eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokUsługa nadzoru inwestorskiego ZP-252-26/10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-02

Białystok: Usługa nadzoru inwestorskiego ZP-252-26/10
Numer ogłoszenia: 193738 - 2010; data zamieszczenia: 02.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego , ul. Marii Curie-Skłodowskiej 26, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7488510, 7488531, faks 085 7488593, 7488502.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sniadecja.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa nadzoru inwestorskiego ZP-252-26/10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGA NADZORU INWESTORSKIEGO PEŁNOBRANŻOWEGO NAD REALIZACJĄ ROBOTY BUDOWLANEJ: WYKONANIA - W RAMACH ROZBUDOWY SZPITALA - BUDYNKU NR 6, OBEJMUJĄCEGO BLOK OPERACYJNY, CENTRALNĄ STERYLIZATORNIĘ I DZIAŁ DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ WRAZ Z DOSTAWĄ WYPOSAŻENIA NIEZBĘDNEGO DO WYKONANIA WW. ROBOTY BUDOWLANEJ, TJ. DOSTAWĄ, ZAINSTALOWANIEM I URUCHOMIENIEM KOMPLETNEGO WYPOSAŻENIA CENTRALNEJ STERYLIZATORNI.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • do 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku szczegółowego

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej jedną usługę kompleksowego nadzoru inwestorskiego, dotyczącą realizacji inwestycji polegającej na kompleksowej realizacji robót budowlano - montażowych, instalacji i sieci sanitarnych oraz instalacji i sieci energetycznych w obiekcie przeznaczonym na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych - o wartości inwestycji co najmniej 20 mln. zł brutto (dwadzieścia milionów)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku szczegółowego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o kwalifikacjach i doświadczeniu określonym poniżej . 1. Co najmniej jedna osoba, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru robót budowlanych: a) posiadająca uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; b) będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; wymaganie nie dotyczy osób, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (art. 12 a ustawy z dnia 07.07.1994 - Prawo budowlane). c) posiadająca co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w budownictwie na stanowiskach inspektora nadzoru inwestorskiego; d) w ciągu. okresu, o którym mowa w pkt. c) pełniła lub pełni nadzór przy wykonaniu minimum 1 obiektu użyteczności publicznej, obejmującym kompleksowe wykonanie robót budowlano - montażowych w obiekcie przeznaczonym na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych - o wartości inwestycji co najmniej 15 mln. zł brutto (piętnaście milionów zł). 2. Co najmniej jedna osoba, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru robót elektrycznych: a) posiadająca uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; b) będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; wymaganie nie dotyczy osób, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (art. 12 a ustawy z dnia 07.07.1994 - Prawo budowlane). c) posiadająca co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w budownictwie na stanowisku inspektora nadzoru; d) w ciągu okresu, o którym mowa w pkt. c), pełniła lub pełni nadzór przy realizacji minimum jednego obiektu użyteczności publicznej, obejmującej kompleksowe wykonanie robót budowlano - montażowych w obiekcie przeznaczonym na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych - o wartości inwestycji co najmniej 15 mln. zł brutto (piętnaście milionów zł). 3. Co najmniej jedna osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika robót sanitarnych: a) posiadająca uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; b) będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; wymaganie nie dotyczy osób, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (art. 12 a ustawy z dnia 07.07.1994 - Prawo budowlane). c) posiadająca co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w budownictwie na stanowisku inspektora nadzoru; d) w ciągu okresu, o którym mowa w pkt. c), pełniła lub pełni nadzór przy realizacji minimum jednego obiektu użyteczności publicznej, obejmującej kompleksowe wykonanie robót budowlano - montażowych w obiekcie przeznaczonym na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych - o wartości inwestycji co najmniej 15 mln. zł brutto (piętnaście milionów zł). e) pełniła lub pełni funkcję inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji w zakresie robót budowlanych co najmniej jednego obiektu szpitalnego, zawierającego min. 2 sale operacyjne z klimatyzacją ; f) pełniła lub pełni funkcję inspektora nadzoru przy co najmniej jednym wykonywaniu instalacji gazów medycznych wraz ze źródłami zasilania ..

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zanmawiający nie określa szczegółowego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty, z których będzie wynikało uprawnienie do podpisania oferty, w szczególności oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisania oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia, jeżeli dojdzie do przedłużenia terminu wykonania nadzorowanej inwestycji. Z inicjatywą przedłużenia terminu wykonania usługi zamawiający wystąpi do Wykonawcy w formie pisemnej. Nowy termin wykonania zamówienia będzie wskazany w pisemnym aneksie do umowy. Zamawiający sporządzi także nowy harmonogram płatności, dzieląc kwotę pozostałą do zapłaty przez ilość miesięcy, pozostałych do zakończenia inwestycji w nowym terminie i zachowując zapis dotyczący opłacenia ostatnich 10% wynagrodzenia. 2. Jeżeli dojdzie do przerwania robót podczas wykonywania nadzorowanej inwestycji, wówczas nastąpi przerwanie świadczenia usługi nadzoru inwestorskiego na taki sam okres, na jaki będą przerwane ww. roboty. Przedłużenie terminu wykonania zamówienia będzie nie będzie większe, niż ilość dni przerwy w wykonywaniu ww. robót, czyli ilość dni przerwy w świadczeniu nadzoru. Jeżeli przerwa w wykonywaniu robót będzie dłuższa niż 30 dni - Zamawiający sporządzi także nowy harmonogram płatności, dzieląc kwotę pozostałą do zapłaty przez ilość miesięcy, pozostałych do zakończenia inwestycji w nowym terminie i zachowując zapis dotyczący opłacenia ostatnich 10% wynagrodzenia. 3. Podczas wykonywania umowy Wykonawca może dokonać zmiany na stanowisku inspektora nadzoru, jednak wyłącznie pod następującymi warunkami: a) osoba podejmująca obowiązki inspektora nadzoru musi spełnić te same warunki, które były opisane w ogłoszeniu o zamówieniu (staż pracy, doświadczenie zawodowe, uprawnienia itd.) i które spełniał dotychczasowy inspektor; b) spełnienie warunków zostanie udokumentowane przez Wykonawcę w sposób określony w ogłoszeniu o zamówieniu; c) niezwłocznie po ww. udokumentowaniu zostanie zawarty stosowny pisemny aneks, obowiązujący nie wcześniej, niż od dnia podpisania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sniadecja.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: S. P. Z. O. Z. Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego, ul. M. Skłodowskiej - Curie 26, 15-950 Białystok, budynek administracji pok. 29. w godz. 8.00-14.00..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2010 godzina 13:00, miejsce: S. P. Z. O. Z. Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego, ul. M. Skłodowskiej - Curie 26, 15-950 Białystok, budynek administracji pok. 17..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.