eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskDocieplenie elewacji frontowych i remonty dachów na ciągu budynków mieszkalnych przy ulicy Poniatowskiego 12 - 24 w Słupsku z podziałem na 7 części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-15

Słupsk: Docieplenie elewacji frontowych i remonty dachów na ciągu budynków mieszkalnych przy ulicy Poniatowskiego 12 - 24 w Słupsku z podziałem na 7 części.
Numer ogłoszenia: 194877 - 2011; data zamieszczenia: 15.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku , ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. (059) 842 82 93, faks (059) 842 80 48.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa spółka prawa handlowego - zarządca nieruchomości.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie elewacji frontowych i remonty dachów na ciągu budynków mieszkalnych przy ulicy Poniatowskiego 12 - 24 w Słupsku z podziałem na 7 części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie docieplenia elewacji frontowych i remonty dachów na ciągu budynków mieszkalnych przy ulicy Poniatowskiego 12 - 24 w Słupsku z podziałem na 7 części.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.32.00.00-6, 45.26.00.00-7, 45.26.25.00-6, 45.26.21.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w następującej wysokości: a) na część nr 1 - w kwocie 800 PLN , b) na część nr 2 - w kwocie 1300PLN , c) na część nr 3 - w kwocie 1300PLN , d) na część nr 4 - w kwocie 1300PLN , e) na część nr 5 - w kwocie 1300PLN , f) na część nr 6 - w kwocie 1300PLN , g) na część nr 7 - w kwocie 1300PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: a) jedną robotę budowlaną polegającej na wykonaniu remontu dachu z pokryciem blachodachówki albo nowego pokrycia dachowego z pokryciem z blachodachówki o wartości nie mniejszej niż 60.000,00zł brutto lub 2 mniejszych analogicznych robót o łącznej wartości co najmniej 60.000zł brutto Weryfikację spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający dokona na podstawie przedłożonego przez wykonawcę wykazu wykonanych robót oraz dokumentów (np. referencji) potwierdzającymi należyte wykonanie i ukończenie wykazanych robót Spełnienie powyższego warunku jest wymagane w przypadku składania oferty częściowej dotyczącej co najmniej jednej z wymienionych poniżej części zamówienia tj.: na część nr 2, na część nr 5, na część nr 6, na część nr 7 b) dwie roboty budowlane polegających na wykonaniu dociepleń budynków w bezspoinowym systemie ociepleń (BSO) w o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł każda, W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, warunek ten wykonawcy mogą spełnić łącznie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna udokumentowane dysponowanie przez Wykonawcę co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane tj: posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów),

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł. Jeżeli z polisy nie wynika fakt jej opłacenia wykonawca jest zobowiązany przedstawić również dokument (np. kserokopie przelewu), z którego wynikać będzie fakt opłacenia polisy w całości lub też opłacenie wymaganych rat:

