Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-21
Wrocław: Przedmiotem postępowania jest dostawa następujących modułów oprogramowania InfoMedica:
1. Wyposażenie
2. Rejestr Sprzedaży (fakturowanie)
3. Windykacja
4. Wycena Procedur Medycznych
Numer ogłoszenia: 194999 - 2010; data zamieszczenia: 21.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu, ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3349520, 410, faks , strona internetowa www.dcchp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem postępowania jest dostawa następujących modułów oprogramowania InfoMedica: 1. Wyposażenie 2. Rejestr Sprzedaży (fakturowanie) 3. Windykacja 4. Wycena Procedur Medycznych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest dostawa następujących modułów oprogramowania InfoMedica: 1. Wyposażenie 2. Rejestr Sprzedaży (fakturowanie) 3. Windykacja 4. Wycena Procedur Medycznych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Za wyborem tego trybu przemawiają następujące fakty: 1) Przyczyny techniczne: zakupowane moduły muszą być kompatybilne z istniejącym oprogramowaniem InfoMedica. Taką kompatybilność zapewnia Asseco. Pojawienie się innego wykonawcy musiałoby się wiązać z jego ingerencja w już stworzone bazy danych, co z kolei mogłoby powodować problemy opisane w pkt 2) 2) Ochrona praw autorskich: nad oprogramowaniem InfoMedica nadzór autorski i administracyjny sprawuje Asseco, które nie bierze odpowiedzialności za błędy i awarie, spowodowane działaniem osób trzecich - w tym innych oprogramowań, co może w efekcie rodzić duże problemy z ustalaniem odpowiedzialności serwisowej i gwarancyjnej. 3) Szacunkowa cena stworzenia i wdrożenia nowego oprogramowania (modułu) od podstaw jest wyższa niż cena już stworzonego, wprowadzonego do dystrybucji modułu, w pełni kompatybilnego z istniejącym oprogramowaniem. 4) W przypadku zastosowania trybu konkurencyjnego, bardzo trudno byłoby uzyskać od innego Wykonawcy zapewnienia, że oferowane przez niego oprogramowanie jest kompatybilne z już istniejącym. Jakiekolwiek błędy ujawnione w trakcie użytkowania, stwarzałyby wspominane wyżej olbrzymie problemy związane z ustaleniem winowajcy oraz obciążeniem odpowiedniego podmiotu odpowiedzialnością.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Asseco Poland S.A., ul. Olchowa 14, 35-322 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa drukowania i dostawy materiałów promocyjnych na potrzeby Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej.
- Realizacja etapu nr 2, 3 i 4 inwestycji pn. przebudowa dachu i poddasza nieużytkowego oraz montaż instalacji chłodzenia całego budynku w budynku przy pl. Solnym 14, 50 - 062 Wrocław.
- Sukcesywna dostawa odczynników (CE IVD) do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I locus A, B, C oraz klasy II locus DRB1, DQB1 i DPB1 metodą SBT
- Remont, konserwacja i zabezpieczenie zadaszeń grobowców oraz części (Etap 1 i Etap 4) muru Starego Cmentarza Żydowskiego przy ul. Ślężnej i ul. Sztabowej we Wrocławiu
- USŁUGĘ WYNAJMU I SERWISU ODZIEŻY ROBOCZEJ
- BZP.2710.67.2025.ECS "Dostawa oleju opalowego grzewczego do jednostek Uniwersytetu Wrocławskiego: 1. Karpacz 2. Ruda Milicka 3. Kanonia 6/8 Wrocław
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nowego sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Technicznych- Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie
- Odnowienie wsparcia technicznego oraz subskrypcji dla urządzeń Fortinet
- Dostawa i wdrożenie źródłowego systemu zarządzania tożsamością w Głównym Inspektoracie Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych.
- Dostawa sprzętu komputerowego ze środków własnych i z projektu "Wzmocnienie bezpieczeństwa cyfrowego Starostwa Powiatowego w Ostródzie i jednostkach podległych".
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego.
- Subskrypcja aktualizacji i wsparcie Bazy Wiedzy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





