eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrwinówWYKONANIE DOCIEPLENIA ŚCIAN WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ CENTRUM DORADZTWA ROLNICZEGO W BRWINOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-10

Brwinów: WYKONANIE DOCIEPLENIA ŚCIAN WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ CENTRUM DORADZTWA ROLNICZEGO W BRWINOWIE
Numer ogłoszenia: 194799 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Doradztwa Rolniczego , ul. Pszczelińska 99, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 022 7296634 do 38, faks 022 7297291.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cdr.gov.pl; bip.cdr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE DOCIEPLENIA ŚCIAN WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ CENTRUM DORADZTWA ROLNICZEGO W BRWINOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wymiana stolarki okiennej z funkcją rozszczelnienia 2. Docieplenie elewacji budynku 2.1. Ocieplenie ścian zewnętrznych 2.2. Remont gzymsu dachowego z wymianą obróbki blacharskiej i rynny : przygotowanie podłoża, zatopienie siatki szklanej i wykonanie wyprawy zewnętrznej-silikonowej; pod pas podrynnowy ułozenie papy termozgrzewalnej 2.3. Docieplenie i wykonanie izolacji ściany cokołowej i ścian fundamentowych 2.4. Docieplenie cokołu i wykonanie izolacji ściany cokołowj i ścian fundamentowych na gł. 50cm poniżej poziomu terenu 2.5. Opaska budynku - z płyt chodnikowych betonowych, 2.6. Wykończenie wejścia do budynku płytką gresową szkliwioną np.Galla 30x60 cm 2.7. Remont schodów (obłożenie płytką terakotową) i wymiana balustrad na elewacji frontowej 3. Wymiana drzwi zewnętrznych do pomieszczeń piwnicznych 4. Remont daszków nad wejściami do budynku i spody balkonów 5. Remont schodów w części budynku posiadającego podpiwniczenie 6. Docieplenie ściany wew. poddasza styropianem gr. 10 cm 7. Docieplenie podłogi strychu płytami z wełny mineralnej o gr 16cm. Warstwę docieplenia zabezpieczyc pomostami drewnianymi w części użytkowej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.43.10.00 - Kładzenie płytek .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1.Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy); 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.), 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie w banku: BGK oddział w Warszawie Nr konta 61 1130 1017 0020 1234 5520 0004 z dopiskiem Wadium - przetarg Nr referencyjny DAG-25-4_12 - Ocieplenie budynku użyteczności publicznej 5.O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, 6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym, 7.Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż pieniądzu należy złożyć (wraz z ofertą), w osobnej kopercie, 8.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień Umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, które zostaną wyrażone pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu do Umowy i mogą nastąpić w następujących przypadkach: 1) w zakresie zmiany terminu wykonania Umowy, w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie Umowy w terminie zgodnym z Umową i Ofertą, m.in. gdy warunki pogodowe/atmosferyczne - temperatura, uniemożliwią terminową realizację Umowy/robót, co zostanie pisemnie potwierdzone protokółem konieczności sporządzonym przez Strony z udziałem osób nadzorujących realizację robót (Kierownik budowy i Inspektor Nadzoru) - przedłużenie terminu wykonania Umowy o czas w którym realizacja umowy ze względu na temperaturę będzie niemożliwa; b) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych i innych koniecznych (m.in. konieczność przeprowadzenia dodatkowych prób i sprawdzeń spowodowanych warunkami archeologicznymi, geologicznymi, terenowymi, wodnymi), dla prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy (w ramach wynagrodzenia ryczałtowego) - zgodnie ze sztuką budowlaną, która to konieczność będzie miała wpływ na termin wykonania umowy; c) zawieszenia realizacji Umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po jego stronie; d) wykrycia niewypałów i niewybuchów, zagrożeń: tąpnięciami, katastrofą budowlaną - powodujących konieczność czasowe wstrzymania robót budowlanych uniemożliwiającego ich terminową realizację - przedłużenie terminu wykonania Umowy; e) wystąpienia okoliczności, których strony Umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 2) w zakresie wysokości wynagrodzenia - w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT - wynikającej ze zmiany przepisów prawa - jeśli zmiana ta będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy, zmiana wynagrodzenia może objąć zwiększenie wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cdr.gov.pl; bip.cdr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie ul. Pszczelińska 99, 05-840 Brwinów w sekretariacie w godzinach od 8:00 do 15:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2012 godzina 09:30, miejsce: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie ul. Pszczelińska 99, 05-840 Brwinów w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Finansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie i środków własnych Zamawiającego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.