Ogłoszenie z dnia 2008-08-20
Katowice: WYPOSAŻENIE LABORATORIUM MULTIMEDIALNEGO
Numer ogłoszenia: 194732 - 2008; data zamieszczenia: 20.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, fax 032 3592048.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYPOSAŻENIE LABORATORIUM MULTIMEDIALNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
- 2 szt. multimedialnego laboratorium językowego wraz z wyposażeniem, montażem i szkoleniem użytkowników - wg. załącznika nr 2A do SIWZ
- 1 szt. laboratorium kabinowego do tłumaczeń symultanicznych wraz z wyposażeniem, montażem i szkoleniem użytkowników - wg załącznika nr 2B do SIWZ.
Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej pomieszczeń Zamawiającego (Sosnowiec, ul. Grota-Roweckiego 5) po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, tel: 032-364-08-67, 032-364-08-55.
SIWZ wraz z załącznikami dostępna jest min. na stronie internetowej Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.44.30 - Laboratoria językowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.44.30 - Roboty budowlane w zakresie laboratoriów językowych Oryginalny kod CPV: 50.96.00.00 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych Kod CPV wg słownika 2008: 51.60.00.00 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych Oryginalny kod CPV: 30.24.17.00 - Oprogramowanie multimedialne Kod CPV wg słownika 2008: 48.52.00.00 - Pakiety oprogramowania multimedialnego Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 32.34.21.00 - Słuchawki Kod CPV wg słownika 2008: 32.34.21.00 - Słuchawki Oryginalny kod CPV: 32.34.30.00 - Wzmacniacze Kod CPV wg słownika 2008: 32.34.30.00 - Wzmacniacze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:
10.000,00 PLN - dziesięć tysięcy zł. 00/100 PLN,
Wadium może być wniesione:
- przelewem na rachunek Zamawiającego :
ING Bank Spółka Akcyjna o/Katowice,
nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub
- w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (zobowiązanie pieniężne) lub
- w gwarancjach bankowych lub
- w gwarancjach ubezpieczeniowych lub
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać poniższe warunki:
1. Wykonawca musi spełnić warunki określone w art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2. w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonać co najmniej 5 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia.
- Przez dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie objętej zamówieniem Zamawiający rozumie wykonanie dostaw laboratoriów językowych (minimum 15 stanowisk) i kabinowych (o minimum 8 stanowiskach):
o wartości co najmniej 300.000,00 PLN (z VAT) każda dostawa (zamówienie).
W przypadku podmiotów składających wspólną ofertę, warunek udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt 2 może zostać wykazany, poprzez sumowanie doświadczeń poszczególnych podmiotów.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcja, spółki cywilne) - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo lub umowę)
4. wnieść wadium w wysokości i na warunkach określonych w pkt IV.SIWZ - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć niżej wymienione dokumenty:
5. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z załącznikiem nr 1B do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia(Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu oświadczenia).
6. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia postępowania jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie.
Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 1C do SIWZ.
7. Aktualny opis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o którym mowa w punkcie 7, jeżeli data jego wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert.
W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian (uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy).
Wszystkie dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem ich na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
8. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Wykonawca dołącza do oferty :
- opis techniczny oferowanych urządzeń, stanowiących wyposażenie laboratorium multimedialnego spełniających warunki techniczne wymagane przez Zamawiającego.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty o których mowa w punktach 5 i 7 muszą dotyczyć wszystkich podmiotów.
W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz osoby pochodzenia kraju innego niż Rzeczpospolita Polska, zastosowanie ma przepis §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/dzial-zamowien-publicznych
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET ŚLĄSKI
Dział Zamówień Publicznych
ul. Szkolna 7, pok.15
40-006 Katowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2008 godzina 10:30, miejsce: UNIWERSYTET ŚLĄSKI
Dział Zamówień Publicznych
ul. Szkolna 7, pok.15
40-006 Katowice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jakości i dostępności do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzętu medycznego oraz Rozbudowę Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
- Obsługa samochodami ciężarowymi zwałów węgla w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Usługa sprzątania części pomieszczeń w budynkach Sądu Apelacyjnego w Katowicach
- Dostawy artykułów spożywczych różnych, przypraw i ziół, oraz zup w proszku, cukru białego, tłuszczów, jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Świadczenie usług krajowego transportu rzeczy w Polskiej Grupie Górniczej S.A. dla potrzeb Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2026 na terenie miasta Katowice - zamówienie w dwóch częściach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedial. w ramach proj. "KSSE - SKILL UP! - wsparcie procesu transformacji regionu przez podniesienie jakości kształc. zawodow. na ter. M. Żory i Jastrzębie-Zd."
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Dostawa sprzętu komputerowego do szkół powiatowych w ramach dwóch projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej (Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji)
- Zakup i dostawa sprzętów i materiałów do wypożyczalni SCWEW" w ramach projektu pn. "Specjalistyczne Centrum Wspierające Edukację Włączającą we Włocławku" z podziałem na VI części
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych, obejmująca w szczególności dostawę 22 sztuk komputerów przenośnych oraz 22 tabletów
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





