Ogłoszenie z dnia 2013-05-17
Katowice: Dostawa mebli laboratoryjnych i metalowych DZP.381.21.2013.DW
Numer ogłoszenia: 193962 - 2013; data zamieszczenia: 17.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37699 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli laboratoryjnych i metalowych DZP.381.21.2013.DW.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia była dostawa mebli laboratoryjnych i metalowych, zwanych dalej meblami. Zakres zamówienia obejmował dostarczenie zamawianych mebli, ich rozładunek, wniesienie do pomieszczeń Zamawiającego, a także montaż. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach (montaż polegał będzie w szczególności na ustawieniu, powieszeniu i wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia oraz podłączeniu ich do instalacji wodno - kanalizacyjnej, gazowej, wyciągowej i elektrycznej). 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierały załączniki nr 2A i 2B do Specyfikacji. 3.Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia zgodnie z nomenklaturą określoną we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): A.39180000-7 - Meble laboratoryjne B.39141300-5 - Szafy 4.Zamawiający dopuszczał możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podziałem: -w zakresie części A - meble laboratoryjne -w zakresie części B - meble metalowe 5.Oferowane meble musiały być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji (2012/2013) oraz posiadać stosowne certyfikaty. 6.Zamawiający wymagał, aby oferowane meble laboratoryjne (stoły aparaturowe, stoły wagowe, stoły laboratoryjne) spełniały wymagania normy PN-EN 13150:2004 lub równoważnych oraz aby oferowane dygestorium spełniało wymagania normy PN-EN 14175, DIN - 12898 lub równoważnych i były dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej- (dotyczy części A). 7.Zamawiający dopuszczał składanie ofert równoważnych. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane były wskazania określonego typu mebli oznaczało to, że Zamawiający wymagał, aby oferowane meble wykonane były pod względem jakościowym i technicznym, w taki sposób jak przykładowe (wzorcowe) typy mebli wskazane w SIWZ. Wszelkie wskazania określonego typu mebli należało traktować, jako przykładowe i pomocnicze. 8.Wymagany termin realizacji zamówienia: w zakresie części A - do 42 dni od daty zawarcia umowy, w zakresie części B - do 28 dni od daty zawarcia umowy. 9.Adres dostawy: -w zakresie części A: Wydział Nauk o Ziemi, ul. Będzińska 60, 41-200 Sosnowiec; Wydział Matematyki, Fizyki i Chemii, ul. Bankowa 14, 40-007 Katowice; -w zakresie części B: Rektorat, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice. 10.Dostawa wraz z montażem będzie wykonywana w dni robocze tj.: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30. Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia mebli dostarczonych poza wyznaczonymi godzinami, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie. 11.Wymagany okres gwarancji w zakresie części A i B - minimum 24 miesiące, nie mniej niż gwarancja producenta. 12.Naprawy gwarancyjne będą dokonywane bezpłatnie u Zamawiającego, a całkowite usunięcie usterki nastąpi w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty powiadomienia Wykonawcy o usterce. 13.Jeżeli z przyczyn technicznych wady nie da się usunąć u Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest bezpłatnie dostarczyć na okres dokonywanej naprawy mebel zastępczy, odpowiadający meblowi przekazanemu do naprawy. 14.Jeżeli Zamawiający nie wskazał kolorystyki mebli, to po zawarciu umowy, a przed dokonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym kolorystyki dostarczanych mebli. 15.Zamawiający dopuszczał możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 3 do SIWZ). 16.Zamawiający nie przewidywał możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 17.Zamawiający nie dopuszczał składania ofert wariantowych. 18.Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą będą wykonywane w polskich złotych (PLN). 19.Zamawiający nie przewidywał aukcji elektronicznej. 20.Zamawiający nie przewidywał udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 21.Zamawiający nie przewidywał zawarcia umowy ramowej. 22.Zamawiający nie przewidywał ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 23.Zamawiający nie ograniczał możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7, 39.14.13.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: A. Meble laboratoryjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OMNIMO sp. z o.o, ul. Sasankowa 6, Stęszew, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48930,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44956,50
Oferta z najniższą ceną: 44956,50 / Oferta z najwyższą ceną: 73615,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: B. Meble metalowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POL-LAB sp. z o.o. sp. k,, ul. Gen. Maczka 9, 43-300 Bielsko- Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2645,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3580,53
Oferta z najniższą ceną: 3580,53 / Oferta z najwyższą ceną: 3580,53
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Inwestycje dotyczące instalacji sieciowej - komputerowej w II Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej w Katowicach
- "Rewitalizacja placu zabaw między ulicami Szarych Szeregów a Bazyliową w Katowicach"
- "Modernizacja i doposażenie placu zabaw na Placu Pileckiego w Katowicach"
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia regionalnej kampanii internetowej
- Organizacja i realizacja badania pt. "Efektywność wsparcia finansowego z Krajowego Funduszu Szkoleniowego w roku 2023 w województwie śląskim"
- "Nowe skwery na bulwarach Rawy w Katowicach"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej, Cytologicznej i Molekularnej.
- Remont korytarza na parterze budynku oraz modernizacja sali biologicznej wraz z jej wyposażeniem w I Liceum Ogólnokształcącym im. Stanisława Staszica w Lublinie.
- Wyposażenie przedszkoli w Łaziskach i Krostoszowicach
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy mebli laboratoryjnych dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Dostawę fabrycznie nowych mebli biurowych i laboratoryjnych wraz z dostawą i montażem dla WSSE w Warszawie
- Modernizacja budynku na żłobek w gminie Biskupiec-Maluch+
więcej: Szafy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.