eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Budowa ulicKonwaliowej, Jagodowej i Szarotki w Tomaszowie Mazowieckim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-12

Tomaszów Mazowiecki: Budowa ulic: Konwaliowej, Jagodowej i Szarotki w Tomaszowie Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 194658 - 2011; data zamieszczenia: 12.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki , ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 724 23 11, faks 44 724 43 59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-maz.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulic: Konwaliowej, Jagodowej i Szarotki w Tomaszowie Mazowieckim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ulic: Konwaliowej, Jagodowej, Szarotki w Tomaszowie Mazowieckim. 2. Zakres zamówienia obejmuje: Długość ulic: - ul. Konwaliowa - ok. 120,80 m, - ul. Jagodowa - ok. 100,64 m, - ul. Szarotki - ok. 76,60 m Jezdnie z kostki betonowej typu Behaton grub. 8 cm, na podbudowie z tłucznia grub. 20 cm, kategoria ruchu KR-1: - ul. Konwaliowa szerokości - 6,0 m, spadek daszkowy 2%, powierzchnia - ok.703,30 m2, - ul. Jagodowa szerokości - 5,0 m, spadek jednostronny - 2%, powierzchnia - ok. 492,70 m2, - ul. Szarotki szerokości - 5,0 m, spadek jednostronny - 2%, powierzchnia - ok. 468,80 m2. Chodniki o szerokości 2,0 m, z kostki betonowej typu Behaton grub. 8 cm na podbudowie z tłucznia grub. 10 cm , w tym 2 rzędy kostki czerwonej wzdłuż krawężnika, - ul. Konwaliowa: powierzchnia - ok. 124,1m2, - ul. Jagodowa: powierzchnia - ok. 206,85 m2, - ul. Szarotki: powierzchnia - ok. 233,7 m2, chodniki o wzmocnionej konstrukcji na podbudowie z tłucznia gr. 15 cm - ul. Konwaliowa: powierzchnia - ok. 196,05 m2, - ul. Jagodowa: powierzchnia - ok. 110,20 m2. Wjazdy z kostki bet. grub. 8 cm na podbudowie z tłucznia grub. 15 cm . - ul. Konwaliowa: powierzchnia - ok. 423,22 m2, - ul. Jagodowa: powierzchnia - ok. 154,0 m2, - ul. Szarotki: powierzchnia - ok. 92,0 m2 Krawężniki betonowe: - na zjazdach gospodarczych, na przejściach dla pieszych i na wysokości chodnika o wzmocnionej konstrukcji - krawężniki najazdowe 15x22 cm, - na skosach - krawężniki skośne 15x22/30, - na promieniach skrętu należy stosować krawężniki łukowe, - pozostałe krawężniki - 15x30. Przebudowa oświetlenia ulicznego polegająca na przestawieniu latarń oświetleniowych ze względu na kolizje z projektowanymi drogami i wymianie ze względu na stan techniczny. Montowane słupy wykonać typu stożkowego SSO/60/80/3p w ilości: ul. Jagodowa - 2 szt, ul. Szarotki - 2 szt, ul. Konwaliowa - 4 szt. sieci kanalizacyjne: - ul. Szarotki: kd 200x5,9 - 12,8 mb, kd 250x7,3 - 67,4 mb kd 150 - 23 m /5 przyłączy kamionkowych / - ul. Jagodowa: kd 200x5,9 - 11 mb kd 250x7,3 - 50,5 mb, ks 150 - 10 mb /3 przyłącza kamionkowe/ - ul. Konwaliowa: kd 200x5,9 - 28,2 mb kd 250x7,3 mb -108,5 mb kd 315x9,2 - 8,o mb k. tłocz. PE 225x13,4 - 9,5 mb ks 150 - 27 mb /4 przyłącza kamionkowe/ Pompownia kd - 1 kpl. Rodzaj materiałów: kd - PCV SN8 typ ciężki, ks - kamionka kielichowa, kt - PE SDR17.PN 10 3. Szczegółowo przedmiot i zakres zamówienia oraz sposób jego realizacji określone są w opisie przedmiotu zamówienia - Część IV SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie ulic, dróg lub parkingów. Nowo wykonane obiekty winny być z kostki betonowej i posiadać minimum 2.000 m2 każdy z nich

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobą/osobami, które na dzień wskazany jako upływ terminu składania ofert posiadają minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe oraz posiadają uprawnienia do kierowania budową i robotami budowlanymi bez ograniczeń, w następujących specjalnościach: - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub odpowiadającymi im równoważnymi uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający będzie liczył doświadczenie zawodowe począwszy od dnia uzyskania uprawnień

