eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceOPRACOWANIE GRAFICZNE, WYDRUK FOLDERU INFORMACYJNEGO WRAZ Z DOSTAWĄ DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-02

Katowice: OPRACOWANIE GRAFICZNE, WYDRUK FOLDERU INFORMACYJNEGO WRAZ Z DOSTAWĄ DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO
Numer ogłoszenia: 194563 - 2009; data zamieszczenia: 02.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE GRAFICZNE, WYDRUK FOLDERU INFORMACYJNEGO WRAZ Z DOSTAWĄ DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne oraz wydruk folderu informacyjnego poświęconego projektom staży i wymiany doświadczeń zrealizowanym przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w latach 2005-2009 w ramach Programu Leonardo da Vinci. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostarczenie całego nakładu do siedziby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach. Informator pn. Projekty mobilności realizowane przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w latach 2005-2009 w ramach Programu Leonardo da Vinci będzie miał: 1) formę książki - format niestandardowy o wymiarach 21 cm x 23 cm, 2) nakład całkowity: 1 000 sztuk (okładka + 86 stron ). Liczba 86 stron oznacza jeden egzemplarz publikacji zawierającej zarówno wersję polską, jak i angielską, 3) okładka na papierze kredowym 250g-m2, jednostronnie zadrukowana w pełnym kolorze (4+0 CMYK), uszlachetnienie - folia błysk jednostronnie, 4) poszczególne strony na papierze kredowym matowym 130g-m2. Środek - zadruk w pełnym kolorze (4+4 CMYK). Strony informatora (wkład) zszyte ze sobą na grzbiecie w czterech miejscach w odległości 0,5 cm od krawędzi folderu. Pasek introligatorski w kolorze okładki maskujący miejsca zszycia. Pierwsza część publikacji będzie w języku polskim poprzedzona spisem treści i wstępem. Druga część publikacji w języku angielskim poprzedzona wstępem a zakończona spisem treści. Drukowanie w kolumnach po 2 na każdej stronie. Nadruk w kolorze wyraźnie odznaczającym się na tle papieru, nie utrudniającym czytania. Tytuły w kolorze - pogrubione, o rozmiarze czcionki większej o 2 od druku głównego. Wersja polskojęzyczna oddzielona papierem przeźroczystym od wersji angielskiej. Informator powinien posiadać logo Programu Leonardo da Vinci, logo województwa -Śląskie. Pozytywna energia- oraz logo Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach. Do każdego opisywanego projektu, zarówno w wersji polskiej, jak i angielskiej, dołączone będą po 2 zdjęcia, dostarczone przez Zamawiającego w formacie JPG. Zamieszczone na kartach publikacji zdjęcia nie powinny mieć rozmiaru mniejszego niż 8 cm x 6 cm. Każdy opisywany projekt poprzedzony będzie stroną zawierającą: z jednej strony tytuł projektu i okres realizacji oraz każdorazowo logo Programu Leonardo da Vinci; z drugiej strony umieszczona zostanie mapa konturowa kontynentu europejskiego z wyszczególnionym krajem oraz miastem, w którym realizowany był projekt mobilności zawodowej. Wykonawca, wyłoniony w toku prowadzonego postępowania, otrzyma treść folderu informacyjnego - tekst przekazany zostanie (w formacie DOC lub DOCX) wraz z fotografiami w dniu podpisania umowy. 5) Wzory okładek, przykładowe strony folderu zawierające tytuł projektu, o którym mowa w pkt 4) opisu, wraz z rozmieszczeniem zdjęć dostarczone zostaną przez Wykonawcę w terminie 7 dni roboczych od podpisania umowy, w wersji papierowej i na płytach CD w formacie PDF. Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych określi swoje stanowisko odnośnie wyboru i akceptacji przedstawionych wzorów. Ponadto przed przystąpieniem do realizacji całości zamówienia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu 1 egzemplarz folderu do sprawdzenia, a Zamawiający w terminie 3 dni roboczych zaakceptuje lub naniesie swoje uwagi, które zostaną uwzględnione przez Wykonawcę. 6) Przedmiot zamówienia, pakowany w paczkach po 20 egzemplarzy, a następnie zbiorczo po 100 egzemplarzy, zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego - tj. Katowice, ul. Kościuszki 30, III piętro, pokój Nr 331 w godzinach od 7:30 - 14:00, od poniedziałku do piątku. 7) Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy protokół zdawczo-odbiorczy, w którym określone zostaną m. in. - nazwa i adres Wykonawcy - ilość dostarczonych egzemplarzy, w tym paczek i zbiorczych opakowań. - podpis Wykonawcy - przekazującego dostawę wraz z pieczątką imienną..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.2.1. wykażą się realizacją co najmniej pięciu usług/dostaw odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat, o wartości co najmniej 24 000,00 zł każda, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie - np. referencje 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy wg załączonego wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa osoba upoważniona przez Wykonawcę. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notarialnie, 4. Wykaz co najmniej pięciu usług/dostaw odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, o wartości co najmniej 24 000,00 zł każda, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie - np. referencje. 5. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo przedstawia się w formie oryginału lub poświadczone za zgodność przez notariusza. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1 i 2 składane są przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, należy złożyć dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2) 5) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawione w terminach podanych powyżej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, pok. 304-305, III..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30 , III piętro, pok. 352 - Kancelaria..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.