eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa filmów diagnostycznych i odczynników RTG

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-06

Kraków: Dostawa filmów diagnostycznych i odczynników RTG
Numer ogłoszenia: 19480 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział Kraków , ul. Garncarska 11, 31-115 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4231565, faks 012 4231076, 4231565.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: onkologia.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo - rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa filmów diagnostycznych i odczynników RTG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Filmy ogólnodiagnostyczne wg opisu załącznika do SIWZ ilości określone w SIWZ Filmy do mammografii wg opisu załącznika do SIWZ ilości określone w SIWZ Filmy do tomografii komputerowej wg opisu załącznika do SIWZ ilości określone w SIWZ Filmy do rezonansu magnetycznego wg opisu załącznika do SIWZ ilości określone w SIWZ Odczynniki RTG wg opisu załącznika do SIWZ ilości określone w SIWZ Filmy i odczynniki do wywoływarki Curix wg opisu załącznika do SIWZ ilości określone w SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.00 - Klisza radiologiczna 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 i 1a do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie wypełnionego Załącznika nr 1 i 1a w formie elektronicznej na płycie CD w formacie doc lub xls., Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy (podstawa prawna art. 22 ust 1 pkt 1 i 4 ustawy) Sposób oceny warunku spełnia/niespełnia, Zdolność ekonomiczna i finansowa, Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (podstawa prawna art. 22 ust 1 pkt 3 ustawy). Sposób oceny warunku spełnia/niespełnia Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże na podstawi opinii banku, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokosci co najmniej 20% wartości swojej oferty brutto., Zdolność techniczna, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2). sposób oceny warunku spełnia/niespełnia. Wykonawca spelni warunek, jeżeli wykaże, że zrealizował co najmniej 2 dostawy produktów odpowadających przedmiotowi zamówienia, przy czym wartości każdej z dostaw stanowi co najmniej 70% ceny swojej oferty., Przedmiot oferty odpowiada opisowi przedmiotowi zamówienia., Oferowany przedmiot oferty musi pod rygorem wykluczenia wykonawcy spelniać wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone w specyfikacji, Wyroby medyczne, Wyroby medyczne stanowiące przedmiot zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie Polski zgodnie z postanowieniami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 roku Dz. U. 93 poz. 896 z 2004r oraz musza odpowiadać opisowi przedmiotu zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli oferowane wyroby medyczne będą dopuszczone stosowania, oraz wykonawca dołączy do oferty materiały firmowe, oraz wyroby będą odpowiadać opisowi przedmiotu zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert , Oświadczenie z art. 22 ust.1 i 24 ustawy prawo zamowień publicznych, Oświadczenie wykonawcy, wypełnione i własnoręcznie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy według druku stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji. , Informacje z banku lub kasy, Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert , Wykaz wykonanych dostaw lub usług, Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (składa wykonawca, a w przypadku konsorcjum - każdy uczestnik), Materiały firmowe, Materiały firmowe - w szczególności foldery, katalogi, karty charakterystyki, ulotki - zwane dalej materiami firmowymi, potwierdzające spełnienie przez oferowany przedmiot zamówienia parametrów wymaganych i określonych przez zamawiającego. Materiały firmowe mogą być sporządzone w języku polskim, angielskim lub niemieckim., Załącznik nr 1 i 1a Formularz oferty i arkusz cenowy (oferta elektroniczna), Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 i 1a do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie wypełnionego Załącznika nr 1 i 1a w formie elektronicznej na płycie CD w formacie doc lub xls., Oświadczenie CE, Podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy oświadczenie, że zaoferowany przedmiot zamówienia, będący wyrobem medycznym, jest dopuszczony do stosowania na terenie Polski. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: onkologia.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pokój Sekcji Zamówień Publicznych Centrum Onkologii Instytut im. M. Skłodowskiej-Curie Oddział Kraków, ul. Garncarska 11, 31-115 Kraków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego Centrum Onkologii Instytut im. M. Skłodowskiej-Curie Oddział w Krakowie, ul. Garncarska 11, 31-115 Kraków, Sekretariat Dyrektora Oddziału ds. Administracyjno-Technicznych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Filmy ogólnodiagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filmy ogólnodiagnostyczne wg opisu załącznika do SIWZ ilości określone w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Filmy do mammografii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filmy do mammografii wg opisu załącznika do SIWZ ilości określone w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Filmy do tomografii komputerowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filmy do tomografii komputerowej wg opisu załącznika do SIWZ ilości określone w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Filmy do rezonansu magnetycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filmy do rezonansu magnetycznego wg opisu załącznika do SIWZ ilości określone w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odczynniki RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki RTG wg opisu załącznika do SIWZ ilości określone w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Filmy i odczynniki do wywoływarki Curix.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filmy i odczynniki do wywoływarki Curix wg opisu załącznika do SIWZ ilości określone w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.