To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-10
Szczawno Zdrój: Wykonawca:
dla realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Szczawno-Zdrój, Hala Spacerowa (XIX w.): roboty konserwatorskie wieżyczki i tarasu realizowanego przy wykorzystywaniu środków pochodzących z dofinansowania Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Dziedzictwo Kulturowe, priorytet 1 Ochrona zabytków.
Numer ogłoszenia: 194335 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150819 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A., ul. Ratuszowa 1, 58-310 Szczawno Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8493201, faks 074 8436764.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonawca: dla realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Szczawno-Zdrój, Hala Spacerowa (XIX w.): roboty konserwatorskie wieżyczki i tarasu realizowanego przy wykorzystywaniu środków pochodzących z dofinansowania Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Dziedzictwo Kulturowe, priorytet 1 Ochrona zabytków..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwatorskich wieżyczki i tarasu w Hali Spacerowej położonej w Szczawnie-Zdroju, przy ul. Kościuszki 23 oraz opracowanie dokumentacji projektowej i konserwatorskiej niezbędnej do uzyskania decyzji zezwalających na prowadzenie prac przy obiekcie zabytkowym i decyzji pozwolenia na budowę. Przed przystąpieniem do sporządzenia oferty Wykonawca przeprowadzi wizję lokalną obiektów, co potwierdzi oświadczeniem, wg wzoru formularza nr 3 załączonego do SIWZ. 1. Przedmiotem zamówienia są w szczególności: 1) sporządzenie dokumentacji projektowej oraz dokumentacji konserwatorskiej niezbędnej do uzyskania zgody właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac przy obiekcie zabytkowym oraz uzyskania decyzji - pozwolenia na budowę, wydanej przez właściwy organ, 2) sporządzenie szczegółowego kosztorysu ofertowego planowanych prac z wyszczególnionymi kosztami realizacji netto i brutto zadania, stanowiącego dokument pomocniczy służący do określenia rzeczywistego kosztu realizowanego zadania , 3) prace demontażowe, 4) prace renowacyjne balustrady tarasu, 5) wykonanie podłogi tarasu, 6) roboty impregnacyjne, 7) prace renowacyjne wieżyczki, w tym: - scalanie elementów drewnianych, - rekonstrukcja i renowacja miedzianej kopuły. 8) wykonanie kosztorysu powykonawczego wraz z obmiarem wykonanych prac. Zakres obowiązków Wykonawcy określa wzór umowy, który jako formularz nr 7 załączony do SIWZ stanowi integralną część SIWZ. Dla poszczególnych elementów oraz materiałów użytych do wykonania zadania Wykonawca przedstawi atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami, wytycznymi i normami, jako element składowy do protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż projektowane. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji projektowej i w specyfikacjach technicznych, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego prace konserwatorskie lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji jakości oraz rękojmi za wady przedmiotu zamówienia zakończy się po upływie 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. 2. Zakres prac do wykonania: 1) Sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z dokumentacją konserwatorską. Wykonawca przekaże dokumentację projektową i konserwatorską Zamawiającemu niezwłocznie, nie później niż w ciągu 3 dni od dnia wydania przez właściwy organ decyzji - pozwolenia na budowę (dwa egzemplarze wersji papierowej i jeden egzemplarz wersji elektronicznej). 2) Uzyskanie decyzji właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zezwalającej na prowadzenie prac przy obiekcie zabytkowym - polegających na wykonaniu prac konserwatorskich i robót budowlanych wieżyczki i tarasu (pozwolenie musi zawierać imię, nazwisko i adres osoby kierującej robotami budowlanymi oraz imię, nazwisko i adres osoby wykonującej nadzór inwestorski). Wykonawca przekaże oryginały uzyskanych decyzji Zamawiającemu niezwłocznie, nie później niż w ciągu 3 dni od dnia wydania przez właściwy organ decyzji - pozwolenia na budowę (jeden egzemplarz wersji papierowej). 3) Uzyskanie decyzji - pozwolenia na budowę, w zakresie wykonania prac konserwatorskich i robót budowlanych wieżyczki i tarasu - wydanej przez właściwy organ. Wykonawca przekaże uzyskane decyzje Zamawiającemu niezwłocznie, nie później niż w ciągu 3 dni od dnia wydania przez właściwy organ decyzji - pozwolenia na budowę (jeden egzemplarz wersji papierowej). 4) Sporządzenie szczegółowego kosztorysu ofertowego planowanych prac z wyszczególnionymi kosztami realizacji netto i brutto zadania, stanowiącego dokument pomocniczy służący do określenia rzeczywistego kosztu realizowanego zadania. Ofertowy kosztorys budowlany musi by szczegółowy i zawierać następujące elementy: stronę tytułową, przedmiar robót kalkulację szczegółową zastosowanych cen jednostkowych, tabelę elementów scalonych oraz w załączniku dla analiz indywidualnych i analogii - kalkulację szczegółową cen jednostkowych wraz z uzasadnieniem. Musi być zweryfikowany i zatwierdzony przez właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (pod względem zgodności z wydanym pozwoleniem), inspektora nadzoru inwestorskiego (w zakresie zastosowanych cen, norm kosztorysowania i przedmiarów) oraz podpisany przez wykonawcę prac i kierownika robót. Podpis inspektora nadzoru inwestorskiego musi mieć następujące brzmienie: Kosztorys zweryfikowano w zakresie zastosowanych cen, norm kosztorysowania i przedmiarów. Inspektor nadzoru. Imię i nazwisko. Pieczęć. Wykonawca przekaże szczegółowy kosztorys ofertowy Zamawiającemu niezwłocznie, nie później niż do dnia 15.08.2012r. (dwa egzemplarze wersji papierowej i jeden egzemplarz wersji elektronicznej). 