Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-16
Chojnice: Wykonanie prac związanych z utrzymaniem czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku Centrum Medycznego przy ul. Kościerskiej 9 w Chojnicach wraz z prowadzeniem pogotowia technicznego i szatni
Numer ogłoszenia: 193864 - 2009; data zamieszczenia: 16.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. , ul. Bankowa 13, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3975009, faks 052 3975009.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.chojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac związanych z utrzymaniem czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku Centrum Medycznego przy ul. Kościerskiej 9 w Chojnicach wraz z prowadzeniem pogotowia technicznego i szatni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie prac związanych z utrzymaniem czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku Centrum Medycznego przy ul. Kościerskiej 9 w Chojnicach wraz z prowadzeniem pogotowia technicznego i szatni. 2. Zakres usług świadczonych przez Wykonawcę dotyczyć będzie: a) utrzymania czystości wewnątrz budynku w częściach wspólnych o pow. 1308,2 m2 (korytarze, schody, WC, szatnie i inne) na wszystkich kondygnacjach, uzupełnianie w materiały eksploatacyjne: dozowników na mydło i ręczniki , oraz papieru toaletowego przy normalnym zużyciu oraz dbanie o zieleń i inne ruchomości znajdujące się w sprzątanych pomieszczeniach, b) utrzymania czystości i porządku na chodnikach, drogach, parkingach, terenach zielonych i innych należących do nieruchomości Kościerska 9, oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota oraz in-nych zanieczyszczeń z chodników i dróg wewnętrznych, usuwanie śliskości z chodników (posypywanie piaskiem, usuwanie oblodzenia), opróżnianie koszy umieszczonych na zewnątrz budynku. c) dokonywanie drobnych napraw i konserwacji urządzeń technicznych w budynku, pełnienie funkcji pogotowia technicznego (bez ceny materiałów), odczytywanie urządzeń pomiarowych me-diów zlokalizowanych w budynku oraz zawieszanie flag z okazji świąt, d) konserwacja terenów zielonych poprzez: -okresowe koszenie trawy, usuwanie chwastów, -uzupełniające siewy traw, ewentualne dosadzanie roślinności (bez ceny materiałów) e)prowadzenie szatni w okresach od 01 października do 30 kwietnia każdego roku objętego niniejszą umową (odpowiedzialność za mienie pozostawione ponosi obsługujący). f)otwieranie Centrum Medycznego codziennie o godz. 7:00 oraz zamykanie o godz. 21:00 w dni powszednie, a w soboty godz. 13:00. g)dostarczanie od Wynajmującego najemcom wynajmującym pomieszczenia w Centrum Medycznym comiesięcznych faktur i korespondencji. 3. Materiały eksploatacyjne potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia zapewnia własnym staraniem i na własny koszt Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania własnego sprzętu i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 5. Upoważniony pracownik Wykonawcy jest zobowiązany do utrzymywania całodobowego kontaktu telefonicznego celem wykonywania obowiązków pogotowia technicznego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 98.34.11.20 - Usługi portierskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a- posiadają uprawnienia do wykonywania robót objętych zamówieniem, b- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności e- nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny spełnienia wymaganych warunków: a- przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia b- niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zał.1_Formularz oferty (na załączonym druku) Zał.2_Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu jw., wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych wymogów w postaci: 1)Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych Zaświadczenie z ZUS-u o opłacaniu składek ubezpieczeniowych - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Zał.3_Aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zał.4_Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Zał.5_Wykaz osób wraz z ich wykształceniem i dotychczasowym zatrudnieniem, obejmującym zakres obowiązków wykonywanych podczas tego zatrudnienia z podaniem miejsca pracy Zał.6_ Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamó-wienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Dokumenty powinny być oryginałami lub kserokopiami poświadczonymi za zgodność przez osobę podpisującą ofertę ze strony wykonawcy oraz muszą być sporządzone w języku polskim..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.chojnice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o.
ul. Bankowa 13
89-600 Chojnice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o. ul. Bankowa 13 89-600 Chojnice sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- Świadczenie usług fizjoterapeutycznych na rzecz uczestników Punktu Opieki Dziennej w Ciechocinie
- Opracowanie dokumentacji projektowej z decyzją o pozwoleniu na budowę dla zadania "Budowa budynku magazynowego (Magazyn Zasobów Ochrony Ludności) z częścią socjalną i miejscem doraźnego schronienia"
- Przygotowywanie posiłków na potrzeby Punktu Opieki Dziennej w Ciechocinie III
- Remonty cząstkowe nawierzchni jezdni, chodników i placów w Chojnicach
- Budowa krytego lodowiska wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Centrum Park w Chojnicach w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa opróżniania lokali lub pomieszczeń do nich przynależnych znajdujących się w zasobie Oddziału Terenowego Mazowieckiego
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania przez okres 18 miesięcy
- Świadczenie usług sprzątania budynków Sądu Rejonowego w Zakopanem
- Kompleksowe sprzątanie budynków i terenów wokół budynków wraz z zielenią i utrzymaniem zimowym terenów TBS "Czynszówka" Sp. z o.o. w Gdyni z podziałem na części.
- "Usługa opróżniania i porządkowania nieruchomości pozostających w administrowaniu lub zarządzaniu Zarządu Mienia m. st. Warszawy"
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.