Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-15
Siedlce: PRZEBUDOWA CHODNIKÓW NA UL. 3 MAJA W SIEDLCACH ORAZ UŁOŻENIE RUR HDPE-40/3,7 DLA KABLI ŚWIATŁOWODOWYCH
Numer ogłoszenia: 195078 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, fax 025 6430718.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA CHODNIKÓW NA UL. 3 MAJA W SIEDLCACH ORAZ UŁOŻENIE RUR HDPE-40/3,7 DLA KABLI ŚWIATŁOWODOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa chodników na ul. 3 Maja w Siedlcach oraz ułożenie rur HDPE-40/3,7 dla kabli światłowodowych. 1. Wymianę krawężnika betonowego 20/30 na nowy jednowarstwowy z wykonaniem ławy betonowej z oporem 2.Wymianę obrzeży betonowych 6/20. 3.Wymianę obrzeży betonowych 8/30. 4.Wymianę istniejącej nawierzchni chodnika z płytek betonowych na kostkę brukową o gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej. 5.Wymianę istniejącej nawierzchni chodnika na kostkę brukową o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie betonowej B-7,5 o grubości 10 cm 6.Wymianę istniejącej nawierzchni na zjazdach do posesji z bloczków betonowych na kostkę brukową o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie betonowej B-7,5 o gr. 10 cm 7.Budowa kanalizacji kablowej pierwotnej z rur HDPE-40/3,7 - 2 otwory SK2 8.Budowa studni kablowych prefabrykowanych rozdzielczych 9.Wykonanie przepustów pod drogami z przebiciem przy pomocy młota pneumatycznego 10.Przesadzenie drzew przesadzarką UWAGI: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 2. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji w terenie. 3. Wykonawca opracuje i przedstawi do zatwierdzenia, uzgodniony z odpowiednim zarządem drogi i organem zarządzającym ruchem Projekt tymczasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w zakresie trwania budowy. W zależności od potrzeb i postępu robót, projekt organizacji ruchu powinien być na bieżąco aktualizowany przez wykonawcę. Każda zmiana, w stosunku do zatwierdzonego Projektu organizacji ruchu, wymaga każdorazowo ponownego zatwierdzenia projektu. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy: - organizacja ruchu i oznakowanie budowy - ewentualny remont i naprawa uszkodzonej nawierzchni podczas prowadzenia robót na przyległych ulicach i chodnikach - odtworzenie przyległego terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego - wywóz materiałów rozbiórkowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 10 000 zł (dziesięć tysięcy złotych) Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na konto Urzędu Miasta PKO BP S.A. I O/Siedlce Nr 39 1020 4476 0000 8502 0022 3131, Urząd Miasta Siedlce Skwer Niepodległości 2, z dopiskiem Wadium na : Przebudowa chodników na ul. 3 Maja w Siedlcach oraz ułożenie rur HDPE-40/3,7 dla kabli światłowodowych. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale w Referacie Księgowym Urzędu Miasta pokój Nr 5 w godzinach od 7:45 do 15:45 . Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. To jest: a) Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. To jest: a) Dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. b) Dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, tj: - koparka kołowa podsiębierna - 1szt., - samochód samowyładowczy - 1 szt., - zagęszczarka wibracyjna - 1 szt. c) Wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej trzy roboty o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł każda, polegające na remoncie, przebudowie lub wykonaniu nowego chodnika. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające jakość wykonanych robót np. referencje, protokoły odbioru końcowego robót. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. To jest: a) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000 zł w dniu otwarcia ofert b) Przedstawią informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę 200 000 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 p.z.p. i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 p.z.p. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożone na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. 6. Wykaz niezbędnych do wykonywania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca tj.: - koparka kołowa podsiębierna - 1szt., - samochód samowyładowczy - 1 szt., - zagęszczarka wibracyjna - 1 szt. 7. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000 zł ważna w dniu otwarcia ofert 8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 200 000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 9. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej trzy roboty o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł każda, polegające na remoncie, przebudowie lub wykonaniu nowego chodnika. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające jakość wykonanych robót np. referencje, protokoły odbioru końcowego robót. Dokumenty powyższe należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlce.um.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siedlce, 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2, pok. nr 3, (cena: 66 zł brutto + koszt przesyłki)..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miasta Siedlce, Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, pokój Nr 30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Usługa gastronomiczna dla uczestników szkoleń w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy".
- Wynajem maszyn budowlanych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych na terenie RDLP Warszawa i RDLP Olsztyn 2026-2028
- Wdrożenie Sytemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów Biznesowych wraz z integracją z systemem Infomedica dla Szpitala.
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w związku z realizacją zadania pn. "Budowa dróg rowerowych na terenie Miasta Siedlce"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń medycznych (pompy, insuflatory, robot DaVinci) dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Wynajem maszyn budowlanych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych na terenie RDLP Warszawa i RDLP Białystok 2025-2028
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Głęboka termomodernizacja budynku szkoły wraz z salą gimnastyczną w miejscowości Iwkowa
- Budowa odprowadzenia wód deszczowych w ul. Migdałowej w Dobrej
- Przebudowa sieci kanalizacyjnej w Białej Rawskiej ul. Mickiewicza
- Bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych i innych nawierzchni terenów Gminy Miejskiej Ciechanów w okresie od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2026 r.
- Poprawa bezpieczeństwa MOF Biłgoraja - Miasto Biłgoraj
- Wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz platformy pionowej do Zespołu Szkół nr 6 w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





