Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-08
Aleksandrów Kujawski: Przeprowadzenie rehabilitacji (logopeda, rehabilitant) dla 8 dzieci w 2012r oraz 8 dzieci w 2013r w ramach projektu systemowego pn. Moja szansa na niezależność realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Aleksandrowie Kujawskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
Numer ogłoszenia: 193814 - 2012; data zamieszczenia: 08.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Aleksandrowie Kujawskim , ul. Słowackiego 8, 87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2826154, 509379876, faks 54 2826154.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiataleksandrowski.akcessnet.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie rehabilitacji (logopeda, rehabilitant) dla 8 dzieci w 2012r oraz 8 dzieci w 2013r w ramach projektu systemowego pn. Moja szansa na niezależność realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Aleksandrowie Kujawskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie rehabilitacji (logopeda, rehabilitant) dla 8 dzieci w 2012r oraz 8 dzieci w 2013r w ramach projektu systemowego pn. Moja szansa na niezależność realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Aleksandrowie Kujawskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Część 1: rehabilitacja Zajęciami rehabilitacyjnymi objętych zostanie 6 dzieci niepełnosprawnych w 2012r. oraz 6 dzieci niepełnosprawnych w 2013r. Wymiar usługi: 80 godzin, łącznie na dwa lata 160 godzin. Miejsce wykonania usługi: Aleksandrów Kujawski. Zarówno w 2012 jak i 2013 r. usługa rehabilitacji odbywać się będzie się w lokalu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca nie będzie ponosił żadnych kosztów związanych z miejscem świadczenia usług. Usługi będą świadczone według harmonogramu, który ustalony zostanie przez wykonawcę w porozumieniu z uczestnikiem projektu przed rozpoczęciem projektu. Harmonogram będzie określał dokładne terminy świadczenia usług. Wykonawca zobowiązany jest: - przeprowadzić rehabilitację poprzez ćwiczenia usprawniające ruchowo, stosowne do potrzeb i stanu zdrowia dzieci niepełnosprawnych, zgodnie z zaleceniem lekarza dziecka. Celem rehabilitacji jest poprawa stanu zdrowia dzieci. Zajęcia powinny być dostosowane do stanu zdrowia i potrzeb uczestników projektu Terminy: lipiec 2012r. -listopad 2013r.. Wykonawca w okresie realizacji zadania będzie odpowiedzialny za: 1. Prowadzenia kart rehabilitacji. 2. Prowadzenia listy obecności osoby prowadzącej rehabilitację. 3. Oznaczenia wszystkich dokumentów, materiałów szkoleniowych, zaświadczeń zgodnie z wytycznymi dot. oznaczeń projektów w ramach POKL oraz logo Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Aleksandrowie Kujawskim, udostępnionymi przez Zleceniodawcę. 4. Bieżącej współpracy z Zamawiającym w zakresie realizacji zamówienia. 5. Dostarczenia po zakończeniu rehabilitacji: - kserokopii listy obecności osoby prowadzącej rehabilitację, - kart rehabilitacji dzieci. Osoba świadcząca usługi rehabilitacyjne musi mieć wykształcenie wyższe magisterskie lub policealne na kierunku rehabilitacja lub fizjoterapia bądź tytuł technika fizjoterapii. Część 2: zajęcia logopedyczne Zajęciami logopedycznymi objętych zostanie 4 dzieci niepełnosprawnych w 2012r. oraz 4 dzieci niepełnosprawnych w 2012r w wymiarze 60 godzin zegarowych, łącznie na dwa lata 120 godzin. Miejsce wykonania usługi: Aleksandrów Kujawski. Zarówno w 2012 jak i 2013 r. usługa rehabilitacji odbywać się będzie się w lokalu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca nie będzie ponosił żadnych kosztów związanych z miejscem świadczenia usług. Usługi będą świadczone według harmonogramu, który ustalony zostanie przez wykonawcę w porozumieniu z uczestnikiem projektu przed rozpoczęciem projektu. Harmonogram będzie określał dokładne terminy świadczenia usług. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia indywidualnej terapii logopedycznej z dziećmi, u których stwierdzono zaburzenia mowy oraz do stałej ewaluacji postępów dzieci objętych wsparciem. Termin: lipiec 2012r. - listopad 2013r. Wykonawca w okresie realizacji zadania będzie odpowiedzialny za: 1. Prowadzenie kart zajęć logopedycznych. 2. Prowadzenie listy obecności osób prowadzących zajęcia logopedyczne. 3. Oznaczenie wszystkich dokumentów, materiałów szkoleniowych, zaświadczeń zgodnie z wytycznymi dot. oznaczeń projektów w ramach POKL oraz logo Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Aleksandrowie Kujawskim, udostępnionymi przez Zleceniodawcę. 4. Bieżącej współpracy z Zamawiającym w zakresie związanym z realizacją zamówienia. 5. Dostarczenia po zakończeniu zajęć logopedycznych: - kserokopię listy obecności osoby prowadzącej zajęcia logopedyczne, - kart zajęć logopedycznych. Osoba świadcząca usługi logopedyczne musi posiadać wykształcenie wyższe na kierunku logopedia z przygotowaniem pedagogicznym lub studia podyplomowe w zakresie logopedii, oraz doświadczenie w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi. Wielkość zamówienia- zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010r. Nr 113,poz.759 ze zm.)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu dokonywania oceny spełnienia warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej: a) jedną usługę przeprowadzenia rehabilitacji z dziećmi niepełnosprawnymi z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - dotyczy części 1. Ocena wymienionego warunku będzie dokonywana w oparciu o wzór załącznik nr 3a do SIWZ. b) jedną usługę przeprowadzenia zajęć logopedycznych z dziećmi z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - dotyczy części 2. Ocena wymienionego warunku będzie dokonywana w oparciu o wzór załącznik nr 3b do SIWZ.Należy dołączyć dokument potwierdzający fakt, iż usługa została wykonana należycie (np. referencje, protokoły odbioru usługi itp.).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) co najmniej jednym rehabilitantem z wykształceniem wyższym magisterskim lub policealnym na kierunku rehabilitacja lub fizjoterapia bądź z tytułem technika fizjoterapii.- dotyczy części 1. Ocena wymienionego warunku będzie dokonywana w oparciu o wzór załącznik 4a do SIWZ. b) co najmniej jednym logopedą z wykształcenie wyższym na kierunku logopedia z przygotowaniem pedagogicznym lub z ukończonymi studiami podyplomowymi w zakresie logopedii, z doświadczeniem w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi - dotyczy części 2. Ocena wymienionego warunku będzie dokonywana w oparciu o wzór załącznik 4b do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu dokonywania oceny spełnienia warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie,że osoby , które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiataleksandrowski.akcessnet.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodinie ul. Słowackiego 8, ,87-700 Aleksandrów Kujawski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2012 godzina 10:30, miejsce: Siedziba zamawiającego w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Aleksandrów Kujawski, ul. Słowackiego 8..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie rehabilitacji (logopeda, rehabilitant) dla 8 dzieci w 2012r oraz 8 dzieci w 2013r w ramach projektu systemowego pn. Moja szansa na niezależność realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Aleksandrowie Kujawskim- rehablitacja.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rehabilitacja Zajęciami rehabilitacyjnymi objętych zostanie 6 dzieci niepełnosprawnych w 2012r. oraz 6 dzieci niepełnosprawnych w 2013r. Wymiar usługi: 80 godzin, łącznie na dwa lata 160 godzin. Miejsce wykonania usługi: Aleksandrów Kujawski. Zarówno w 2012 jak i 2013 r. usługa rehabilitacji odbywać się będzie się w lokalu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca nie będzie ponosił żadnych kosztów związanych z miejscem świadczenia usług. Usługi będą świadczone według harmonogramu, który ustalony zostanie przez wykonawcę w porozumieniu z uczestnikiem projektu przed rozpoczęciem projektu. Harmonogram będzie określał dokładne terminy świadczenia usług. Wykonawca zobowiązany jest: - przeprowadzić rehabilitację poprzez ćwiczenia usprawniające ruchowo, stosowne do potrzeb i stanu zdrowia dzieci niepełnosprawnych, zgodnie z zaleceniem lekarza dziecka. Celem rehabilitacji jest poprawa stanu zdrowia dzieci. Zajęcia powinny być dostosowane do stanu zdrowia i potrzeb uczestników projektu Terminy: lipiec 2012r. -listopad 2013r.. Wykonawca w okresie realizacji zadania będzie odpowiedzialny za: 1. Prowadzenia kart rehabilitacji. 