Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-10
Katowice: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ROBÓT: PRZEBUDOWA WIADUKTU W CIĄGU UL. MURCKOWSKIEJ NAD DROGĄ EKSPRESOWĄ S1 W M. LĘDZINY
Numer ogłoszenia: 194043 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach , ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2586281, faks 032 2598710.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ROBÓT: PRZEBUDOWA WIADUKTU W CIĄGU UL. MURCKOWSKIEJ NAD DROGĄ EKSPRESOWĄ S1 W M. LĘDZINY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót: przebudowa wiaduktu w ciągu ul. Murckowskiej nad drogą ekspresową S1 w m. Lędziny. Opis przedmiotu zamówienia - roboty: Wiadukt. Podstawowe parametry projektowanego wiaduktu: Podstawowe parametry techniczne obiektu istniejącego: Szerokość: - 10,80m Rozpiętość: - 9,34m+18,60m+18,51m+9,16m Kąt skrzyżowania z przeszkodą: - około 60° Podstawowe parametry techniczne obiektu po przebudowie: Szerokość: - 10,86m Rozpiętość: - 9,35m+18,64m+18,51m+9,11m Skrajnia pionowa pod obiektem - 4,70m Kąt skrzyżowania z przeszkodą: - około 60,00° Wiadukt po przebudowie odpowiadał będzie obciążeniu użytkowemu klasy B wg PN-85/S-10030 i na pojazd specjalny klasy 100 wg normy STANAG 2021. Wiadukt czteroprzęsłowy o konstrukcji nośnej belkowej prefabrykowanej. Każde przęsło swobodnie podparte. Konstrukcję nośną stanowią strunobetonowe belki prefabrykowane typu Płońsk. Podparcie ustroju stanowią podpory słupowe o przekroju kołowym O90cm w ilości 3 sztuki na każdą podporę zwieńczone żelbetowym oczepem. Podpory słupowe podpór pośrednich oraz oczepy wszystkich podpór zostaną wykonane jako nowe żelbetowe monolityczne. Kładka dla pieszych. Podstawowe parametry tymczasowej kładki pieszo - rowerowej: Podstawowe parametry techniczne obiektu przeznaczonego do realizacji: Szerokość: - 4,36m Rozpiętość: - 15,50m+16,00m+16,00m+15,50m Skrajnia pionowa pod obiektem - 4,70m Kąt skrzyżowania z przeszkodą: - około 60,00° Kładka czteroprzęsłowa o konstrukcji nośnej w postaci rusztu stalowego z kształtowników walcowanych, podpory stalowe w postaci słupopali z drewnianym pomostem i drewnianymi balustradami. Dojazdy do wiaduktu. Podstawowe parametry dróg dojazdowych do wiaduktu: Podstawowe parametry techniczne dróg dojazdowych przeznaczonych do realizacji: Klasa drogi - Z Prędkość projektowana - 50 km/h Obciążenie ruchem - KR-3 Długość odcinków dróg dojazdowych - 2 x 21,25 m Szerokość jezdni - od 2 x 3,15 m do 2 x 3,50 m Spadek poprzeczny na prostej - 2 % Szerokość pobocza - minimum 1,50 m Spadek poprzeczny pobocza - 8 % od jezdni Przebudowa dojazdów do wiaduktu doprowadzenie parametrów dróg dojazdowych do wartości normatywnych wraz z zabudową urządzeń bezpieczeństwa ruchu. Zakres robót ogólnych obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze, organizacja placu budowy, oznakowanie i zabezpieczenie terenu budowy. 2. Zmiana organizacji ruchu - wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu w ciągu ul. Murckowskiej oraz pod obiektem w ciągu drogi S1. 3. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie tymczasowej kładki pieszo-rowerowej - WINB - przed dopuszczeniem ruchu pieszych po kładce. 4. Docelowa organizacja ruchu. 5. Roboty wykończeniowe i porządkowe związane z przywróceniem terenu do stanu wyjściowego. 6. Obmiar geodezyjny powykonawczy. UWAGA: Wymagane dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie kładki pieszo - rowerowej należy uzgodnić z Nadzorem Inwestorskim oraz z Zamawiającym przed złożeniem dokumentów do WINB w Katowicach. Zakres robót budowlanych - wiadukt: - Roboty rozbiórkowe - Roboty ziemne (wykopy ręczne i mechaniczne, nasypy) - Budowa podpór słupowych wraz z oczepami na istniejących fundamentach - Budowa oczepów na przyczółkach - Czyszczenie, naprawa i zabezpieczenie belek - Montaż belek - Wykonanie ustroju nośnego - Wykonanie skrzydeł - Wykonanie płyt przejściowych - Izolacje przeciw wodne - wykonanie nawierzchni na jezdni i na chodnikach - Montaż elementów wyposażenia i bezpieczeństwa ruchu - Budowa dojazdów - odcinków drogi w zakresie podanym na projekcie zagospodarowania terenu - Próbne obciążenie - Umocnienie stożków skarp przyczółków - Uporządkowanie terenu Zakres robót budowlanych - tymczasowa kładka: - Zabicie ścianek szczelnych - Zasypanie przestrzeni pomiędzy ściankami szczelnymi i nasypami stożków przyczółków - Wykonanie podpór - Wykonanie ustroju nośnego wraz z pomostem i poręczami - Wykonanie dojść tymczasowych - Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie kładki - WINB - Rozebranie kładki pieszo-rowerowej po zakończeniu przebudowy wiaduktu - Doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego - Uporządkowanie terenu Zakres robót budowlanych - dojazdy do wiaduktu: - Rozbiórka jezdni na dojazdach do wiaduktu - Wykopy pod warstwy konstrukcyjne - Wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża - Wyprofilowanie i zagęszczenie warstw konstrukcyjnych - Wykonanie warstw podbudowy, warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej - Zabudowa elementów bezpieczeństwa ruchu Zakres robót w poszczególnych branżach obejmuje: 1. Branża drogowa: a) Tymczasowa i docelowa organizacja ruchu b) Częściowa rozbiórka dojazdów do wiaduktu c) Przebudowa dojazdów do wiaduktu d) Zabudowa elementów bezpieczeństwa ruchu 2. Branża mostowa: a) Budowa tymczasowej kładki pieszo - rowerowej b) Częściowa rozbiórka istniejącego wiaduktu c) Przebudowa istniejącego wiaduktu d) Montaż elementów bezpieczeństwa ruchu e) Rozbiórka tymczasowej kładki pieszo - rowerowej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 74.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 8.2.1 IDW.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3-ch lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert nadzorował (zakończył) co najmniej 2 zamówienia polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogowego obiektu mostowego o wartości każdego nadzorowanego zamówienia nie niższej niż 4,0 mln zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 8.2.1 IDW.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami (uprawnieniami) odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełnią następujące wymagania: Inspektor Nadzoru Robót Mostowych Kwalifikacje: Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności mostowej lub inne równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Doświadczenie zawodowe: Nadzorowanie budowy, przebudowy lub remontu min. 1 obiektu mostowego na stanowisku Inspektora nadzoru robót mostowych. Wymagania dodatkowe: W czasie prowadzenia robót budowlanych przez Wykonawcę wymagana jest obecność inspektora nadzoru robót mostowych, potwierdzona wpisem do dziennika budowy. Inspektor Nadzoru Robót Drogowych Kwalifikacje: Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania robotami w specjalności drogowej lub inne równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Wymagania dodatkowe: W czasie prowadzenia robót budowlanych przez Wykonawcę wymagana jest obecność inspektora nadzoru robót drogowych, potwierdzona wpisem do dziennika budowy. Uwaga: Przez doświadczenie zawodowe dla stanowisk, dla których wymagane są uprawnienia budowlane, rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby do pełnienia kilku funkcji (więcej niż jednej) z wymienionych powyżej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie niższą niż 500 000,00 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta; Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; . Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Aktualny odpis z właściwego rejestru, w celu udokumentowania właściwej reprezentacji Wykonawcy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia, innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.Dopuszcza się możliwość zmiany na etapie realizacji zamówienia podmiotów trzecich, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, za pomocą których Wykonawca wykazał spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeśli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. W takim przypadku zaproponowany nowy podwykonawca, zobowiązany jest wykazać spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.gddkia.gov.pl lub na pisemny wniosek wykonawcy pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice, pok. 303...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2012 godzina 08:15, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice, pok. 303...
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków nadzorującego nad rb podczas real.zad.pn.:Rozbudowa Parku Zapopradzie w Uzdr. Muszyna, etapIII-budowa ogrodówtematycznych:wiklinowego i strefy wypoczynkowej
- "Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn "Sporządzenie projektu zamiennego i wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy COT Kopalni Soli "Wieliczka""
- Park Mostów II - Modernizacja terenu wokół budynku Miejskiego Domu Kultury w Zgorzelcu - powołanie zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego
- Usługi w zakresie przeglądów, dozorach technicznych gaśnic, przeglądach, pomiarach hydrantów, badaniach węży w kompleksie Zamawiającego 10.WSK z P SP ZOZ przy ul. Skromnej 5 w Bydgoszczy.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Poprawa gospodarki ściekowej na terenie Aglomeracji Pawłów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





