eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa sprzętu multimedialnego dla Instytutu Historii UG.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-11

Gdańsk: Dostawa sprzętu multimedialnego dla Instytutu Historii UG.
Numer ogłoszenia: 193960 - 2011; data zamieszczenia: 11.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 140720 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu multimedialnego dla Instytutu Historii UG..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego wg poniższego zestawienia: a) ekran projekcyjny elektrycznie rozwijany - 2 szt., b) projektor multimedialny - 1 szt., c) zestaw składający się z tablicy interaktywnej z projektorem krótkoogniskowym - 1 kpl.. 2. Odnośnie zestawu z pkt 2 ppkt c) - Wykonawca zobowiązany jest dokonać montażu i uruchomienia tablicy interaktywnej z projektorem krótkoogniskowym we wskazanym miejscu jednocześnie sprawdzić działanie tak aby był gotowy do pracy oraz przeszkolić Zamawiającego w zakresie obsługi technicznej tablicy (włączanie, wyłączanie, funkcje), możliwości posługiwania się różnymi programami, wykorzystywania możliwości tablicy. Montaż polegać będzie na zawieszeniu tablicy na ścianie, zawieszenie projektora na wysięgniku nad tablicą oraz ułożenie okablowania. 3. Opis parametrów sprzętu multimedialnego został przedstawiony w załączniku nr 2 do SIWZ z miejscem na wpisanie przez Wykonawcę proponowanego sprzętu. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt na wskazane miejsce. Miejsce dostawy: Wydział Historyczny, Instytut Historii UG, ul. Wita Stwosza 55, 80-952 Gdańsk, pokój 2.56, osoby odpowiedzialne za odbiór zamówienia: Iwona Janicka (Tel. 505 106 504) oraz Wioletta Urbanek (Tel. 58 523 22 97) 5. Gwarancje na sprzęt nie krótsze niż 24 miesiące z czasem reakcji serwisu od dnia zgłoszenia usterki, w przeciągu 3 dni roboczych. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, nie gorszych jakościowo niż proponowane przez Zamawiającego w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt podobny w stosunku do zamawianego sprzętu o parametrach takich samych bądź lepszych. 7. Zamawiający wymaga aby Wykonawca do oferty dołączył specyfikacje techniczne proponowanego sprzętu w języku polskim..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Tytuł projektu: Kształcimy profesjonalistów - kompleksowy program kształcenia skierowany do studentów, absolwentów oraz studentów niepełnosprawnych Uniwersytetu Gdańskiego. Numer umowy: UDA-POKL.04.01.01-00-320 10-00 z dn. 17.01.2011 r. Źródło finansowania: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Image Recording Solutions Pomorze Sp. z o.o., ul. Świętokrzyska 32/90, 00-116 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20360,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19826,37

  • Oferta z najniższą ceną: 19547,15 / Oferta z najwyższą ceną: 33948,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.