2. Prowadzenia listy obecności osoby prowadzącej rehabilitację. 3. Oznaczenia wszystkich dokumentów, materiałów szkoleniowych, zaświadczeń zgodnie z wytycznymi dot. oznaczeń projektów w ramach POKL oraz logo Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Aleksandrowie Kujawskim, udostępnionymi przez Zleceniodawcę. 4. Bieżącej współpracy z Zamawiającym w zakresie realizacji zamówienia. 5. Dostarczenia po zakończeniu rehabilitacji: - kserokopii listy obecności osoby prowadzącej rehabilitację, - kart rehabilitacji dzieci. Osoba świadcząca usługi rehabilitacyjne musi mieć wykształcenie wyższe magisterskie lub policealne na kierunku rehabilitacja lub fizjoterapia bądź tytuł technika fizjoterapii..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie rehabilitacji (logopeda, rehabilitant) dla 8 dzieci w 2012r oraz 8 dzieci w 2013r w ramach projektu systemowego pn. Moja szansa na niezależność realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Aleksandrowie Kujawskim - zajęcia logopedyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia logopedyczne Zajęciami logopedycznymi objętych zostanie 4 dzieci niepełnosprawnych w 2012r. oraz 4 dzieci niepełnosprawnych w 2012r w wymiarze 60 godzin zegarowych, łącznie na dwa lata 120 godzin. Miejsce wykonania usługi: Aleksandrów Kujawski. Zarówno w 2012 jak i 2013 r. usługa rehabilitacji odbywać się będzie się w lokalu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca nie będzie ponosił żadnych kosztów związanych z miejscem świadczenia usług. Usługi będą świadczone według harmonogramu, który ustalony zostanie przez wykonawcę w porozumieniu z uczestnikiem projektu przed rozpoczęciem projektu. Harmonogram będzie określał dokładne terminy świadczenia usług. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia indywidualnej terapii logopedycznej z dziećmi, u których stwierdzono zaburzenia mowy oraz do stałej ewaluacji postępów dzieci objętych wsparciem. Termin: lipiec 2012r. - listopad 2013r. Wykonawca w okresie realizacji zadania będzie odpowiedzialny za: 1. Prowadzenie kart zajęć logopedycznych. 2. Prowadzenie listy obecności osób prowadzących zajęcia logopedyczne. 3. Oznaczenie wszystkich dokumentów, materiałów szkoleniowych, zaświadczeń zgodnie z wytycznymi dot. oznaczeń projektów w ramach POKL oraz logo Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Aleksandrowie Kujawskim, udostępnionymi przez Zleceniodawcę. 4. Bieżącej współpracy z Zamawiającym w zakresie związanym z realizacją zamówienia. 5. Dostarczenia po zakończeniu zajęć logopedycznych: - kserokopię listy obecności osoby prowadzącej zajęcia logopedyczne, - kart zajęć logopedycznych. Osoba świadcząca usługi logopedyczne musi posiadać wykształcenie wyższe na kierunku logopedia z przygotowaniem pedagogicznym lub studia podyplomowe w zakresie logopedii, oraz doświadczenie w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zatrudnienie kadry do prowadzenia edukacji zbiorowej, zabiegów fizjoterapeutycznych w ramach projektu pn.: "Wydłużenie aktywności zawodowej pracowników gminy Działoszyce - II edycja" - część nr 1.
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem", z podziałem na 8 części z opcją
- Usługi społeczne dla uczestników projektu pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MIELNO" Część I
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego - edycja 3.
więcej: Usługi rehabilitacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.