To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-31
Głuchołazy: Budowa zintegrowanego systemu informatycznego
Numer ogłoszenia: 195106 - 2015; data zamieszczenia: 31.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 102696 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSW w Głuchołazach, ul. Karłowicza 40, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 77 4080159, faks 77 4393861.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zintegrowanego systemu informatycznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na budowie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) w SP ZOZ Szpitalu Specjalistycznym MSW w Głuchołazach. Budowa ZSI będzie polegała w szczególności na dostawie i wdrożeniu oprogramowania dla potrzeb Zamawiającego wraz integracją z systemami wskazanymi w załącznikach do SIWZ oraz przeszkoleniu personelu. Szczegółowy opis realizacji zadania zawarty jest w załącznikach nr 8,9,10,11,12 do SIWZ . W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia serwisu wraz z nadzorem autorskim zgodnie ze złożoną ofertą (min. 24 miesiące), szczegółowy zakres obowiązków w tym zakresie określają załączniki do SIWZ. Wykonawca odpowiednio udzieli gwarancji, rękojmi za wady i nadzoru autorskiego na okres: min. 24 miesiące (zgodnie ze złożoną ofertą). Bieg terminu gwarancji, rękojmi za wady i nadzoru autorskiego będzie liczony od dnia protokolarnego odbioru poszczególnych etapów usług wykonanych należycie. Zaoferowany okres gwarancji, rękojmi za wady i nadzoru autorskiego jest jednocześnie okresem świadczenia opieki serwisowej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.81.40.00 - Systemy informacji medycznej 48.18.00.00 - Pakiety oprogramowania medycznego 48.44.00.00 - Pakiety oprogramowania do analizy finansowej i rachunkowości/księgowości 48.45.10.00 - Pakiety oprogramowania do planowania zasobów przedsiębiorstwa 48.45.00.00 - Pakiety oprogramowania do rozliczania czasu lub zarządzania zasobami ludzkimi 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 48.61.20.00 - System zarządzania bazą danych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
COMPUGROUP MEDICAL POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
COMPUGROUP MEDICAL POLSKA SP. Z O.O.
- COMPUGROUP MEDICAL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Do Dysa 9, 20-149 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 548375,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 473310,00
Oferta z najniższą ceną: 447966,00 / Oferta z najwyższą ceną: 772200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GŁUCHOŁAZÓW
- Dopos.baz materiałowych - zakup worków, plandek, rękawów przeciwp., barier przeciwp., zestawów ratowniczych PSP R1 w plecaku i namiotu z wyposażeniem w ramach Progr.Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Doposażenie magazynu Obrony Cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej, na podstawie zapisów umowy Nr BZK.II.POLiOC.381.2025 z dnia 4.11.2025 r.
- Świad.kompl. obsługi pocztowej w obrocie kr. i zagr. w zakr. przyjm., przemieszcz., doręczania przesyłek pocztow.oraz ich ewent. zwrotów na potrzeby UM w Gł-zach na okres od01.01.2026r do31.12.2027r.
- Sukcesywna dostawa środków czystości oraz akcesoriów do utrzymania czystości
- Odbudowa żłobka miejskiego w Głuchołazach. "Modernizacja pomieszczeń I piętra budynku Żłobka Miejskiego w Głuchołazach- ETAP V"
- Modernizacja podłogi i ogrzewania w świetlicy wiejskiej w Nowym Lesie
więcej: przetargi w Głuchołazach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu komputerowego i oprogramowania. Znak sprawy: IBE PIB/56/2025
- "Dostawa nowego sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Technicznych- Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie" - II postępowanie
- Zakup i dostawa serwerów, UPS-ów , switchy, dysków oraz licencji realizowana w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" dla Urzędu Miejskiego w Drzewicy
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego związana z realizacją projektu w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd
- Odnowienie subskrypcji oprogramowania do wirtualizacji Vmware Vsphere
- "Budowa, rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Pierzchnica"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





