To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-11-02
Słupca: Opracowania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Słupca w granicach obszaru Gminy.
Numer ogłoszenia: 194021 - 2009; data zamieszczenia: 02.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 169023 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słupca, ul. Sienkiewicza 16, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 063 2743676, faks 063 2743676.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Słupca w granicach obszaru Gminy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Słupca w obszarach i zakresie zgodnym z: 1.Uchwałą Nr XXIII/110/08 Rady Gminy Słupca z dnia 18 września 2008r.w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującej cały obszar Gminy Słupca, pow. terenu ok. 452,8400 ha. Zakres zamówienia obejmuje działki zlokalizowane na terenie całej gminy zgodnie z wykazem działek stanowiących załącznik do siwz. II. Plany muszą być sporządzone zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz.717, z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164 z 2003r. poz. 1587). III. Plany mają zawierać część tekstową i graficzną wraz prognozą skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego, prognozą oddziaływania na środowisko oraz dokumentację formalno-prawną, a także ustalenia zawarte w art. 15 ust.2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. IV. Wykonawca przygotuje wszystkie dokumenty i materiały niezbędne przy opracowaniu planu, a wynikające z procedury administracyjnej określonej w art.17 w/w ustawy (łącznie z dokumentacją formalno-prawną). V. Sporządzony projekt planów powinien być przekazany w następującej formie: 1. Projekt uchwały przyjmującej plan - nośnik elektroniczny. 2. Dokumentacja formalno-prawna - komplet oryginałów - 1 kpl. 3. Część tekstowa i graficzna planu - wersja papierowa - 2 egz. 4. Część tekstowa i graficzna planu - wersja do publikacji - 1 egz. 5. Część tekstowa i graficzna planu - wersja elektroniczna - 2 szt. VI. Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu opracowywanych przez siebie materiałów służących realizacji poszczególnych kroków procedury planistycznej określonej w/w ustawą w najkrótszym możliwych (ze względów formalnych) terminach..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 98000.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAPALSKA-KACZMAREK, GROCHOLEWSKA ARCHITEKCI S.C.
jakie przetargi wygrała firma
RAPALSKA-KACZMAREK, GROCHOLEWSKA ARCHITEKCI S.C.
- Rapalska-Kaczmarek Grocholewska Architeksi s.c., ul. Piekary 19 lok. 802/803, 61-823 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 98000.00
- Oferta z najniższą ceną: 98000.00 oferta z najwyższą ceną: 98000.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SŁUPCY
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
- "Remonty i poprawa dostępności placówek oświatowych Gminy Miejskiej Słupca"
więcej: przetargi w Słupcy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.