eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonywanie konserwacji instalacji sanitarnych oraz drobne roboty instalacyjne w obiektach IERiGŻ-PIB.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-08-20

Warszawa: Wykonywanie konserwacji instalacji sanitarnych oraz drobne roboty instalacyjne w obiektach IERiGŻ-PIB.
Numer ogłoszenia: 195024 - 2008; data zamieszczenia: 20.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 156702 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy, ul. Świętokrzyska, 00-002 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 50 54 444, fax 022 8271960.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: prace badawczo-rozwojowe w dziedzinie nauk ekonomicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie konserwacji instalacji sanitarnych oraz drobne roboty instalacyjne w obiektach IERiGŻ-PIB..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konserwacji instalacji sanitarnych i drobne roboty instalacyjne w budynkach IERiGŻ-PIB przy ul. Świętokrzyskiej 20, ul. Szkolnej 2-4, ul. Jasnej 15 i Placu Dąbrowskiego 3 w Warszawie, o powierzchni łącznej 13 567,28 m2. Wykonawca zapewni pracowników zdolnych w ciągu 30 minut do podjęcia działań zmierzających do usunięcia awarii zarówno w dni robocze, jak i po godzinach pracy oraz w dni wolne od pracy i święta. 1.2.W zakres konserwacji będą wchodziły nie wymagające zleceń następujące rodzaje prac: 1.2.1.Prace konserwacyjne: - konserwacja instalacji zimnej wody, - konserwacja instalacji ciepłej wody, - konserwacja kanalizacji, - konserwacja instalacji gazowej, - konserwacja instalacji centralnego ogrzewania, - konserwacja węzła cieplnego, 1.2.2. Wykaz ważniejszych obowiązków i robót w ramach stawki za konserwacje - wraz z materiałami w przypadku pojedynczych uszkodzeń: - coroczne, obowiązkowe przeglądy wszystkich ww. instalacji, potwierdzone stosownymi protokołami, - składanie wniosków do Zamawiającego odnośnie stanu technicznego konserwowanej instalacji i urządzeń, - uszczelnianie wszelkich połączeń, usuwanie przecieków, - wymiana uszczelek i uszczelnień, - miejscowa wymiana skorodowanych odcinków poziomów i pionów wody zimnej i ciepłej, kanalizacji, gazu i centralnego ogrzewania do długości 1m i średnicy do 50 mm, - przepychanie pionów i podejść kanalizacyjnych, - przepychanie (czyszczenie) syfonów umywalkowych, zlewozmywakowych, pisuarowych, misek ustępowych i kratek odpływowych, - czynności wymiany baterii umywalkowych, zaworów czerpanych, itp., po uzgodnieniu z Zamawiającym, - zakupu baterii, zaworów dokona Zamawiający - czynności wymiany umywalek, misek ustępowych, pomp, itp., po uzgodnieniu z Zamawiającym, materiały - Zamawiający - przeglądy i dbałość o wszystkie urządzenia węzła cieplnego, - odpowietrzanie instalacji c.o. i grzejników, - roboty poinstalacyjne: punktowe zamurowania, tynkowania, malowania, uzupełnienia - przygotowanie danych związanych z certyfikacją energetyczną budynków 1.2.3. Rozliczenie za usługę konserwacji instalacji wody zimnej i ciepłej, gazu i kanalizacji nastąpi w okresach miesięcznych, natomiast rozliczenie za konserwację instalacji c.o. będzie tylko w okresie grzewczym. 1.3. Drobne roboty instalacyjne: 1.3.1. W zakresie drobnych robót instalacyjnych będzie obowiązywał następujący tryb: szczegółowy zakres prac, przedmiar robót + kosztorys, terminy oraz wymagania dotyczące jakości wykonywania i materiałów będą każdorazowo określone w pisemnym zleceniu wystawionym przez Zamawiającego. 1.3.2. Materiały konieczne do wykonania zleconych prac, po uzgodnieniu z Zamawiającym rodzaju i jakości potrzebnych materiałów będą w ilościach niezbędnych do realizacji zlecenia, kupowane i dostarczane przez Wykonawcę. 1.3.3. Materiały budowlane i instalacyjne niezbędne do wykonania zleconych robót będą rozliczane według średnich cen określonych w cenniku SEKOCENBUD za dany kwartał. Do cen materiałów będą doliczane koszty zakupu materiałów . 1.3.4. Po wykonaniu zlecenia Zamawiający w osobie upoważnionego inspektora nadzoru dokona odbioru technicznego wykonanych prac, nie później niż w terminie 7 dni od daty zgłoszenia zakończenia prac przez Wykonawcę. 1.3.5. Wykonawca we własnym zakresie wykona niezbędne czynności przygotowawcze do rozpoczęcia prac (opróżnienie pomieszczeń, demontaż instalacji itp.). 1.3.6. Prace będą wykonywane w czynnych obiektach i muszą być prowadzone w sposób nie zakłócający funkcjonowania obiektów. 1.3.7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wysokiego standardu realizowanych prac i wykonywania ich terminowo. 1.3.8. W trakcie wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku w miejscu wykonywania prac i wokół tego miejsca, a po zakończeniu realizacji do sprzątnięcia obszaru, na którym wykonywana była praca (dotyczy również wywiezienia gruzu, materiałów rozbiórkowych). 1.3.9. Wykonawca jest zobligowany do wykonania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, BHP oraz p.poż. 1.3.10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prowadzone przez siebie prace, z tytułu niewłaściwego zabezpieczenia robót oraz za wypadki związane z wykonaną przez siebie pracą. 1.3.11. Planowana wartość zlecanych przez Zamawiającego drobnych robót instalacyjnych w trakcie trwania umowy nie może przekroczyć 120 000,00 złotych netto. (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych netto). 1.3.12. Okres gwarancji wynosi 12 miesięcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 242105,52 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instalatorstwo Sanitarne, C.O. i Gazu, Roboty Ogólnobudowlane i Malarskie, Franciszek Witkowski, ul. Jarzębskiego 1 m 82, 01-853 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 244200.00
  • Oferta z najniższą ceną: 244200.00 / oferta z najwyższą ceną: 461895.60
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.