Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-17
Kielce: BEZGOTÓWKOWY ZAKUP BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ PB-95 DO SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH (OSOBOWYCH) UŻYTKOWANYCH W ODDZIALE REGIONALNYM KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO W KIELCACH
I PODLEGŁYCH PLACÓWKACH TERENOWYCH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
Numer ogłoszenia: 194700 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach , ul. Wojska Polskiego 65B, 25-389 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3481900, 3481904, faks 041 3481920.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BEZGOTÓWKOWY ZAKUP BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ PB-95 DO SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH (OSOBOWYCH) UŻYTKOWANYCH W ODDZIALE REGIONALNYM KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO W KIELCACH I PODLEGŁYCH PLACÓWKACH TERENOWYCH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej PB -95 do samochodów służbowych (osobowych) użytkowanych w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Kielcach i podległych Placówkach Terenowych na terenie województwa świętokrzyskiego. 1. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4 - benzyna bezołowiowa 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1 Ilość paliwa zaplanowana do zakupu przez zamawiającego w okresie 36 miesięcy wynosi 57.540 litrów. 2.2 Zakupy benzyny odbywać się będą przede wszystkim na stacjach położonych w granicach administracyjnych miast, w których znajdują się: siedziba Oddziału - Kielce i podległych Placówek Terenowych w Busku Zdroju, Jędrzejowie, Kazimierzy Wielkiej, Końskich, Pińczowie, Starachowicach, Włoszczowej, Opatowie, Ostrowcu Świętokrzyskim, Ożarowie, Sandomierzu, Staszowie oraz sporadycznie na innych stacjach na terenie całego kraju. 2.3 Sprzedawane zamawiającemu paliwo powinno spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.12.2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008r. NR 221, poz. 1441). 2.4 Zakup benzyny bezołowiowej PB-95 dokonywany będzie bez gotówki i bez rachunku, za pomocą kart elektronicznych wystawionych na numer rejestracyjny samochodu służbowego zamawiającego. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. 2.5 Rozliczenie zawartych transakcji będzie następować na podstawie faktur VAT wystawianych za pełne okresy rozliczeniowe: od 1-go do 15-go dnia miesiąca i od 16-go dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca. Należność będzie regulowana przez zamawiającego w terminie 21 dni, licząc od dnia prawidłowo wystawionej faktury VAT, pod warunkiem otrzymania faktury VAT od wykonawcy w terminie min. 7 dni przed wymaganym terminem płatności. Wykonawca prześle fakturę VAT listową przesyłką priorytetową. 2.6 Wykonawca zapewni pełen monitoring transakcji - data, miejsce, ilość, cena 1 litra paliwa i wartość zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego rabatu, z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu. Kierowca dokonujący transakcji za pomocą karty elektronicznej otrzyma dowód wydania, na którym złoży swój podpis. 2.7 Nowe karty elektroniczne będą wydawane zamawiającemu bez dodatkowego wynagrodzenia. 2.8 W przypadku utraty, zniszczenia lub kradzieży karty elektronicznej, zamawiający zobowiązany będzie do niezwłocznego powiadomienia fax-em lub telefonicznie wykonawcy. Wykonawca niezwłocznie, nie później niż w ciągu 60 minut od zgłoszenia jej utraty zapewni blokadę karty w sieci punktów sprzedaży. 2.9 Zgłoszenia utraty, zniszczenia lub kradzieży karty elektronicznej będą przyjmowane przez wykonawcę całodobowo we wszystkie dni tygodnia. Przy każdym zgłoszeniu zamawiający poda numer i typ utraconej karty, nazwę zamawiającego oraz numer rejestracyjny samochodu, na który została wystawiona karta. Potwierdzenie fax-em będzie dokonywane wyłącznie w godzinach pracy zamawiającego. W przypadku utraty karty po godzinach pracy zamawiającego potwierdzenie fax-em zostanie dokonane niezwłocznie w następnym dniu roboczym. 2.10 Od momentu zgłoszenia utraty, zniszczenia lub kradzieży karty wykonawca nie może sprzedawać paliwa na podstawie utraconej karty. 2.11 W terminie 10 dni od dnia zgłoszenia zmian wykazu samochodów, ich numerów rejestracyjnych albo utraty karty, wykonawca dostarczy zamawiającemu nową kartę elektroniczną w cenie określonej w taryfikatorze opłat wykonawcy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia w zakresie obrotu paliwami ciekłymi (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w rozdziale VI pkt 3 lub 6 i 7); 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. dysponują co najmniej jedną stacją benzynową w granicach administracyjnych miast, w których znajdują się siedziby jednostek organizacyjnych zamawiającego tj.: Kielce, Busko Zdrój, Jędrzejów, Kazimierza Wielka, Końskie, Pińczów, Starachowice, Włoszczowa, Opatów, Ostrowiec Świętokrzyski, Ożarów, Sandomierz, Staszów oraz co najmniej jedną stacją benzynową w miastach wojewódzkich na terenie całego kraju, które honorują wystawione przez niego karty płatnicze oraz oferują paliwo będące przedmiotem zamówienia (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w rozdziale VI pkt 2); 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w rozdziale VI pkt 3 lit. a); 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w rozdziale VI pkt 3 lit a); 5. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą zero-jedynkową, tj. wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w rozdziale VI pkt 1 - 7 niniejszej SIWZ. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się przepisy dotyczące wykonawców. 