eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nasielsk › Modernizacja (remont) ulic w Nasielsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-17

Nasielsk: Modernizacja (remont) ulic w Nasielsku
Numer ogłoszenia: 194160 - 2013; data zamieszczenia: 17.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nasielsk , ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6933000, faks 023 6912470.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.nasielsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja (remont) ulic w Nasielsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ulic Cmentarnej, Kościelnej, Folwark, Lipowej, Rynek, Szkolnej w Nasielsku. Zakres prac w poszczególnych ulicach obejmuje: 1. remonty nawierzchni ulic polegające na uzupełnieniu ubytków tłuczniem kamiennym 0-31,5 mm z zagęszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową - na łącznej powierzchni 4 074,75 m2, 2. wyprofilowanie spadków ulic, 3. wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych AC 16 wg normy PN-EN - 13108-1 - warstwa wiążąca o grub. 5 cm - na łącznej powierzchni 11 907.39 m2 cała szerokość ulic, 4. ustawienie znaków pionowych - 42 szt. 5. wykonanie oznakowania poziomego - malowanie linii. w tym : A/. ul. Cmentarna - nr 240352W - działka nr 590/1 : - remont nawierzchni ulicy polegający na uzupełnieniu ubytków tłuczniem kamiennym 0-31,5 mm z zagęszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową - 1 355,52 m2, - regulacja pionowa studni kanalizacji sanitarnej 2 szt. - regulacja pionowa wpustów deszczowych ulicznych 2 szt. - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych AC 16 wg normy PN-EN - 13108-1 - warstwa wiążąca o grub. 5 cm - na powierzchni 2 890,30 m2, - ustawienie znaków pionowych - 3 szt. - wykonanie oznakowania poziomego - malowanie linii. B/. ul. Lipowa - nr 240381W- działka nr 492/3, 491/4, 493/3, 494/3, 495/4, 496/4, 497/6, 498/4, 499/4, 504/3, 513, 2290, 528 - remont nawierzchni ulicy polegający na uzupełnieniu ubytków tłuczniem kamiennym 0-31,5 mm z zagęszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową - 708,14 m2, - regulacja pionowa studni kanalizacji sanitarnej 4 szt. - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych AC 16 wg normy PN-EN - 13108-1 - warstwa wiążąca o grub. 5 cm - na powierzchni 2 360,45 m2. - ustawienie znaków pionowych - 7 szt. - wykonanie oznakowania poziomego - malowanie linii. C/. ul. Kościelna - nr 240381W - dz.nr 645, - remont nawierzchni ulicy polegający na uzupełnieniu ubytków tłuczniem kamiennym 0-31,5 mm z zagęszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową - 609,07 m2, - regulacja pionowa wpustów deszczowych ulicznych 2 szt. - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych AC 16 wg normy PN-EN - 13108-1 - warstwa wiążąca o grub. 5 cm - na powierzchni 2 030,23 m2. - ustawienie znaków pionowych - 12 szt. - wykonanie oznakowania poziomego - malowanie linii. D/. ul. Folwark- Żwirki i Wigury - nr 240723W - dz. nr 588, 619/2 - remont nawierzchni ulicy polegający na uzupełnieniu ubytków tłuczniem kamiennym 0-31,5 mm z zagęszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową - 323,33 m2, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych AC 16 wg normy PN-EN - 13108-1 - warstwa wiążąca o grub. 5 cm - na powierzchni 1 206,30 m2 - ustawienie znaków pionowych - 8 szt. - wykonanie oznakowania poziomego - malowanie linii. F/. ul. Rynek - nr 240702W - dz. nr 748 - remont nawierzchni ulicy polegający na uzupełnieniu ubytków tłuczniem kamiennym 0-31,5 mm z zagęszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową - 605.89 m2 , / w tym : strona południowa - 290.36 m2, strona wschodnia - 50.89 m2, strona północna - 264,64 m2 /. - regulacja pionowa wpustów deszczowych ulicznych 5 szt. - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych AC 16 wg normy PN-EN - 13108-1 - warstwa wiążąca o grub. 5 cm - na powierzchni 2 560,48 m 2 w tym : strona południowa - 811,60 m2, strona wschodnia - 1017,83 m2, strona północna - 731,05 m2 /. - ustawienie znaków pionowych - 11 szt. - wykonanie oznakowania poziomego - malowanie linii. G. ul. Szkolna - nr 240710W - dz.nr 1153 , 1154/3 - remont nawierzchni ulicy polegający na uzupełnieniu ubytków tłuczniem kamiennym 0-31,5 mm z zagęszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową - 472.80 m2, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych AC 16 wg normy PN-EN - 13108-1 - warstwa wiążąca o grub. 5 cm - na powierzchni 859,63 m2. - ustawienie znaków pionowych - 1 szt. Wszystkie zastosowane i potrzebne do wykonania zadania materiały muszą być w pierwszym gatunku i posiadać odpowiednie i wymagane atesty oraz aprobaty techniczne dopuszczające je do stosowania w budownictwie. Przed złożeniem oferty Zamawiający proponuje dokonanie wizji lokalnej w terenie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 2).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie dróg o wartości robót co najmniej 500 000,00 zł brutto każda wraz z dowodami, określającymi, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 2).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń Kierownik winien przynależeć do właściwej izby inżynierów budownictwa i posiadać aktualne zaświadczenie wydane przez tę izbę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 2. kosztorysy ofertowe sporządzone metodą kalkulacji uproszczonej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umnasielsk.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nasielsku, ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Nasielsku, ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk, Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.