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 350.000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty, 2. Kosztorys ofertowy. 3. Aktualny odpis z ewidencji działalności gospodarczej - w przypadku wykonawców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub wspólników spółki cywilnej. Załączony do oferty wypis będzie miał na celu potwierdzenie, iż osoby podpisujące ofertę lub udzielające pełnomocnictwa posiadają uprawnienia do reprezentowania wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy, w zakresie terminu realizacji zamówienia, jego poszczególnych etapów, technologii wykonywania robót, osób sprawujących samodzielne funkcje na budowie na zasadach określonych w niniejszym paragrafie. 2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia może nastąpić jedynie w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Okolicznościami takimi mogą być: a) awarie, katastrofy, akty wandalizmu, b) konieczność realizacji robót dodatkowych, c) działania lub zaniechania osób trzecich (np. organów administracji publicznej i innych podmiotów uczestniczących w procesie opiniowania, uzgadniania, zatwierdzania itp.) - niezależne od wykonawcy, d) zmiany przepisów prawa mająca wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu umowy, e) nieprzewidziane wejście na teren budowy wykonawcy niezwiązanego z przedmiotem niniejszego zamówienia który rozpoczął działania w celu niezwłocznego usunięcia bezpośredniego zagrożenia bezpieczeństwa ludzi lub mienia, f) nietypowe warunki atmosferyczne o charakterze anomalii uniemożliwiające lub spowalniające roboty budowlane, g) znaleziska archeologiczne, wojenne itp. prowadzące go konieczności wstrzymania robót. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w zakresie osób, które pełnią role kierowników robót, kierownika budowy lub też inspektorów nadzoru. Zmiana może nastąpić tylko w przypadku gdy posiadają one uprawnienia i kwalifikacje zgodne z warunkami udziału w postępowaniu i ich opisem. 4. Na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, możliwa jest zmiana technologii wykonywania elementów robót. Zmiana możliwa jest jedynie w przypadku, gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie, jakościowo i technicznie od przewidzianego w dokumentacji technicznej a jednocześnie nie spowoduje zwiększenia kosztów realizacji przedmiotu umowy. Na dokonanie zmiany druga strona niniejszej umowy oraz nadzór autorski muszą wyrazić pisemną zgodę. Strona wnioskująca o zmianę zobowiązana jest na własny koszt opracować ewentualną niezbędną dokumentację projektowo-techniczną oraz uzyskać odpowiednie decyzje, pozwolenia i dokonać niezbędnych uzgodnień. 5. Wykonawca jest zobowiązany uzyskać każdorazowo pisemną zgodę zamawiającego na realizację ewentualnych prac zamiennych i dodatkowych. Zgoda taka musi być uzyskana przed rozpoczęciem tych prac, za wyjątkiem robót mających na celu niezwłoczne zapobieżenie bezpośredniego zagrożenia bezpieczeństwa ludzi lub mienia, o czym wykonawca zobowiązany jest natychmiast zawiadomić zamawiającego. 6. Ewentualne roboty dodatkowe i uzupełniające mogą być realizowane wyłącznie na mocy odrębnych umów zgodnie z art. 67 ustawy Prawo zamówień publicznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszow-maz.eu/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat Zamówień Publicznych Urzędu Miasta w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Mościckiego 6, pok. 6, II piętro, 97-200 Tomaszów Maz..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta w Tomaszowie Mazowieckim, ul. P.O.W. 10/16, budynek A, pok. 12 (Kancelaria Ogólna), 97-200 Tomaszów Mazowiecki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Wykonawca zobowiązany jest udzielić zamawiającemu 3 letniej gwarancji na przedmiot zamówienia. Szczegółowo warunki gwarancji określone są w części III SIWZ - wzór umowy. 2.Wykonawca obliczy cenę kosztorysową oferty w oparciu o udostępnione kosztorysy nakładcze. 3. W celu pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zamawiający ustanawia zabezpieczenie w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie (ceny brutto). 3.Osobami upoważnionymi do kontaktów z wykonawcami, w godzinach pracy urzędu, 7.30 - 15.30, są: w zakresie przedmiotu zamówienia: Jolanta Wojtkiewicz, Roman Kalita, Krystyna Tomasik - 48 (044) 724-23-11 wew. 242, 258, 259 w sprawach dotyczących procedury zamówień publicznych Adam Koziełek tel. 48 (044) 724-23-11 wew. 267, adres: e-mail - zam.pub@tomaszow-maz.pl, fax 48 (044) 724-43-59..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.