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 6 do SIWZ. 3) kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej lub uproszczonej, 3) dowód wniesienia wadium przed terminem składania ofert, w wysokości określonej przez zamawiającego i formie zgodnej z Pzp - oryginał dokumentu wadialnego w przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz, 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku działania wykonawcy przez pełnomocników, 5) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6) Wykonawca składający samodzielnie ofertę, lub składający ofertę wspólną, a będący osobą fizyczną, winien przedłożyć dokument stwierdzający jego uprawnienie do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy - np. aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub inne zaświadczenie stosownego organu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany umowy określone zostały w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pgm.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. 76-200 Słupsk, ul. Tuwima 4 , pokój nr 6 (zamówienia publiczne).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z. o.o. w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Tuwima 4, pok. nr 4 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Docieplenie elewacji frontowych budynku mieszkalnego przy ulicy Poniatowskiego 12 w Słupsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres robót obejmuje w szczególności: docieplenie elewacji frontowej płytami styropianowymi w bezspoinowym systemie ociepleń z tynkiem mineralnym malowanym 2-krotnie farbami silikonowymi, 2. Szczegółowy opis przedmiotem zamówienia dla części nr 1 zamówienia określają: - przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, - projekt budowlany stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, - projekt budowlany - detale architektoniczne i szczegóły docieplenia - załącznik nr 10 do SIWZ, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 11 do SIWZ - wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.32.00.00-6, 45.26.21.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Docieplenie elewacji frontowej i remont dach budynku mieszkalnego przy ulicy Poniatowskiego 13 w Słupsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakres robót obejmuje w szczególności: docieplenie elewacji frontowej płytami styropianowymi w bezspoinowym systemie ociepleń z tynkiem mineralnym malowanym 2-krotnie farbami silikonowymi, wymiana pokrycia dachu na blachodachówkę, wym. rynien i obróbek blacharskich, docieplenie połaci dachowej wełną mineralną grub. 15cm 2) Szczegółowy opis przedmiotem zamówienia dla części nr 2 zamówienia określają: - przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8.1. do SIWZ, - projekt budowlany stanowiący załącznik nr 9.1. do SIWZ, - projekt budowlany - detale architektoniczne i szczegóły docieplenia - załącznik nr 10 do SIWZ, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 11.1. do SIWZ, - wzór umowy stanowiący załącznik nr 7.1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.32.00.00-6, 45.26.00.00-7, 45.26.25.00-6, 45.26.21.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Docieplenie elewacji frontowej i przemurowanie kominów ponad dachem na budynku mieszkalnym przy ul. Poniatowskiego 14 w Słupsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakres robót obejmuje w szczególności: docieplenie elewacji frontowej płytami styropianowymi w bezspoinowym systemie ociepleń z tynkiem mineralnym malowanym 2-krotnie farbami silikonowymi, wymiana pokrycia dachu na blachodachówkę, wym. rynien i obróbek blacharskich, docieplenie połaci dachowej wełną mineralną grub. 15cm, 2) - przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8.2. do SIWZ, - projekt budowlany stanowiący załącznik nr 9.2. do SIWZ, - projekt budowlany - detale architektoniczne i szczegóły docieplenia - załącznik nr 10 do SIWZ, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 11.2. do SIWZ, - wzór umowy stanowiący załącznik nr 7.2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.32.00.00-6, 45.26.25.00-6, 45.26.21.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Docieplenie elewacji frontowej budynku mieszkalnego przy ul. Poniatowskiego 15 w Słupsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakres robót obejmuje w szczególności: docieplenie elewacji frontowej płytami styropianowymi w bezspoinowym systemie ociepleń z tynkiem mineralnym malowanym 2-krotnie farbami silikonowymi, wymiana obróbek blacharskich, naprawa schodów wejściowych do budynku, 2) Szczegółowy opis przedmiotem zamówienia dla części nr 4 zamówienia określają: - przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8.3. do SIWZ, - projekt budowlany stanowiący załącznik nr 9.3. do SIWZ, - projekt budowlany - detale architektoniczne i szczegóły docieplenia - załącznik nr 10 do SIWZ, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 11.3. do SIWZ, - wzór umowy stanowiący załącznik nr 7.3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.32.00.00-6, 45.26.21.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Docieplenie elewacji frontowych i remont dachów na budynkach mieszkalnych przy ulicy Poniatowskiego 16, 17 i 19 w Słupsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakres robót obejmuje w szczególności: docieplenie elewacji frontowej płytami styropianowymi w bezspoinowym systemie ociepleń z tynkiem mineralnym malowanym 2-krotnie farbami silikonowymi, przemurowanie kominów ponad dachem, wymiana pokrycia dachu na blachodachówkę, wym. rynien i obróbek blacharskich, docieplenie połaci dachowej wełną mineralną grub. 15cm . 2) Szczegółowy opis przedmiotem zamówienia dla części nr 5 zamówienia określają: - przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8.4. do SIWZ, - projekt budowlany stanowiący załącznik nr 9.4. do SIWZ, - projekt budowlany - detale architektoniczne i szczegóły docieplenia - załącznik nr 10 do SIWZ, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 11.4. do SIWZ, - wzór umowy stanowiący załącznik nr 7.4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.32.00.00-6, 45.26.25.00-6, 45.26.00.00-7, 45.26.21.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Docieplenie elewacji frontowych i remont dachów na budynkach mieszkalnych przy ulicy Poniatowskiego 20, 21 w Słupsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakres robót obejmuje w szczególności: docieplenie elewacji frontowej płytami styropianowymi w bezspoinowym systemie ociepleń z tynkiem mineralnym malowanym 2-krotnie farbami silikonowymi, przemurowanie kominów ponad dachem, wymiana pokrycia dachu na blachodachówkę, wym. rynien i obróbek blacharskich, docieplenie połaci dachowej wełną mineralną grub. 15cm. 2) Szczegółowy opis przedmiotem zamówienia dla części nr 6 zamówienia określają: - przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8.5. do SIWZ, - projekt budowlany stanowiący załącznik nr 9.5. do SIWZ, - projekt budowlany - detale architektoniczne i szczegóły docieplenia - załącznik nr 10 do SIWZ, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 11.5. do SIWZ, - wzór umowy stanowiący załącznik nr 7.5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.32.00.00-6, 45.26.25.00-6, 45.26.00.00-7, 45.26.21.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Docieplenie elewacji frontowych i remont dachów na budynkach mieszkalnych przy ulicy Poniatowskiego 22, 23, 24 w Słupsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakres robót obejmuje w szczególności: docieplenie elewacji frontowej płytami styropianowymi w bezspoinowym systemie ociepleń z tynkiem mineralnym malowanym 2-krotnie farbami silikonowymi, przemurowanie kominów ponad dachem, wymiana pokrycia dachu na blachodachówkę, wym. rynien i obróbek blacharskich, docieplenie połaci dachowej wełną mineralną grub. 15cm . 2) Szczegółowy opis przedmiotem zamówienia dla części nr 7 zamówienia określają: - przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8.6. do SIWZ, - projekt budowlany stanowiący załącznik nr 9.6. do SIWZ, - projekt budowlany - detale architektoniczne i szczegóły docieplenia - załącznik nr 10 do SIWZ, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 11.6. do SIWZ, - wzór umowy stanowiący załącznik nr 7.6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.32.00.00-6, 45.26.25.00-6, 45.26.00.00-7, 45.26.21.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.