Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-20
Andrychów: Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Inwałdzie - ul. Gościnna
Numer ogłoszenia: 194682 - 2008; data zamieszczenia: 20.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza, Rynek 15, 34-120 Andrychów, woj. małopolskie, tel. (0-33) 875-23-60, fax (0-33) 875-29-16.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.andrychow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Inwałdzie - ul. Gościnna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont polegać będzie na wzmocnieniu istniejącej konstrukcji jezdni wraz z wykonaniem nawierzchni z żużla wielkopiecowego i odwodnieniem, długość 520 m, szerokość jezdni 2,80 m.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. B.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. C.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. D.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę na podstawie oświadczeń i dokumentów przez niego dostarczonych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy według wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ. 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych według wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ. 3.Kosztorys ofertowy wg cen netto dla zakresu określonego w przedmiarze robót, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, zgodnie z art. 13 ust. 1 pkt 2 w związku z art. 14 ust. 1 pkt 2a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane / tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zmian./ oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów /Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późniejszymi zmianami/ dla osób pełniących samodzielną funkcję techniczną w budownictwie. 6.Wykaz części zamówienia, których wykonanie powierzone zostanie podwykonawcom według wzoru załącznik nr 6 do SIWZ. 7.Wzór umowy załącznik nr 7 do SIWZ zatwierdzony przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dotyczy Wykonawców składających wspólną ofertę: W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty 1, 3, 6, 7 składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. Dokumenty 2 i 4 - każdy z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument 5 - przynajmniej jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.andrychow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Andrychowie, Rynek 16, pok. 8 (Wydział Drogownictwa i Transportu) w godzinach: 7.30-15.30 poniedziałek, środa, czwartek, piątek oraz 8.00-16.00 wtorek..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2008 godzina 09:30, miejsce: sekretariat Urzędu Miejskiego w Andrychowie: 34 -120 Andrychów, Rynek 15, (II piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ANDRYCHOWA
- Dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Andrychowie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" w Andrychowie
więcej: przetargi w Andrychowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie aktywności mieszkańców obszarów wiejskich - rewitalizacja placu zabaw w Siekierczynie Dolnym
- Budowa działu badawczo-doświadczalnego z laboratorium i nowoczesną infrastrukturą w ZDOO w Białogardzie wraz z systemem zasilania z OZE
- Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 1712R Ryszkowa Wola -Korzenica w m. Korzenica
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Nr geod. 339 w obrębie Koski-Wypychy.
- RDW w Zamościu: Remont nawierzchni jezdni dodatkowej drogi wojewódzkiej nr 835 od km 76+458 do km 76+898
- "Zaprojektowanie i wykonanie remontu mostu przez rzekę Stobnica w miejscowości Humniska w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 887 (wcześniej 886) Brzozów - Rymanów - Daliowa w km 0+605 (12+885)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.