Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-20
Zawiercie: C.O - 3 Maja 7 ( III )
Numer ogłoszenia: 194111 - 2008; data zamieszczenia: 20.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Krzywa 3, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6721714, fax 032 6721714.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.zawiercie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: C.O - 3 Maja 7 ( III ).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym przy ul. 3 Maja 7 w Zawierciu zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, specyfikacją techniczną, przedmiarem robót i projektem budowlanym ( III ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wniesienie wadium w wysokości 1.900 zł ( jeden tysiąc dziewięćset złotych ).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnienie warunków określonych w art. 22 oraz art. 24 ust 1 i2 ustawy Prawo zamówień publicznych . Spełnienie i zaakceptowanie warunków i zasad zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Załączenie wymaganych dokumentów, załączników i oświadczeń. Okres udzielonej gwarancji- minimum 3 lata.Wniesienie wadium. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków : wykazanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, której wartość wynosi minimum 50.000 zł ( brutto ) i której należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzednich zamawiających.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jednej roboty budowlanej, której wartość wynosi minimum 50.000 zł ( brutto ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.zawiercie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego : Zawiercie, ul. Krzywa 3 , pokój nr 211..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Zawierciu, ul. Krzywa 3 , pokój nr 202..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- "Zakup wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem fabrycznie nowej belownicy do odpadów komunalnych"
- Pełnienie funkcji Kierownika projektu o nazwie: "Razem chronimy dzieciństwo" w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Zawierciu
- Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z systemem operacyjnym w ramach projektu pn. "Przyspieszenie procesów transformacji cyfrowej w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu"
- Remont elewacji budynku głównego należącego do zespołu budynków Zakładu Poprawczego i Schroniska dla Nieletnich w Zawierciu
- Modernizacja pomieszczeń higieniczno-sanitarnych wraz z pionem wodno-kanalizacyjnym w placówkach Opiekuńczo - Wychowawczych "Pełna Chata" i "Na Jurze" w Górze Włodowskiej - POWTÓRZONE
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Inwestycja w infrastrukturę kształcenia zawodowego przy ul. Odrodzenia 8 w Kowalewie Pomorskim; Remont warsztatów samochodowych"
- Modernizacja pomieszczeń Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego Szpitala Powiatowego im. Alfreda Sokołowskiego w Złotowie
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Rozbudowa budynku Przedszkola Publicznego w Lipsku o część przeznaczoną na funkcjonowanie Miejsko-Gminnego Żłobka w Lipsku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną - Etap I
- Remont pomieszczeń Budynku Administracyjnego i Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miechowie realizujących założenia OL i OC.
- "Modernizacja energetyczna budynku mieszkalnego "popegeerowskiego" przy ul. Osiedlowej 6 w Rymaniu - Pilotaż Programu Modernizacji energetycznej budynków popegeerowskich"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.