Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-02
Bydgoszcz: Dostawa kardiomonitorów
Numer ogłoszenia: 194613 - 2009; data zamieszczenia: 02.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy , ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3655352, 3655521, 3655296, faks 052 3655752.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biziel.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kardiomonitorów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie kardiomonitorów - 3 kpl. oraz przeszkolenie personelu zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Wykonawcy muszą spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych tzn. że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale III specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w ogłoszeniu o zamówieniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy dostarczyli następujące dokumenty: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż w terminie 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.5. wykonawca jest zobowiązany do załączenia materiałów dotyczących przedmiotu zamówienia (prospekty lub broszury lub wyciągi z instrukcji lub foldery lub zdjęcia lub inne posiadane dokumenty). Wymienione dokumenty mogą być załączone w języku angielskim. 1.6. Wykonawca na oferowany przedmiot zamówienia, załączy aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.)- tzn: wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i/lub deklaracja zgodności CE. 1.7. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.); 2. Wymagane oświadczenia: 2.1. oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.2. oświadczenie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.3. oświadczenie o podwykonawcach, 2.4. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta będzie podpisana przez osobę upoważnioną. 3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną dokumenty wymienione w pkt. 1 ppkt. 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, oraz oświadczenia wymienione w pkt. 2 ppkt. 2.1, 2.2. niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z Wykonawców indywidualnie. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego z Wykonawców lub wspólnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biziel.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego lok.39 za okazaniem dowodu wpłaty dokonanej w kasie Szpitala lub za pobraniem pocztowym lub przy udziale firmy kurierskiej (plus koszty przesyłki). Cena SIWZ 10 zł brutto..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2009 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w Kancelarii Szpitala lok nr 46A..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Miejsce i termin otwarcia ofert: W siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pokój nr 41 - niski parter, w dniu 10.11.2009 r. o godz. 11:00. tel: (0 52) 36-55-495, 36-55-352 fax: (0 52) 36-55-752. NIP 9532582266. REGON: 340517145. Strona internetowa Zamawiającego: www.biziel.pl. e-mail - przetargi@biziel.pl. Godziny urzędowania: od poniedziałku - piątku w godzinach od 7:30 do 15:00. Nr referencyjny nadany sprawie: NZZ/47/D/09. Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami: Przemysław Ściesiński - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - nr tel: (0 52) 36-55-495. Krzysztof Słomiński - tel. (0 52) 36-55-565 w godz. 7:30 - 15:00 - Oddział Neurologii i Leczenia Padaczki z Pododdziałem Udarowym. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Kompleksowa dostawa i dystrybucja en. elektrycznej w obiektach ZSCKR w Bydgoszczy
- Dostawa sprzętu medycznego i ratowniczego na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2026
- Dostawa samochodów służbowych dla jednostek KAS województwa kujawsko-pomorskiego.
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli akademickich z zakresu Power BI w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia w okresie 24 miesięcy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Dostawa i montaż mebli oraz dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Publicznego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Brzostku
- Zakup wyposażenia dla Gminy Świebodzin w 2025 r. z podziałem na 7 zadań w ramach dotacji na realizację Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- DOSTAWA LEKÓW.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





