eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › DOSTAWA INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCHOBOJÓW

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-11

Gdańsk: DOSTAWA INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH: OBOJÓW
Numer ogłoszenia: 194898 - 2012; data zamieszczenia: 11.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161402 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Opera Bałtycka w Gdańsku, Aleja Zwycięstwa 15, 80-219 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 7634912/13, faks 58 7634914.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot prowadzący działalność kulturalną.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH: OBOJÓW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych, wyprodukowanych w roku 2012, nie używanych, nie będących przedmiotem ekspozycji następujących instrumentów muzycznych: 1) Oboju MARIGAUX model 901 (półautomatyczny) - 1 szt. lub równoważnego spełniającego następujące parametry: - model profesjonalny, - półautomatyczny, - korpus i czara wykonane z rygorystycznie selekcjonowanego i sezonowanego przynajmniej przez 4 lata drewna Grenadilla, - korpus ręcznie obrabiany i pasowany indywidualnie, - korpus złożony z 3 części (górna, dolna i czara), - mechanika posrebrzana, - mechanika pasowana ręcznie, - posiada klapę 3 oktawy, - całkowita wysokość czary 127,00 mm, - czara inkrustowana u wylotu po stronie zewnętrznej drucikiem z nowego srebra, - w komplecie z futerałem, pokrowcem, pudełkiem na stroiki, wkrętakiem do regulacji mechaniki oraz akcesoriami do konserwacji i pielęgnacji. 2) Oboju MARIGAUX model 910 (automatyczny) 1 szt. lub równoważnego spełniającego następujące parametry: - model profesjonalny, - pełno-automatyczny, - korpus i czara wykonane z rygorystycznie selekcjonowanego i sezonowanego przynajmniej przez 4 lata drewna Grenadilla, - korpus ręcznie obrabiany i pasowany indywidualnie, - korpus złożony z 3 części (górna, dolna i czara), - mechanika posrebrzana, - mechanika pasowana ręcznie, - posiada klapę 3 oktawy, - całkowita wysokość czary 127,00 mm, - czara inkrustowana u wylotu po stronie zewnętrznej drucikiem z nowego srebra, - w komplecie z futerałem, pokrowcem, pudełkiem na stroiki, wkrętakiem do regulacji mechaniki oraz akcesoriami do konserwacji i pielęgnacji. Na etapie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest umożliwić Zamawiającemu dokonanie wyboru instrumentów w siedzibie producenta w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. W cenie wykonawca zobowiązany jest zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny, w okresie gwarancji, w szczególności na korekty intonacyjne i regulacje mechaniki. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia instrumentów jeśli nie będą spełniały oczekiwań muzyków orkiestry pod względem brzmieniowym i intonacyjnym, zgodnie z zapisami wzoru umowy. Podane nazwy wyrobów są przykładowe i mają na celu doprecyzowanie wymagań Zamawiającego. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie instrumentu lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). Za równoważny, w stosunku do wskazanego instrumentu muzycznego, Zamawiający uzna taki, oferowany przez Wykonawcę instrument, który pod względem artystycznym, wykonawczym, funkcjonalnym, technicznym i użytkowym będzie równoważny do opisanego w przedmiocie zamówienia. Za równoważne pod względem: a) artystycznym, wykonawczym i funkcjonalnym - Zamawiający rozumie tak wykonany instrument, który umożliwi na etapie jego eksploatacji osiągnięcie zakładanych walorów artystycznych, dźwiękowych i użytkowych w trakcie wykonywania utworów muzycznych, b) technicznym i użytkowym - Zamawiający rozumie tak wykonany instrument, który posiada równoważną pod względem technicznym budowę, wyposażenie i zastosowane materiały, jakość wykonania, trwałość, co zawarty w opisie przedmiotu zamówienia instrument. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę instrumentu równoważnego: a) Wykonawca zobowiązany jest dokonać jego opisu w Formularzu Oferta lub w odrębnym załączniku, b) Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia Zamawiającemu przetestowania instrumentu w siedzibie Zamawiającego celem potwierdzenia spełniania przez zaoferowany instrument zgodności z opisem przedmiotu zamówienia w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Procedura oceny instrumentu przewidywana jest przez okres nie dłuższy niż 7 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia instrumentu przez Wykonawcę. Celem przetestowania instrumentu jest ocena instrumentu potwierdzająca zgodność zaoferowanego instrumentu muzycznego z przedmiotem zamówienia. Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcznej gwarancji od daty dostawy potwierdzonej w protokole zdawczo-odbiorczym, na każdy instrument. Wykonawca w okresie 36 miesięcy zobowiązany jest zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny. W druku Oferta Wykonawca zobowiązany jest określić model i producenta sprzętu oraz rok produkcji...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00 - Instrumenty muzyczne 37.31.42.00 - Oboje .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SILESIA MUSIC CENTER SP. z o.o., ul. Partyzantów 6, 32-650 Kęty, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57104,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 64200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 76787,32

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.