Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-20
Poddębice: WYKONANIE PRAC LECZNICZO - PIELĘGNACYJNYCH NA TERENIE ZABYTKOWEGO PARKU MIEJSKIEGO W PODDĘBICACH ORAZ PODDĘBICKIEGO ZESPOŁU PRZYRODNICZO-KRAJOBRAZOWEGO
Numer ogłoszenia: 194961 - 2008; data zamieszczenia: 20.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Poddębic, ul. Łódzka 17/21/105, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043/678-44-66, 678-25-80, fax 043 6783995.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.poddebice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PRAC LECZNICZO - PIELĘGNACYJNYCH NA TERENIE ZABYTKOWEGO PARKU MIEJSKIEGO W PODDĘBICACH ORAZ PODDĘBICKIEGO ZESPOŁU PRZYRODNICZO-KRAJOBRAZOWEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac leczniczo - pielęgnacyjnych na terenie zabytkowego Parku Miejskiego w Poddębicach. Zakres robót obejmuje: A. Prace w koronach drzew o średnicy od 11 - 40 cm - 221 szt. B. Prace w koronach drzew o średnicy od 41 - 100 cm - 15 szt. C. Prace w koronach drzew o średnicy powyżej 100 cm - 1 szt. Wiązanie elastyczne opasowe 3 szt. D. Ubytki powierzchniowe i wgłębne 14,50 m2 E. Zabiegi iniekcji na kasztanowcach - 358 iniekcji F. Ścinka drzew o średnicach od 21 cm - 62 szt. G. Prace porządkowe
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez wykonawców.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn : 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 3.1 ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, 3.2 zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów; 3.3 pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem; 3.4 jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów - spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 1.2. Parafowany projekt umowy 2.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 2.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku podmiotów występujących wspólnie odpis składa każdy z nich, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi złożyć każdy podmiot. c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi złożyć każdy podmiot. d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat podobnych prac, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartościom prac stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Oprócz w/w dokumentów należy załączyć opinię Konserwatora Przyrody lub Konserwatora Zabytków dotyczącą prowadzenia przez Wykonawcę robót konserwatorskich na pomnikach przyrody potwierdzającą jakość tych robót. b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. c) dokumenty stwierdzające, że osoby kierujące wykonaniem zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz potwierdzające: a. posiadanie wykształcenia średniego lub wyższego w specjalności leśnej lub ogrodniczej b. uprawnienia Polskiego Towarzystwa Chirurgów Drzew II lub III-go stopnia NOT w zakresie chirurgii drzew c. uprawnienia do wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym wydane przez Komendę Policji właściwą miejscowo i rzeczowo dla siedziby Wykonawcy d) wykaz urządzeń i narzędzi niezbędnych do wykonania zamówienia jakimi powinien dysponować Wykonawca potwierdzający posiadanie: a. ciągnika z przyczepą - 1 szt. b. samochód samowyładowczy o masie powyżej 8t - 1 szt. c. samochód samowyładowczy o masie powyżej 1,5 tony - 21szt. d. piły spalinowe - 10 szt. e. rębak - 2 szt. f. atestowane uprzęże alpinistyczne - 10 szt. g. urządzenie do oprysku drzew. Na dowód posiadania w/w sprzętu należy dołączyć kserokopie dowodów rejestracyjnych, dowodów zakupu (faktur). W przypadku najmu lub dzierżawy oprócz w/w dokumentów należy przedstawić odpowiednie umowy. 2.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i rzetelne wykonanie zamówienia: a) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie informację musi złożyć każdy pomiot - wymaga się aby wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową na minimum 100.000 zł i informacja była wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, b) polisę, w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - wymaga się aby Wykonawca posiadał aktualną polisę z sumą ubezpieczenia na kwotę minimum 300.000 zł.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.poddebice.pl oraz www.poddebice.signform.pl/poddebice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Poddębicach ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Poddębicach ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice Pokój nr: 116.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI PODDĘBICE
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów: Sarnówek gm. Dalików, Truskawiec gm. Wartkowice, Wola Przedmiejska gm. Uniejów, powiat poddębicki, woj. łódzkie
- Budowa wjazdu i przebudowa placu manewrowego na szkółce leśnej Gostków - III postępowanie
- Przebudowa Publicznego Przedszkola im. Króla Maciusia Pierwszego w Poddębicach przy ul. Miłej 14/16 w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi PODDĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa terenu rekreacyjnego przy ul. Dolskiej / Śremskiej w Poznaniu
- Rekonstrukcja historycznej Bramy Kobleńskiej na terenie Parku Mużakowskiego
- Współpraca korzystna dla klimatu rozwój zielonej infrastruktury w Łęcznej i Kowlu z podziałem na 2 zad.: 1 Tereny nadrzeczne, skarpy Stare Miasto, Park, Spichlerz; 2 Uporządkowanie doliny rzeki Świnki
- "Wykonanie zagospodarowań w systemie zaprojektuj i wybuduj"
- Rewitalizacja Parku Miejskiego w Zbąszyniu, w tym: rewitalizacja dawnego zespołu palazzo in fortezza z ogrodami w Zbąszyniu
- Utworzenie zielonej strefy na osiedlu w Parzęczewie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.