eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałczRemont budynku pralni w Domu Pomocy Społecznej w Wałczu, nr sprawy 2/2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-15

Wałcz: Remont budynku pralni w Domu Pomocy Społecznej w Wałczu, nr sprawy 2/2007
Numer ogłoszenia: 195116 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Orla 35, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-67 387 37 77, fax 0-67 387 37 77.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwalecki.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku pralni w Domu Pomocy Społecznej w Wałczu, nr sprawy 2/2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Inwestycja składa się z -Roboty budowlane -Dostawa urządzeń wyposażenia pralni wraz u usługa ich montażu. Zamawiający przeznaczył na realizacje zamówienia ( z podziałem na określone grupy ) następujące środki pieniężne: -Roboty budowlane 121.156,49 -Zakup urządzeń wraz z ich montażem 60.089,40 RAZEM 181. 245,89 Podane kwoty są podane w PLN i są kwotami netto. Przy kalkulacji należy uwzględnić 7% podatek VAT.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Oryginalny kod CPV: 50.95.43.40 - Usługi instalowania maszyn pralniczych, piorących, czyszczenia na sucho i suszących Kod CPV wg słownika 2008: 51.54.34.00 - Usługi instalowania maszyn pralniczych, piorących, czyszczenia na sucho i suszących Oryginalny kod CPV: 29.54.16.00 - Maszyny do prania, czyszczenia na sucho i suszenia Kod CPV wg słownika 2008: 42.71.60.00 - Maszyny do prania, czyszczenia na sucho i suszenia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się: 1)osoby fizyczne, osoby prawne albo jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, wykonawcy występujący wspólnie. 2)Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, w tym nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3)a także Wykonawcy, którzy: a) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadające swoim zakresem i wartością roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia. Wykonawca może również przedstawić zrealizowane roboty w poszczególnych branżach oddzielnie, warunek porównywalności jednak pozostaje w takim przypadku obowiązujący. Spełnienie tego warunku pozwoli Zamawiającemu uznać doświadczenie Wykonawcy w realizacji podobnych robót. Będzie również jednym z elementów zmniejszających ryzyko niepowodzenia podejmowanego przedsięwzięcia, a tym samym wpływającym na racjonalne wydatkowanie środków publicznych. b) zapewnią kierownika budowy posiadającego aktualne uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności - konstrukcyjno - budowlanej, Kierownik budowy musi legitymować się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z pózn. zm.), c)dysponują kadrą kierowniczą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowo-kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz urządzeń elektro energetycznych, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) 2. Spełnienie warunków wymaganych od Wykonawców stwierdzone zostanie wg formuły (spełnia - nie spełnia). Analizie podlegać będą dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, określonych w pkt. 1 niniejszej części siwz jako minimum kwalifikujące do udziału w przedmiotowym postępowaniu, w tym: 1) ocena spełnienia warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy oraz w Części V pkt. 3 siwz. 2) stwierdzenie, czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy. 3) w przypadku wykonawców występujących wspólnie wielkości określone w warunkach udziału w postępowaniu w Części V pkt. 3 siwz będą zsumowane w celu stwierdzenia czy wykonawca spełnia minimalne kryteria kwalifikacyjne. 4) prawidłowość podpisania oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy dołączyć: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), c)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wzór załącznik nr 8. f)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5 z 2000 r., poz. 42 ze zm.), g)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - wzór załącznik nr 7, h)wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez nich czynności - wzór załącznik nr 9, i)polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, j)oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy - wzór załącznik nr 5, k)oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - wzór załącznik nr 6. 2.Dodatkowe dokumenty i oświadczenia niezbędne do przeprowadzenia postępowania : a)w przypadku podmiotów występujących wspólnie należy dołączyć pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania ich w postępowaniu. b) formularz oferty - wzór załącznik nr 4, b)świadczenie, o użyciu surowców i materiałów dopuszczonych do stosowania na podstawie obowiązujących przepisów dotyczących certyfikacji, wzór załącznik nr 10. 3.Jeżeli Wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej zamiast dokumentów wymienionych w ust. 1 lit. a, b niniejszej części siwz składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 3 niniejszej części siwz zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwalecki.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, ul. Orla 35, 78-600 Wałcz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej, ul. Orla 35, 78-600 Wałcz, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.