Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-20
Gdynia: Dostawa sprzętu gospodarczego.
Numer ogłoszenia: 195001 - 2008; data zamieszczenia: 20.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Jana z Kolna 8b, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266154, fax (058) 620 71 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzigdynia.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu gospodarczego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu gospodarczego . Wartość zamówienia poniżej progów unijnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.52.11.00 - Lampy na biurko Kod CPV wg słownika 2008: 31.52.11.00 - Lampy na biurko Oryginalny kod CPV: 29.23.20.00 - Urządzenia wentylacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 42.52.00.00 - Urządzenia wentylacyjne Oryginalny kod CPV: 33.51.10.00 - Zegary Kod CPV wg słownika 2008: 18.52.10.00 - Zegarki Oryginalny kod CPV: 29.54.16.20 - Suszarki Kod CPV wg słownika 2008: 42.71.62.00 - Suszarki Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 28.22.11.00 - Grzejniki Kod CPV wg słownika 2008: 44.62.11.00 - Grzejniki Oryginalny kod CPV: 31.52.13.20 - Latarki Kod CPV wg słownika 2008: 31.52.13.20 - Latarki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 6.000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w części I niniejszej Specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust 1 i ust 2. Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3.Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji jakościowych na dostarczony towar na warunkach określonych w: - ustawie z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności ( Dz. U. 2002.166.1360 ze zm .), - rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 08.11. z dnia 08.11.2004r. w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania ( Dz. U. 2004.249.2497). VI. Dokumenty, jakie należy załączyć do składanej oferty na potwierdzenie spełnienia warunków. 1. Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określanych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem, zwolnienie - odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert, d) oświadczenie Wykonawcy o udzieleniu gwarancji na warunkach określonych w: - ustawie z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności ( Dz. U. 2002.166.1360 zm .), - rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 08.11. z dnia 08.11.2004r. w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania ( Dz. U. 2004.249.2497). e) w przypadku gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie - do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający oceniać będzie spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, jakie należy załączyć do składanej oferty na potwierdzenie spełnienia warunków. a)oświadczenie o spełnieniu warunków określanych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem, zwolnienie - odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert, d)oświadczenie Wykonawcy o udzieleniu gwarancji na warunkach określonych w: - ustawie z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności ( Dz. U. 2002.166.1360 zm .), - rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 08.11. z dnia 08.11.2004r. w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania ( Dz. U. 2004.249.2497). e) w przypadku gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie - do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzigdynia.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni, 81 -912 Gdynia, ul. Jana z Kolna 8 b, pok. 112 , I piętro..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni, 81 -912 Gdynia, ul. Jana z Kolna 8 b, pok. 203 , II piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia na terenie Muzeum Emigracji w Gdyni przy ul. Polskiej 1
- Zakup gadżetów dla Wydziału Elektrycznego UMG- powtórne
- REMONT SCHODÓW PRZED BUDYNKIEM GŁÓWNYM WYSOKIM - MONTAŻ BALUSTRAD I PLATFORMY PRZYSCHODOWEJ PRZY WEJŚCIU GŁÓWNYM UCMMiT
- Utworzenie międzypokoleniowego placu zabaw przy ul. Biskupa Dominika 29a-33a.
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Dostawa trzech lidarów
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatury laboratoryjnej i sprzętu medycznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie (490)
- Dostawa środków do utrzymania czystości, dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu.
- Dostawa wraz z montażem urządzeń do systemów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w budynkach Centrum Nauki Kopernik - zamówienie z podziałem na 3 części.
- Dostawa środków czystościowych dla Szpitala Nowowiejskiego.
- Dostawa sprzętu, materiałów i środków niezbędnych do działań w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa materiałów promocyjno-reklamowych w formie materiałów wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby Podkarpackiego Parku Naukowo-Technologicznego AEROPOLIS i RARR - 2 części.
więcej: Zegarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





