Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-15
Ruda Śląska: Modernizacja wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej w obiekcie basenu krytego w Rudzie Śląskiej - Nowym Bytomiu przy ulicy Pokoju 13.
Numer ogłoszenia: 194985 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul.gen. Hallera 14a, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486336, fax 032 2486654.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.rsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej w obiekcie basenu krytego w Rudzie Śląskiej - Nowym Bytomiu przy ulicy Pokoju 13..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Hala basenu i pomieszczenia I kondygnacji: -Instalacja nawiewu. -Instalacja wywiewu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.33.12.20 - Instalowanie układu konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić dokument, o którym mowa w pkt 3 podrozdz. A rozdz. XII SIWZ. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał porównywalne roboty budowlano -instalacyjno - wentylacyjne. Wykonawca musi wykazać minimum 3 porównywalne roboty wykonania wentylacji mechanicznej o wartości min. 100.000,00 pln brutto. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedłożyć dokumenty, o których mowa w pkt 5 i 6 podrozdz. A rozdz. XII SIWZ. b) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami do wykonania niniejszego zamówienia, tj. 1 osobę posiadającą potwierdzone przygotowaniem zawodowym do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych bez ograniczeń, przynajmniej 1 osobę posiadającą potwierdzone przygotowaniem zawodowym do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji elektrycznych bez ograniczeń oraz przynajmniej 1 osobę posiadającą potwierdzone przygotowaniem zawodowym do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedłożyć dokumenty, o których mowa w pkt 7 podrozdz. A rozdz. XII SIWZ c) Wykonawca musi wykazać, iż posiada lub dysponuje narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedłożyć dokumenty, o których mowa w pkt 8 podrozdz. A rozdz. XII SIWZ. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Należy złożyć oświadczenie zgodnie z artykułem 22 ust 1 ustawy na załączniku nr 2. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. W celu potwierdzenia warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 oraz dokumenty wymienione w pkt 3 podrozdz. A rozdz. XII SIWZ. Uwaga: Ilekroć w niniejszej SIWZ mowa jest o (Wykonawcy) rozumie się przez to zgodnie z art. 2 pkt 11 ustawy osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym wyżej mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia: a) właściwego naczelnika urzędu skarbowego b) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia uznaje się za aktualne (ważne), jeżeli zostały one wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Za roboty budowlane o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia uważa się roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiących przedmiot zamówienia - Wykonawca musi wykazać min. 3 porównywalne roboty wykonania wentylacji mechanicznej o wartości min. 100.000,00 pln brutto. 6. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty budowlane, o których wyżej mowa, zostały wykonane należycie. 7. Wykaz osób i podmiotów (tzw. podwykonawcy, o ile Wykonawca zamierza powierzyć jakiś zakres/część zamówienia podwykonawcom - nazwy i adresy podwykonawców wpisać, o ile są już znani), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwego samorządu zawodowego wraz z informacją o opłaceniu obowiązkowych składek od odpowiedzialności cywilnej (np. zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa itp.) - poświadczone za zgodność z oryginałem. 8. Oświadczenie o dysponowaniu narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. B. Inne oświadczenia i dokumenty, w tym potwierdzające, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego 1. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wraz z opłatą skarbową. 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty - załącznik nr 1. 3. Kosztorys ofertowy. 3.1. Sporządzony kosztorys ofertowy musi być zgodny z przedmiarami robót, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót i dokumentacją techniczną - dołączonymi do SIWZ. Wyjaśniamy, że zgodność pozycji kosztorysu ofertowego z przedmiarami dołączonymi do SIWZ polega na zgodności podstawy wyceny (pozycja katalogowa + specyfikacja techniczna) opisu pozycji i ilości. W każdej pozycji należy podać kwotę uwzględniającą wszystkie ww. elementy. W trakcie sprawdzania ofert nie będą podlegały weryfikacji przez Zamawiającego składniki jednostkowe wyceny każdej pozycji, jeżeli takie Wykonawca umieści w ofercie. 4. Harmonogram robót. 5. Oświadczenie Wykonawcy - wymóg od Wykonawcy udzielenia gwarancji na okres co najmniej 3 lat. 6. Dowód wniesienia wadium: kopia przelewu lub kserokopia wniesionego do kasy poręczenia lub gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej czy też poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). Uwaga! Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Termin realizacji (wykonania) - 10
- 3. Okres udzielonej gwarancji - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mosir.rsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, 41-709 Ruda Śląska, ul. Gen. Hallera 14a..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Zamawiającego (pok. nr 17) tj. Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rudzie Śląskiej przy ulicy Gen. Hallera 14a do dnia 05.11.2007 r. do godziny 12:00..
IV.3.5) Termin związania ofertą: 04.12.2007.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Modernizacja energetyczna budynku przy ul. Katowickiej 4-6-8-10 w Rudzie Śląskiej etap I- remont kapitalny dachu budynku
- Dostawa respiratorów na potrzeby Oddziału Neonatologicznego Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
- Wykonywanie przeglądów technicznych oraz napraw urządzeń medycznych znajdujących się w jednostkach organizacyjnych Fundacji ,,Unia Bracka" - w zakresie wymaganym przez Ustawę o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 z późniejszymi zmianami - z podziałem na 16 pakietów
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda z podziałem na 2 zadania: zadanie nr 1 - dla Ruchu Bielszowice, zadanie nr 2 - dla Ruchu Halemba
- "Projekt Wielki Piec Huty Pokój - Centrum Transformacji w Rudzie Śląskiej - Nadzór Inwestorski"
- Wykonanie robót budowlanych - wymiana instalacji zewnętrznej kanalizacji deszczowej oraz remont tarasu w budynku przy ul. Plebiscytowej 12
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku przybudówki Przedszkola w Bobolicach
- Wymiana pieca centralnego ogrzewania w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Głogowie
- Przebudowa II piętra budynku głównego Szpitala Powiatowego w Więcborku w zakresie umownie oznaczonym w projekcie budowlanym jako Oddział Opieki Paliatywnej
- Termomodernizacja budynku publicznego Gminy Susz w miejscowości Kamieniec
- Utworzenie 40 nowych miejsc opieki w Żłobku Gminnym we Wschowie
- Modernizacja sali gimnastycznej w LO Syców
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.