eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - dla Powiatowego Urzędu Pracy w Nowej Soli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-21

Nowa Sól: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - dla Powiatowego Urzędu Pracy w Nowej Soli
Numer ogłoszenia: 193877 - 2010; data zamieszczenia: 21.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli , ul. Staszica 1C, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 0-68 3873242, faks 0-68 3873242.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-nowasol.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - dla Powiatowego Urzędu Pracy w Nowej Soli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego i oprogramowania (wraz z jego instalacją) w ilości i nazwie jn.: Lp. Przedmiot zamówienia Ilość (szt.) Kody i nazwy ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV Sprzęt 1. Komputer PC z oprogramowaniem 20 30213300-8 Komputer biurkowy 48624000-8 Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) 48310000-4 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 2. Notebook z oprogramowaniem 2 30213100-6 Komputery przenośne 3. Przełącznik (switch) sieciowy 2 32420000-3 Urządzenia sieciowe 4. Punkt dostępowy 2 32420000-3 Urządzenia sieciowe 5. Dysk do sieciowej stacji dysków Synology DS109+ 1 30234100-9 Dysk magnetyczny 6. Dysk zewnętrzny USB 2.0 2.5/ 1 30234100-9 Dysk magnetyczny 7. Urządzenie wielofunkcyjne 4 30200000-1 Urządzenia komputerowe 8. UPS do komputerów PC 20 30237280-5 Akcesoria zasilające 9. Pamięć do serwera HP ML370 G5 (2X4GB kit) 2 30237230-0 Pamięci Akcesoria 10. Toner do drukarki w poz. 7 10 30125110-5 Toner do drukarek laserowych/faksów 11. Pamięć USB 2.0 (PenDrive 2 30237230-0 Pamięci 12. Zasilacz ATX do komputerów PC 5 30237280-5 Akcesoria zasilające 13. Klawiatura PS/2 10 30237460-1 Klawiatury komputerowe 14. Klawiatura USB 5 30237460-1 Klawiatury komputerowe 15. Mysz optyczna PS/2 z rolką 10 30237410-6 Mysz komputerowa 16. Mysz optyczna USB z rolką 5 30237410-6 Mysz komputerowa 17. Minimysz USB z rolką 2 30237410-6 Mysz komputerowa Oprogramowanie i licencje 18. Licencja do zabezpieczeń w routerach Fortigate 50B 2 48731000-1 Pakiety oprogramowania zabezpieczającego pliki 19. Licencja do zabezpieczeń w routerach Fortigate 60 2 48731000-1 Pakiety oprogramowania zabezpieczającego pliki 20. Licencje do programu NOD32 80 48761000-0 Pakiety oprogramowania antywirusowego 21. Windows 7 Ultimate PL BOX 2 48310000-4 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 22. Licencja Windows 2008 User CAL 10 48213000-4 Pakiety oprogramowania do rozszerzania systemu operacyjnego 23. Licencja Windows 2008 Terminal Services User CAL 5 48213000-4 Pakiety oprogramowania do rozszerzania systemu operacyjnego 2. Zakres dostawy obejmuje: dowóz do siedziby Zamawiającego wraz z wniesieniem do wskazanego pomieszczenia oraz instalację dostarczonego sprzętu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wymienionego w pkt 1 zawierający wymagane parametry techniczne stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis określa minimalne wymogi, jakim ma odpowiadać przedmiot zamówienia. 4. Całość przedmiotu zamówienia wymienionego i opisanego w załączniku nr 1 do SIWZ dotyczy fabrycznie nowego sprzętu w oryginalnych opakowaniach. Sprzęt musi spełniać normy krajowe, warunkujące dopuszczenie urządzeń do obrotu na rynku krajowym. 5. Oferowany sprzęt musi posiadać oznaczenie CE i spełniać wymogi zawarte w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity: Dz. U. 2004 roku Nr 204 poz. 2087 z późniejszymi zmianami). 6. Wykonawca musi zapewnić serwis gwarancyjny przedmiotu umowy poprzez wykonanie naprawy lub dostarczenie przedmiotu wolnego od wad lub usterek. Usługi gwarancyjne mają być świadczone przez producentów sprzętu lub podmioty autoryzowane przez producenta sprzętu do prowadzenia serwisu w jego imieniu, w tym samego Wykonawcę. 7. Wykonawca na jednorazowe żądanie Zamawiającego, które może nastąpić w terminie do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, odbierze nieodpłatnie od Zamawiającego zużyty sprzęt przeznaczony do utylizacji w ilości nie przekraczającej sztuki za sztukę danego typu (komputer za komputer itp.) i potwierdzi pisemnie odbiór sprzętu przeznaczonego do utylizacji. 8. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 30.23.72.30 - Pamięci 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 48.73.10.00 - Pakiety oprogramowania zabezpieczajacego pliki 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 48.21.30.00 - Pakiety oprogramowania do rozszerzania systemu operacyjnego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu wykazania przez Wykonawcę spełniania tego warunku - Zamawiający żąda aby Wykonawca wykazał, że: wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Wykonawca musi wykazać minimum jedną dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania lub samego sprzętu komputerowego o wartości całej dostawy nie mniejszej niż 100 000,00 zł. brutto (słownie: stotysięcyzłotych00/100) - według załącznika nr 3A do SIWZ. