki Molekularnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.69.63.00-8, 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres stałości cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3) Końcówki do probówki - Pracownia Diagnostyki Molekularnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.69.63.00-8, 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres stałości cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4) Enzymy restrykcyjne oraz agarowa - Pracownia Diagnostyki Molekularnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.69.63.00-8, 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres stałości cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5) Izolacja RNA, DNA i RT-PCR - Pracownia Diagnostyki Molekularnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.69.63.00-8, 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres stałości cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6) Primery do PCR - Pracownia Diagnostyki Molekularnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.69.63.00-8, 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres stałości cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7) Odczynniki do sekwencjonowania do PCR - Pracownia Diagnostyki Molekularnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.69.63.00-8, 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres stałości cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8) PCR - Pracownia Diagnostyki Molekularnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.69.63.00-8, 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres stałości cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9) Filtry - Pracownia Diagnostyki Molekularnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.69.63.00-8, 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres stałości cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10) Odczynniki do diagnostyki FISH - Zakład Patologii Nowotworów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.69.63.00-8, 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres stałości cen - 10
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą zestawu odczynników do wyznaczania miana fizycznego i funkcjonalnego wektora lentiwirusowego dla Zakładu Inżynierii Genetycznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Świadczenie usługi w zakresie całodobowego żywienia pacjentów szpitala
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby WFOŚiGW w Kielcach oraz materiałów informacyjno-promocyjnych PDE w ramach projektu pn."Projekt Doradztwa Energetycznego".
- "Zakup produktów betonowych na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w 2026"
- Wykonanie robót budowlano-montażowych dla zadania pn. "Przebudowa pomieszczeń, sal pacjentek oraz dostawa niezbędnego wyposażenia Kliniki Położnictwa i Ginekologii WSzZ w Kielcach"
- Organizacja szkoleń, warsztatów wyjazdowych dla II Liceum Ogólnokształcące im. Jana Śniadeckiego w Kielcach w ramach projektu pn. "Śniadek 4 ever"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostawa zestawu do inkubacji i elektroforezy dla Wydziału Biologii, Ochrony Przyrody i Zrównoważonego Rozwoju
- Dostawa wyposażenia pracowni leków cytostatycznych
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej wg katalogu QIAGEN na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Dostawa odczynników chemicznych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
więcej: Odczynniki do badania krwi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





