Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-10
Grodzisk Wielkopolski: świadczenie kompleksowych usług pralniczych
w postępowaniu o zamówienie publiczne
w trybie przetargu nieograniczonego poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy, czyli poniżej 193 tys. euro
dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Grodzisku Wielkopolskim
Numer ogłoszenia: 19492 - 2011; data zamieszczenia: 10.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Mossego 17/1, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 061 4445523 w. 220, faks 061 4445720.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie kompleksowych usług pralniczych w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy, czyli poniżej 193 tys. euro dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Grodzisku Wielkopolskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych, w tym pranie bielizny szpitalnej ze wszystkich oddziałów szpitalnych SPZOZ w Grodzisku Wlkp.Szacunkowa ilość: 47500,00 kg przez okres 12 miesięcy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
(wynikający z art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych) - Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Na potwierdzenie spełnienia Warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie. .
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
II (wynikający z art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy prawo zamówień publicznych) - Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie - przez co Zamawiający rozumie (warunek minimalny): Wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch usług pralniczych - o wartości minimum 100.000,00 zł każda usługa - z podaniem wartości usługi, nazwy przedmiotu usługi, daty wykonania usługi i odbiorcę usługi, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie. Na potwierdzenie spełnienia Warunku II Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wynikający z art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy prawo zamówień publicznych) - Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - przez co zamawiający rozumie: dysponowanie minimum jednym pojazdem przystosowanym do odbioru i transportu bielizny czystej i brudnej, który spełnia wymogi sanitarno-epidemiologiczne (z trwałą barierą higieniczną pozwalającą na oddzielenie brudnego od czystego) lub dysponowanie dwoma pojazdami - jeden do przewożenia tylko brudnej bielizny, drugi - do przewożenia tylko bielizny czystej - wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi pojazdami. Na potwierdzenie spełnienia Warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie i dokumenty wskazane w pkt. 10 ppkt. 1) siwz (Załącznik nr 3 do oferty).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
(wynikający z art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy prawo zamówień publicznych) - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej - takiej, która zapewni należyte wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia Warunku IV Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu (Warunek II), potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia (Warunek III) lub zdolnościach finansowych (Warunek IV) innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. II. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych. Na potwierdzenie powyższego Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz dokumenty wskazane w pkt. 10 ppkt.2) siwz.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
(wynikający z art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy prawo zamówień publicznych) - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej - takiej, która zapewni należyte wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia Warunku IV Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu (Warunek II), potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia (Warunek III) lub zdolnościach finansowych (Warunek IV) innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. II. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych. Na potwierdzenie powyższego Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz dokumenty wskazane w pkt. 10 ppkt.2) siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-grodzisk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Mossego 17, 62-065 grodzisk Wlkp. sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Mossego 17, 62-065 grodzisk Wlkp. sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA WIELKOPOLSKIEGO
- Sukcesywna dostawa odczynników i sprzętu do badań z zakresu diagnostyki laboratoryjnej dla SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim
- Administrowanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Grodziska Wielkopolskiego
- Zakup 3 agregatów prądotwórczych
- Rozbudowa systemu sygnalizacji PPOŻ w pałacu OSW Porażyn
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi pralnicze przedmiotów umundurowania i wyekwipowania, odzieży ochronnej i roboczej oraz odzieży medycznej, w tym usługi prania wodnego i chemicznego, usługi dezynfekcji obuwia(...)
- Usługa prania bielizny pościelowej (poszwy, poszewki, prześcieradła) oraz obrusów, zasłon, firanek, koców, kołder, poduszek, ręczników dla domów studenckich Polit Rzeszowskiej przez okres 24 mies.
- Usługa prania i czyszczenia chemicznego oraz usługę dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2026 r.
- Usługa prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- Świadczenie usług pralniczych dla Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