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 3 do SIWZ, oraz na podstawie wykazu zrealizowanej dostawy, sporządzonego wg załącznika 3A do SIWZ i dokumentu potwierdzającego, że ta dostawa została wykonana należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku ubiegania się wspólnie o udzielenie zamówienia: 1 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wraz z ofertą należy złożyć stosowny dokument na potwierdzenie ustanowionego pełnomocnika z którego ma również wynikać jakie firmy będzie reprezentować pełnomocnik i która z firm jest liderem. 2 każdy z Wykonawców osobno powinien spełniać warunki dotyczące Wykonawców, z tym, że dokument o których mowa w pkt III.3.2 w zakresie zrealizowanej dostawy Wykonawcy składają wspólnie. OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ: Oferta powinna zawierać: 1. Wypełniony formularz ofertowy z podaniem ceny na całość zamówienia - wg załącznika nr 2 do SIWZ. Do załącznika nr 2 należy dołączyć: 1.1 szczegółowy opis oferowanego sprzętu komputerowego i oprogramowania - według wzoru, który stanowi załącznik nr 2A do formularza ofertowego. 2. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 ustawy- wg załącznika nr 3 do specyfikacji. 3. Wykaz dostaw, gdzie wykonawca wykaże, że spełnia warunek udziału opisany w pkt 1.2 części IV SIWZ - wg załącznika nr 3A do SIWZ. 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu nie spełniania warunków określonych w art. 24 ust 1 ustawy oraz oświadczenie o posiadanym aktualnym na rok 2010 wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonym przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy - wg załącznika 4 do specyfikacji. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert. 6. Oryginalne pełnomocnictwo lub odpis pełnomocnictwa poświadczony notarialnie dokument ma potwierdzać uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 7. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. 7.1 Wskazanie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia. Z dokumentu ma również wynikać jakie firmy będzie reprezentować pełnomocnik i która z firm jest liderem. 7.2 Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty dla każdego partnera z osobna dotyczące własnej firmy o których mowa w części VII SIWZ pkt. 2, 4 i 5. 8. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 8.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5 składa dokumenty, zgodnie z opisem zawartym w pkt 4 części IV SIWZ. UWAGA: Do celów niniejszego przetargu dopuszcza się przedłożenie wymaganych dokumentów w formie odpisu lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę /za zgodność z oryginałem/ (wyjątek stanowi pkt 6). W przypadku przedłożenia kserokopii dokumentów, które składają się z dwóch lub więcej stron - należy poświadczyć /za zgodność z oryginałem/ każdą z tych stron.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) jeśli po wyborze oferty i podpisaniu umowy na dostawę przez Wykonawcę do dnia upływu terminu na realizację dostawy sprzętu nie będzie możliwe dostarczenie którejkolwiek pozycji przedmiotu zamówienia określonego w złożonej ofercie np. w przypadku wycofania danego sprzętu z rynku - dopuszcza się dostarczenie innego sprzętu spełniającego warunki zamówienia o parametrach nie gorszych niż oferowany w ofercie i w cenie nie większej niż cena tej pozycji podana w formularzu ofertowym. Zmiana wymaga uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej na 2 dni przed terminem dostawy i stosownego aneksu do umowy, 2) jeśli wykonawca wskazał w swojej ofercie, że powierza wykonanie części zamówienia Podwykonawcom a przed podpisaniem umowy zgodnie z wymogiem Zamawiającego podał nazwy i siedziby Podwykonawców - wówczas dopuszcza się również zmianę w przypadku zaistnienia nie przewidzianej i uzasadnionej potrzeby zmiany Podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca musi wystąpić z pismem i uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego przed dopuszczeniem nowego Podwykonawcy do realizacji zamówienia. Wprowadzone zmiany nie mogą spowodować zmiany liczby podwykonawców oraz zmiany jakości wykonania tej części zamówienia, ww. dopuszczalne zmiany zawarte są we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.nowasol.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Staszica 1C, 67-100 Nowa Sól - pokój nr 315- III piętro za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: zamowienia@pup-nowasol.pl i zino@praca.gov.pl oraz faksu: 068 3873242.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli, ul. Staszica 1C , 67-100 Nowa Sól - pokój 107 (I piętro)- Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.