Ogłoszenie z dnia 2007-10-15
Sierpc: DOBUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W GOLESZYNIE Z SIEDZIBĄ W BIAŁYSZEWIE
Numer ogłoszenia: 194524 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Sierpcu, ul. Bp. Floriana 4, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 275 57 01, fax 024 275 57 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.sierpc.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.gmina.sierpc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOBUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W GOLESZYNIE Z SIEDZIBĄ W BIAŁYSZEWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: -sala gimnastyczna o wymiarach 12 x 24 x 6,98 -pomieszczenia pomocnicze : szatnie dla chłopców i dziewcząt z zapleczem natrysków i w.c., łazienki dla niepełnosprawnych , magazyny sprzętu , pokój dla nauczyciela z odrębnym w.c., klatka schodowa na antresolę, -łącznik i 4 sale lekcyjne ( z niezależną klatką schodową )
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.22 - Sale gimnastyczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymagać będzie wpłaty wadium w wysokości 30.000,00 zł - dotyczy oferentów zaproszonych do składania ofert..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty, zgodnie z formułą spełnia /nie spełnia. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, zamawiający dokona oceny w następujący sposób: -za wykonanie większej ilości zadań (o wartości brutto nie mniejszej niż 1.500.000 zł każde, obejmujących wykonanie obiektów sal gimnastycznych - budowa lub rozbudowa) ponad wymagane minimum 2, zamawiający przyzna wykonawcy 10 punktów za każde następne zadanie, potwierdzone referencjami lub innym dokumentem, stwierdzającym należyte wykonanie. W przypadku uzyskania jednakowej ilości punktów, o miejscu na liście rankingowej decydować będzie sumaryczna wartość brutto wykonanych obiektów sal gimnastycznych - budowa lub rozbudowa, wyszczególnionych w załączonym przez wykonawcę wykazie i potwierdzonych w referencjach lub innych dokumentach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowych lub uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie czy rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości z tytułu opłacania składek lub uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie czy rozłożenie na raty zaległości płatniczych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot przetargu, z podaniem ich wartości ( w przypadku ujmowania w wykazie obiektów sal gimnastycznych wraz z innymi robotami należy jednoznacznie określić wartość brutto sali) , daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających podane w wykazie dane oraz należyte wykonanie robót. 7. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, z załączeniem kserokopii uprawnień budowlanych i zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 8. informację banku, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10. pisemną deklarację dot. długości okresu gwarancji jakości robót. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są złożyć oryginał pełnomocnictwa dla wykonawcy, uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający nie udostępnia wzoru wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wykonawcom którzy zostaną zaproszeni do składania ofert przesłana będzie specifikacja i udostępniona dokumentacja projektowa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2007 godzina 09:00, miejsce: pok. nr 108 - Urzędu Gminy w Sierpcu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów samochodowych wykorzystywanych przez jednostki organizacyjne Powiatu Sierpeckiego w roku 2026
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów Mochowo, Mochowo Nowe, Mochowo Parcele oraz Sulkowo Rzeczne gmina Mochowo
więcej: przetargi w Sierpcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