3. W przypadku, gdy oferta złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie uznana przez zamawiającego za najkorzystniejszą, warunkiem zawarcia umowy z zamawiającym jest spełnienie następujących wymagań zamawiającego: a. na żądanie zamawiającego wykonawcy przedłożą umowę wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego tzw. umowę konsorcjum; b. umowa konsorcjum winna być zawarta na okres realizacji zamówienia i nie może być rozwiązana przed upływem terminu realizacji zamówienia; c. wykonawcy występujący wspólnie ponosić będą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są do złożenia ofert, składających się z następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Wypełniony Formularz oferty - wg wzoru określonego w dodatku nr 1 do SIWZ. 2. Wykaz stacji benzynowych, którymi dysponuje wykonawca, w granicach administracyjnych miast, w których znajdują się siedziby jednostek organizacyjnych zamawiającego - wg. wzoru stanowiącego dodatek nr 2 do SIWZ oraz wykaz stacji benzynowych w miastach wojewódzkich wg. wzoru własnego. 3. Dokumentów potwierdzających spełnianie warunków podmiotowych udziału w postępowaniu: a) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz oświadczenia, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wg wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ. b) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Powyższy warunek spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą przy obligatoryjnym wymogu potwierdzenia w w/w terminie jego aktualności przez organ wydający (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). c) Aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Kopię koncesji na obrót paliwami ciekłymi udzielonej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. 2006r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) potwierdzoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. 4. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo określające jego zakres (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 5. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt. 3a w zakresie: - warunków określonych w art. 22 ust. 1, pkt 2 i 3 ustawy, wszyscy wykonawcy mogą złożyć wspólnie, - warunków określonych w art. 22 ust. 1, pkt 1 i 4 ustawy, wykonawcy muszą złożyć indywidualnie, b) dokument wymieniony w pkt. 2 może być złożony przez wszystkich wykonawców wspólnie, c) dokumenty wymienione w pkt. 3b,3c oraz 3d muszą być złożone przez każdego z wykonawców składających ofertę indywidualnie. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców uznaje się: osoby wykazane w prowadzonych przez sądy rejestrach przedsiębiorców, rejestrach stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej, osoby wykazane w zaświadczeniach o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem udzielonym przez osoby, o których mowa powyżej; w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika wykonawcy, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopia pełnomocnictwa musi być dołączona do oferty, w przypadku, gdy wykonawca prowadzi działalność w formie spółki cywilnej lub ofertę składa konsorcjum, a oferta nie będzie podpisana przez wszystkich wspólników lub uczestników konsorcjum, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 lit. b, zobowiązany jest załączyć dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 6, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający wymaga, aby załączone do oferty dokumenty sporządzone w języku obcym złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 9. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania wykonawców do złożenia w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 3 - 7 niniejszego rozdziału. 11. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie spełniają wymogu art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 12. Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy (przesyłając zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 30
- 2 - rabat - 70
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
Oddział Regionalny w Kielcach
ul. Wojska Polskiego 65B, 25-389 Kielce.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach ul. Wojska Polskiego 65B, 25-389 Kielce pokój 407 (sekretariat, IV piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 756 w km 51+400 do km 52+577 w m. Szydłów, odcinek o długości 1177 m
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 767 od km 9+860 do km 10+850 w m. Wełecz, odcinek o długości 990 m
- Wymiana wyposażenia tj. zeskoku do skoku wzwyż, zeskoku do skoku o tyczce, materacy do wyhamowania, bramek do piłki ręcznej oraz materacy gimnastycznych do dwóch hal sportowych w Kielcach
- Usługa polegająca na zorganizowaniu, przeprowadzeniu i obsłudze konferencji poświęconej zdrowiu psychicznemu dzieci i młodzieży pt. Zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży - wyzwania i możliwości
- Sukcesywne dostawy zużywalnych materiałów medycznych kompatybilnych z aparatem do elektrokoagulacji ERBE VIO 300D dla potrzeb Bloków Operacyjnych WSzZ w Kielcach
- Remont sześciu łazienek w budynku Centrum Laserowych Technologii Metali Politechniki Świętokrzyskiej
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA PALIW DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH DLA WOJSKOWEGO INSTYTUTU ŁĄCZNOŚCI - PAŃSTWOWEGO INSTYTUTU BADAWCZEGO *
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Gminy Rawicz - Zakładu Usług Komunalnych w Rawiczu"
- Sukcesywny zakup paliw płynnych - oleju napędowego i benzyny bezołowiowej do pojazdów i agregatów prądotwórczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli.
- Zakup paliw na potrzeby Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- Bezgotówkowy zakup paliwa do samochodów służbowych
- AD/ZP/95/25"Zakup i dostawa benzyny 98 bezołowiowej do samolotów Politechniki Poznańskiej wraz z możliwością całodobowego tankowania".
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.