5) Wykonanie prac demontażowych, prac renowacyjnych balustrady tarasu, wykonanie podłogi tarasu, robót impregnacyjnych, prac renowacyjnych wieżyczki, w tym: scalanie elementów drewnianych, rekonstrukcja i renowacja miedzianej kopuły. 6) Zakup i dostawa materiałów i elementów niezbędnych do realizacji prac. 7) Promocja projektu - Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i zapewnienia promocji projektu zgodnie z aktualnymi wytycznymi dla beneficjenta Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Sposób wypełnienia obowiązków informacyjno-promocyjnych oraz treść tablic informacyjnych i pozostałych materiałów promujących zadanie zostanie ustalona z Wykonawcą po otrzymaniu przez Zamawiającego wytycznych instytucji współfinansującej realizację zadania. 8) Skompletowanie dokumentacji powykonawczej, w tym wykonanie projektu technicznego powykonawczego i kosztorysu powykonawczego wraz z obmiarem prac. Kosztorys robót budowlanych powinien być zweryfikowany przez inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie zastosowanych cen, norm kosztorysowania i obmiarów, zatwierdzony przez właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod kątem zgodności z wydanym pozwoleniem oraz podpisany przez wykonawcę prac i kierownika budowy/robót. Wykonawca przekaże dokumentację powykonawczą Zamawiającemu najpóźniej w dniu dokonania odbioru końcowego robót (dwa egzemplarze wersji papierowej i jeden egzemplarz wersji elektronicznej). 9) Przeprowadzenie wszystkich niezbędnych pomiarów i testów, sporządzenie protokołów z tych czynności i przekazanie tych protokołów Zamawiającemu najpóźniej w dniu dokonania odbioru końcowego robót (dwa egzemplarze wersji papierowej i jeden egzemplarz wersji elektronicznej). 10) Udział przedstawiciela Wykonawcy w pracach odbiorowych. 4. Warunki i czas pracy. 1) Realizacja prac konserwatorskich i robót budowlanych nastąpi w czynnym obiekcie. Wykonawca zapewni ciągłość funkcjonowania obiektu oraz bezpieczeństwo osób trzecich. 2) Jeżeli ze względów technologicznych lub organizacyjnych, niezbędne jest wydłużenie czasu pracy w dni robocze lub wykonywanie prac i robót w dni wolne od pracy, powinno to być uzgodnione z Zamawiającym. Powyższa okoliczność nie wpływa na wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu wykonania Umowy. 5. Prowadzenie prac i robót przy obiekcie zabytkowym. 1) Prace powinny być prowadzone zgodnie z uzyskanymi decyzjami właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 2) Przed przystąpieniem do prac Wykonawca sporządzi dokumentację fotograficzną elementów stolarskich, metalowych zabytkowego wystroju itd., którą przekaże Zamawiającego najpóźniej w dniu końcowego odbioru robót (jeden egzemplarz wersji elektronicznej). 3) Demontowane elementy zabytkowe winny być ponownie wykorzystane. 4) Wykonanie robót zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, pozwoleniem na wykonanie robót budowlanych oraz decyzjami w sprawie pozwolenia na prowadzenie robót i prac przy obiekcie zabytkowym. 5) Zawiadamianie właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i Zamawiającego o wszystkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach, ujawnionych w trakcie prowadzonych prac i robót przy zabytku, które mogą mieć wpływ na stan zachowania obiektu zabytkowego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 45.21.55.00 - Toalety publiczne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
MAZANIK WALDEMAR USŁUGI BUDOWLANE PROJEKTOWANIE NADZÓR WYKONAWSTWO
- Usługi Budowlane Projektowanie Nadzór Wykonawstwo inż. Waldemar Mazanik, ul. Armii Krajowej 47/2, 58-302 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140391,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 98400,00
Oferta z najniższą ceną: 98400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 98400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI SZCZAWNO ZDRÓJ
więcej: przetargi SZCZAWNO ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa i nadbudowa budynku garażowego wraz ze zmianą konstrukcji dachu" - etap I.
- Remont instalacji wodociągowej wraz z montażem zestawów hydroforowych
- Remont podłóg w pomieszczeniach biurowych i ciągach komunikacyjnych w siedzibie Zamawiającego
- Odnowienie 13 pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie AN-6 (5 części).
- Remont mieszkalnych lokali komunalnych - pustostanów będących w zasobie ZGN w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy Część 1 - ul. Bieniewicka 24 m. 8 Część 2 -ul. Siemiradzkiego 5 m. 7
- "Zadanie 5: Wypożyczalnia sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i medycznego. 5.1: Przebudowa pomieszczeń na potrzeby wypożyczalni sprzętu."
więcej: Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.