eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa zestawów komputerowych i drukarek oraz podzespołów serwerowych i sieciowych (sprzętu komputerowego)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-15

Lublin: Dostawa zestawów komputerowych i drukarek oraz podzespołów serwerowych i sieciowych (sprzętu komputerowego)
Numer ogłoszenia: 193748 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 76, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5359261, fax 081 53 59 261.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów komputerowych i drukarek oraz podzespołów serwerowych i sieciowych (sprzętu komputerowego).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, na podstawie umowy sprzedaży fabrycznie nowych, nieużywanych i nieregenerowanych: 1. zestawów komputerowych - 30 szt. 2. notebooków - 6 szt. 3. drukarek laserowych - 18 szt. 4. drukarki laserowej kolorowej - 1 szt. 5. drukarek kodów kreskowych - 5 szt. 6. podajników kopert - 6 szt. 7. monitorów LCD - 10 szt. 8. szaf RACK 19 cali - 2 szt. 9. przełączników/switchy 48 port - 4 szt., przełączników/switchy 8 port - 20 szt., 10. kart sieciowych - 20 szt. 11. patchcordów: UTP 0,5 m - 100 szt. ,UTP 1m - 100 szt., UTP 3m - 50 szt., UTP 5m - 50 szt. 12. wtyk RJ45 z osłonką - 200 szt. 13. czytników kodów kreskowych - 10 szt. 14. adapterów USB do SATA/IDE - 2 szt. 15. przedłużaczy USB - 20 szt. 16. przedłużaczy PS2 - 20 szt. 17. myszek USB/PS2 - 60 szt. 18. dysków zewnętrznych 1 TB - 4 szt. 19. procesora do serwera IBM - 1 szt. 20. dysków U320 SCSI - 3 szt. 21. pamięci USB 4GB - 6 szt. 22. pamięci USB 512MB - 12 szt. 23. rozdzielaczy sygnału VGA (Video Splittem) - 4 szt. 24. kabli SVGA M/F - 10 szt. 25. kabli Null Modem - 4 szt. 26. adapterów USB do PS2 - 2 szt. 27. tasiemek DAT 72 - 20 szt. 28. tasiemek DDS 4 - 20 szt. 29. listew zasilających 3 m - 20 szt. 30. UPS-ów do serwerów - 4 szt. 31. licencji systemu operacyjnego - 6 szt. o parametrach określonych w Specyfikacji Technicznej - (dodatek nr 1 do SIWZ). Oferowany sprzęt powinien być oznakowany symbolem CE. Sprzęt objęty zamówieniem może być dostarczony jednorazowo lub w kilku dostawach częściowych. Obowiązkiem Wykonawcy będzie każdorazowe wcześniejsze ustalenie terminu planowanej dostawy z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego. Cały sprzęt objęty zamówieniem musi być dostarczony do budynków mieszczących się w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 76 i K. Wallenroda 4d do dnia 7 grudnia 2007r. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o ilościach określonego sprzętu komputerowego jaki trzeba będzie dostarczyć do poszczególnych budynków. Obowiązkiem Wykonawcy będzie rozładowanie i złożenie dostarczonego sprzętu w pomieszczeniach wyznaczonym przez Zamawiającego. Ze względu na specyfikę Zamawiającego, zaoferowana cena jednostkowa (za sztukę) w odniesieniu do poszczególnych pozycji nie może przekroczyć kwoty 3 500 zł. (brutto).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.20.00 - Różny sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Oryginalny kod CPV: 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.24.14.00 - Oprogramowanie systemów operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 48.62.00.00 - Systemy operacyjne Oryginalny kod CPV: 30.21.16.00 - Procesory Kod CPV wg słownika 2008: 31.71.21.16 - Mikroprocesory Oryginalny kod CPV: 30.23.31.71 - Dyski Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 07.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawijący nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykażą się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw sprzętu komputerowego, każda z nich o wartości co najmniej 200 000 zł (brutto). Przez wartość dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostarczonego sprzętu komputerowego w ramach jednej umowy. Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw w ramach jednej umowy. Warunek, dotyczący rodzaju dostawy zostanie spełniony, jeśli przedmiotem każdej z wykonanych dostaw sprzętu komputerowego były co najmniej komputery. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki udziału w postępowaniu Wykonawca spełnił. Niespełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, okoliczności uzasadniające wykluczenie Wykonawcy z mocy art. 24 ustawy zachodzące choćby względem pojedyńczego współubiegającego się, dyskwalifikują całą grupę. 2. Wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia: Zamawiający wymaga, żeby zaoferowany sprzęt komputerowy spełniał wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ a w szczególności w Specyfikacji Technicznej (dodatek nr 1 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagane warunki, które określone zostały w części I pkt 1 ppkt 1,3 i 4 każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy [ na formularzu stanowiącym dodatek nr 5 do SIWZ ]; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagany warunek określony w części I pkt 1 ppkt 2 Wykonawca powinien złożyć wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz winien zawierać co najmniej 2 pozycje [ wg dodatku nr 4 do SIWZ]. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokument, o którym mowa w pkt 3 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy pkt 4 stosuje się odpowiednio. 6. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Specyfikacji Technicznej Wykonawca wraz z ofertą powinien złożyć: a) dokument zawierajacy potwierdzenie spełniania wymaganych przez Zamawiającego warunków odnośnie zamawianego sprzętu - na formularzu Specyfikacji Technicznej stanowiacej dodatek nr 1 do SIWZ b) na potwierdzenie, że zaoferowane w zestawie komuterowym stacje robocze i monitory a także drukarki, notebooki, monitory, zaprojektowane i wyprodukowane zostały zgodnie z norma ISO 9001 -Zamawiający wymaga załączenia do oferty kopii certyfikatu ISO 9001 dla projektanta i producenta sprzętu potwierdzającej spełnianie wymogu. Zamiast certyfikatu Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oświadczenia o posiadaniu przez projektanta i producenta oferowanego sprzętu komputerowego zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań producenta z normami jakościowymi. Wykonawca może, zamiast oświadczenia, o którym wyżej mowa, złożyć oświadczenie o posiadaniu przez projektanta i producenta oferowanego sprzętu równoważnego zaświadczenia wystawionego przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego obszaru Gospodarczego lub o posiadaniu innych dokumentów potwierdzających odpowiednio stosowanie przez producentów równoważnych środków zapewnienia jakości. c) na potwierdzenie spełniania warunku określonego przez Zamawiającego w odniesieniu do zaoferowanego w zestawie komputerowym procesora - zrzut z ekranu potwierdzający osiągnięty wynik w teście Benchmark CPUMARK 2.1 przeprowadzonym zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego zawartymi w załączonej do SIWZ Specyfikacji Technicznej, d) na potwierdzenie warunku, że firma serwisująca: zestawy komputerowe, drukarki, notebooki, monitory posiada certyfikat ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych Zamawiający wymaga załączenia do oferty kopii certyfikatu lub równoważnego zaświadczenia wystawionego przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. e) na potwierdzenie warunku dotyczącego głośność stacji roboczej w trybie IDLE bez głośników mierzonej zgodnie z normą PN-EN ISO 7779:2005 Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy o poziomie głośności (określonym w dB) w trybie IDLE zgodnie z normą PN-EN ISO 7779:2005. 7. Dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.sr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Lublinie ul. Krakowskie Przedmieście 76 20-950 Lublin.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawijącego w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 76, w pokoju nr 14 lub przesłać pocztą (firmą kurierską) na adres Zamawiającego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.