eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług serwisowych mierników prędkości i wideorejestratorów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-12

Warszawa: Świadczenie usług serwisowych mierników prędkości i wideorejestratorów
Numer ogłoszenia: 19455 - 2015; data zamieszczenia: 12.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komendant Stołeczny Policji , ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6038608. 6037691, faks 22 6037642.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług serwisowych mierników prędkości i wideorejestratorów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE 1. Przedmiotem zamówienia podstawowego jest świadczenie (zgodnie z potrzebami Zamawiającego) usług serwisowych polegających na wykonywaniu przeglądów technicznych, kalibracji i legalizacji radarowych mierników prędkości oraz wideorejestratorów. 2. Pod pojęciami, o których mowa w pkt 1, należy rozumieć odpowiednio: a. przegląd techniczny - przygotowanie miernika prędkości do kalibracji i legalizacji, b. kalibracja - zespół czynności obejmujących regulację urządzenia, ustawianie i dostrojenie oprogramowania tak, aby prawidłowo, tj. z jak najmniejszym błędem mierzyło prędkość, c. legalizacja - zespół czynności obejmujących sprawdzenie, stwierdzenie i poświadczenie dowodem legalizacji, że miernik prędkości spełnia wymagania zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27 grudnia 2007 w sprawie rodzajów przyrządów pomiarowych podlegających prawnej kontroli metrologicznej oraz zakresu tej kontroli (Dz. U. z 2014 r. poz. 1066 t.j.). 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 5 zadań: a. zadanie nr 1 - 76 radarowych mierników prędkości RAPID-1, RAPID-1A, RAPID-2K; b. zadanie nr 2 - 27 radarowych mierników prędkości ISKRA; c. zadanie nr 3 - 25 laserowych mierników prędkości Ultra Lite; d. zadanie nr 4 - 14 wideorejestratorów Videorapid 1, 2 i 2A; e. zadanie nr 5 - 17 wideorejestratorów PolCam PC2006. 4. W ramach przedmiotu zamówienia w każdym z zadań Wykonawca zobowiązany jest do: a. prowadzenia książek serwisowych urządzeń z uwzględnieniem kolejnych terminów legalizacji (nie rzadziej niż co 12 miesięcy - chyba że w trakcie umowy zaczną obowiązywać przepisy resortowe w inny sposób regulujące tę kwestię), monitorowania terminów kalibracji i legalizacji oraz powiadamianie Zamawiającego o konieczności wykonania w/w usług nie później niż 7 dni roboczych przed upływem terminu legalizacji; b. sporządzania i przekazania Zamawiającemu każdorazowo po wykonanej usłudze raportu serwisowego dla każdego urządzenia z podaniem numeru fabrycznego urządzenia i opisu wykonanych czynności oraz koszt brutto; c. odbioru urządzeń od Zamawiającego w celu wykonania usług najpóźniej w dniu wygaśnięcia ważności legalizacji, lecz nie wcześniej niż 3 dni robocze przed tym dniem oraz do zwrotu urządzenia po wykonanej usłudze (dotyczy zadania 1 - 3); d. dołączenia do każdego zwracanego urządzenia świadectwa legalizacji z datą jej wykonania oraz zalecaną datą ponownej legalizacji, wystawionego przez Okręgowy lub Obwodowy Urząd Miar lub inną uprawnioną jednostkę (np. laboratorium wzorcujące posiadające certyfikat akredytacji udzielony przez Polskie Centrum Akredytacji); e. w przypadku konieczności naprawy urządzenia lub wymiany jego części, Wykonawca dokona diagnozy stanu technicznego urządzenia oraz przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej wyniki dla każdego urządzenia z podaniem numeru fabrycznego urządzenia, opisu stanu technicznego z wypunktowaniem koniecznych do wykonania napraw lub części do wymiany, koszt oraz przewidywany termin naprawy. II. ZAMÓWIENIE W PRAWIE OPCJI 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo w okresie obowiązywania umowy do skorzystania z prawa opcji w zakresie naprawy urządzeń objętych przedmiotowymi usługami. 2. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie się odbywało poprzez składanie Wykonawcy jednostronnych oświadczeń w formie zlecenia ze wskazaniem urządzeń poddawanych naprawie oraz jej zakres ustalony na podstawie diagnozy stanu technicznego, o którym mowa w pkt I. ppkt 4 lit. e.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9, 50.41.10.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony dopuszczają zmianę ceny jednostkowej brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 2. Strony dopuszczają waloryzację ceny jednostkowej brutto w PLN w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3. W przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający - w trakcie obowiązywania umowy, dopuszcza zmianę podwykonawcy/rezygnację z podwykonawcy/wprowadzenie nowego podwykonawcy. 4. Ww. zmiany wymagają aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.policja.waw.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można pobrać bezpłatnie z ww. strony internetowej lub złożyć pisemny wniosek o płatną wersję papierową (koszt kopii papierowej wersji - 1 zł za stronę).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2015 godzina 11:00, miejsce: Komenda Stołeczna Policji, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Radarowe mierniki prędkości RAPID-1, RAPID-1A, RAPID-2K.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zadaniu nr 1 jest jest świadczenie usług serwisowych w zakresie przeglądów technicznych, kalibracji i legalizacji 76 radarowych mierników prędkości RAPID-1, RAPID-1A, RAPID-2K.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9, 50.41.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Radarowe mierniki prędkości ISKRA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zadaniu nr 2 jest jest świadczenie usług serwisowych w zakresie przeglądów technicznych, kalibracji i legalizacji 27 radarowych mierników prędkości ISKRA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9, 50.41.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Laserowe mierniki prędkości Ultra Lite.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zadaniu nr 3 jest jest świadczenie usług serwisowych w zakresie przeglądów technicznych, kalibracji i legalizacji 25 laserowych mierników prędkości Ultra Lite.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9, 50.41.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wideorejestratory Videorapid 1, 2 i 2A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zadaniu nr 4 jest jest świadczenie usług serwisowych w zakresie przeglądów technicznych, kalibracji i legalizacji 14 wideorejestratorów Videorapid 1, 2, 2A.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9, 50.41.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wideorejestratory Polcam PC2006.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zadaniu nr 5 jest jest świadczenie usług serwisowych w zakresie przeglądów technicznych, kalibracji i legalizacji 17 wideorejestratorów Polcam PC2006.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9, 50.41.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.