To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-11
Poznań: Dostawa, montaż sprzętu do systemu rejestracji czasu pracy i kontroli dostępu wraz z instalacją sprzętu, wdrożeniem oraz przeszkoleniem personelu w zakresie systemu
Numer ogłoszenia: 193993 - 2014; data zamieszczenia: 11.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 269680 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8549121, faks 61 8529472.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż sprzętu do systemu rejestracji czasu pracy i kontroli dostępu wraz z instalacją sprzętu, wdrożeniem oraz przeszkoleniem personelu w zakresie systemu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa, montaż sprzętu do systemu rejestracji czasu pracy i kontroli dostępu wraz z instalacją sprzętu, wdrożeniem oraz przeszkoleniem personelu w zakresie systemu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.62.00 - Czytniki kart magnetycznych 30.21.61.20 - Urządzenia optyczne do identyfikacji 30.16.00.00 - Karty magnetyczne 30.23.62.00 - Urządzenia do przetwarzania danych 48.45.00.00 - Pakiety oprogramowania do rozliczania czasu lub zarządzania zasobami ludzkimi 51.21.20.00 - Usługi instalowania urządzeń do rejestrowania obecności 51.21.10.00 - Usługi instalowania urządzeń do pomiaru czasu 51.61.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji 51.61.20.00 - Usługi instalowania urządzeń do przetwarzania informacji 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa, montaż sprzętu do systemu rejestracji czasu pracy i kontroli dostępu wraz z instalacją sprzętu, wdrożeniem oraz przeszkoleniem personelu w zakresie systemu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Systemy Biometryczne BioSys s.c. Karol Jura, Paweł Żurek, Os. Na Stawach 6/24, 34-200 Sucha Beskidzka, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130894,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 109470,00
Oferta z najniższą ceną: 109470,00 / Oferta z najwyższą ceną: 184373,38
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- dostawa produktu leczniczego - Agalsidasum alfa w programie B.104- na okres 3 miesięcy
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu kreowania wizerunku dla uczestników projektu "Fundusze Europejskie naszą szansą na rynku pracy"
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń biurowych usytuowanych na parterze budynku użytkowego przy ul. 23 lutego 4/6a w Poznaniu (...)
- Zakup i dostawa łodzi do celów ratowniczych na przyczepie wraz z wyposażeniem
- Dostawa wyposażenia biurowego, z podziałem na 3 części.
- Dostawa produktu leczniczego Crovalimab w ramach Programu Lekowego B.96. LECZENIE CHORYCH Z NOCNĄ NAPADOWĄ HEMOGLOBINURIĄ
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkolenia z zakresu obsługi oprogramowania NX CAM 1+2+3 - Frezowanie 2.5-5 osi + Toczenie w ramach realizacji projektu - nr umowy FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Dostawa kamery ICG do otwartych zabiegów chirurgicznych jako realizacja dotacji celowej na realizację w 2025 r. zadania polegającego na wsparciu rozwoju innowacyjnych rozwiązań służących do (...)
- Szkolenia pracowników (2)
- "Zakup i dostawa ambulansu sanitarnego typu A1 wraz z wyposażeniem oraz noszami"
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Łabunie"
- Dostawa urządzeń i systemów zabezpieczających sieć typu UTM wraz z akcesoriami oraz usługą konfiguracji, wdrożeniem i szkoleniem administratorów na potrzeby PUZ w Suwałkach
więcej: Karty magnetyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.