eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Dostawa błon i odczynników RTG

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-20

Wieliczka: Dostawa błon i odczynników RTG
Numer ogłoszenia: 195122 - 2008; data zamieszczenia: 20.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Lecznictwa Otwartego, ul. Szponara 20, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2782824, fax 012 2782824.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzlo.wieliczka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa błon i odczynników RTG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa błon rentgenowskich ogólnodiagnostycznych, niebieskoczułych i odpowiednich dla ich obróbki odczynników RTG. Dostarczone towary muszą spełniać poniższe warunki (naniesione na błonę lub opakowanie zbiorcze): a) oznaczenie producenta, typ filmu, b) datę ważności filmu, wymagany termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia Zamawiającemu, c) numer seryjny filmu, d) opis warunków przechowywania oraz wpis do rejestru wyrobów medycznych - dokumenty dołączone do oferty. Odczynniki - wywoływacz, utrwalacz do obróbki automatycznej- muszą posiadać: a)instrukcję przygotowania roztworu w języku polskim oraz karty charakterystyk wyrobów niebezpiecznych, b) datę ważności minimum 8 miesięcy od daty dostarczenia Zamawiającemu, c) opakowania odczynników do sporządzania 2x20l roztworu roboczego, d) środki zmiękczające wodę i składniki myjące do rozcieńczania w wodzie wodociągowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). Każdy oferowany asortyment z załącznika nr 2 SIWZ musi być najwyższej jakości, odpowiednio opakowany i oznakowany. ( Zamawiający dopuszcza dostawę w opakowaniach zawierających inne ilości niż podane w formularzu cenowym , z uwzględnieniem przeliczenia ceny za 100 szt. Ilość zaoferowanych błon ma odpowiadać ilości zawartej w załączniku nr 2 SIWZ) Zamawiający zastrzega prawo do składania zapotrzebowań w miarę potrzeb na ilość i rodzaj asortymentu wymienioną w załączniku nr 2 SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.31.10.00 - Klisza rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 32.35.41.10 - Klisza rentgenowska Oryginalny kod CPV: 24.64.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich acze do zdjęć rentgenowskich Kod CPV wg słownika 2008: 24.93.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich Oryginalny kod CPV: 24.64.12.40 - Utrwalacze do zdjęć rentgenowskich Kod CPV wg słownika 2008: 24.93.12.40 - Utrwalacze do zdjęć rentgenowskich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu : 5.1 spełniać wymogi określone w art.22 ust.1 uPzp 5.2 nie podlegać wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 uPzp 5.3 spełnić warunki określone w SIWZ 5.5. udokumentować wykonanie przynajmniej czterech dostaw w ostatnich trzech latach z zakresu błon i odczynników RTG. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ przy zastosowaniu formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1 Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 3 7.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7.3 Formularz cenowy - załącznik nr 2 7.4 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4 7.5 Wykaz wykonanych i wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 4 usług i dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, załącznik nr 5 7.6 Dokumenty potwierdzające, że wykazane w załączniku nr 5 usługi i dostawy zostały wykonane należycie. 7.7 Dokumenty wymienione w pkt. 7.2 oraz 7.6 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 7.8 Dokumenty wymienione w pkt. 7.1, 7.3, 7.4 i 7.5 muszą być złożone w oryginale. 7.9 Załączniki będą wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzlo.wieliczka.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Lecznictwa Otwartego w Wieliczce ul. Szpunara 20, 32-020 Wieliczka.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2008 godzina 13:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Lecznictwa Otwartego w Wieliczce ul. Szpunara 20, 32 - 020 Wieliczka Dział Administracji pok. 115.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.