Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-10
Brwinów: WYKONANIE DOCIEPLENIA ŚCIAN WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ CENTRUM DORADZTWA ROLNICZEGO W BRWINOWIE
Numer ogłoszenia: 194799 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Doradztwa Rolniczego , ul. Pszczelińska 99, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 022 7296634 do 38, faks 022 7297291.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cdr.gov.pl; bip.cdr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE DOCIEPLENIA ŚCIAN WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ CENTRUM DORADZTWA ROLNICZEGO W BRWINOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wymiana stolarki okiennej z funkcją rozszczelnienia 2. Docieplenie elewacji budynku 2.1. Ocieplenie ścian zewnętrznych 2.2. Remont gzymsu dachowego z wymianą obróbki blacharskiej i rynny : przygotowanie podłoża, zatopienie siatki szklanej i wykonanie wyprawy zewnętrznej-silikonowej; pod pas podrynnowy ułozenie papy termozgrzewalnej 2.3. Docieplenie i wykonanie izolacji ściany cokołowej i ścian fundamentowych 2.4. Docieplenie cokołu i wykonanie izolacji ściany cokołowj i ścian fundamentowych na gł. 50cm poniżej poziomu terenu 2.5. Opaska budynku - z płyt chodnikowych betonowych, 2.6. Wykończenie wejścia do budynku płytką gresową szkliwioną np.Galla 30x60 cm 2.7. Remont schodów (obłożenie płytką terakotową) i wymiana balustrad na elewacji frontowej 3. Wymiana drzwi zewnętrznych do pomieszczeń piwnicznych 4. Remont daszków nad wejściami do budynku i spody balkonów 5. Remont schodów w części budynku posiadającego podpiwniczenie 6. Docieplenie ściany wew. poddasza styropianem gr. 10 cm 7. Docieplenie podłogi strychu płytami z wełny mineralnej o gr 16cm. Warstwę docieplenia zabezpieczyc pomostami drewnianymi w części użytkowej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.43.10.00 - Kładzenie płytek .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1.Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy); 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.), 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie w banku: BGK oddział w Warszawie Nr konta 61 1130 1017 0020 1234 5520 0004 z dopiskiem Wadium - przetarg Nr referencyjny DAG-25-4_12 - Ocieplenie budynku użyteczności publicznej 5.O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, 6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym, 7.Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż pieniądzu należy złożyć (wraz z ofertą), w osobnej kopercie, 8.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień Umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, które zostaną wyrażone pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu do Umowy i mogą nastąpić w następujących przypadkach: 1) w zakresie zmiany terminu wykonania Umowy, w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie Umowy w terminie zgodnym z Umową i Ofertą, m.in. gdy warunki pogodowe/atmosferyczne - temperatura, uniemożliwią terminową realizację Umowy/robót, co zostanie pisemnie potwierdzone protokółem konieczności sporządzonym przez Strony z udziałem osób nadzorujących realizację robót (Kierownik budowy i Inspektor Nadzoru) - przedłużenie terminu wykonania Umowy o czas w którym realizacja umowy ze względu na temperaturę będzie niemożliwa; b) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych i innych koniecznych (m.in. konieczność przeprowadzenia dodatkowych prób i sprawdzeń spowodowanych warunkami archeologicznymi, geologicznymi, terenowymi, wodnymi), dla prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy (w ramach wynagrodzenia ryczałtowego) - zgodnie ze sztuką budowlaną, która to konieczność będzie miała wpływ na termin wykonania umowy; c) zawieszenia realizacji Umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po jego stronie; d) wykrycia niewypałów i niewybuchów, zagrożeń: tąpnięciami, katastrofą budowlaną - powodujących konieczność czasowe wstrzymania robót budowlanych uniemożliwiającego ich terminową realizację - przedłużenie terminu wykonania Umowy; e) wystąpienia okoliczności, których strony Umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 2) w zakresie wysokości wynagrodzenia - w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT - wynikającej ze zmiany przepisów prawa - jeśli zmiana ta będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy, zmiana wynagrodzenia może objąć zwiększenie wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cdr.gov.pl; bip.cdr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie ul. Pszczelińska 99, 05-840 Brwinów w sekretariacie w godzinach od 8:00 do 15:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2012 godzina 09:30, miejsce: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie ul. Pszczelińska 99, 05-840 Brwinów w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Finansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie i środków własnych Zamawiającego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Usługa kompleksowej organizacji dwóch krajowych wyjazdów studyjnych do Zagród Edukacyjnych dla 70 osób
- Nasadzenia drzew na terenie Gminy Brwinów
- Modernizacja wewnętrznej instalacji wodnej w CDR w Brwinowie
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne, zapewnienia Sali konferencyjnej i dotyczące podawania posiłków na potrzeby organizacji szkoleń przez KCER w Brwinowie
- Usługa kompleksowego zorganizowania wyjazdu studyjnego do Czech na Morawy dla grupy 25 osób w terminie 23-24 października 2025 r. - na potrzeby Krajowego Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie.
- Dostawa materiałów promocyjnych z logotypami na potrzeby wydarzenia "Wsparcie odnawialnych źródeł energii na obszarach wiejskich" oraz "X Forum Wiedzy i Innowacji w Rolnictwie".
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacji istniejącego kompleksu "Orlik 2012" w Radomicach
- Termomodernizacja budynku wielofunkcyjnego z aulą Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Gołdapi
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie zabezpieczenia i remontu stropu nad piwnicą w budynku przy ul. 1 Maja 28 w Suwałkach, stanowiącym własność Gminy Miasto Suwałki
- Modernizacja zaplecza szatniowo - sanitarnego przy sali gimnastycznej I Liceum Ogólnokształcącego im. Karola Miarki w Mikołowie
- Remont drogi gminnej nr 116604E w Brzustowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.