To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-06-16
Bydgoszcz: WYKONANIE i DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH
i MAGAZYNOWYCH DO OBIEKTÓW MUZEUM ZLOKALIZOWANYCH PRZY
ul. MENNICA 2, MENNICA 4, MENNICA 7, MENNICA 8 i MENNICA 8a
Numer ogłoszenia: 193724 - 2009; data zamieszczenia: 16.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116982 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Okręgowe im. Leona Wyczółkowskiego w Bydgoszczy, ul. Gdańska 4, Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5859816, faks 052 5859816.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE i DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH i MAGAZYNOWYCH DO OBIEKTÓW MUZEUM ZLOKALIZOWANYCH PRZY ul. MENNICA 2, MENNICA 4, MENNICA 7, MENNICA 8 i MENNICA 8a.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:: Część I. - dostawa fabrycznie nowych mebli biurowych Część II. - dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli magazynowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 44.42.10.00 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi 39.13.20.00 - Systemy aktowe 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.13.11.00 - Regały archiwalne 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 222856.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa fabrycznie nowych mebli biurowych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "CORTEX" Edmund Kortas
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe CORTEX, ul. Kalinowskiego 38, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 25559.00
- Oferta z najniższą ceną: 25559.00 oferta z najwyższą ceną: 59436.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli magazynowych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BudMax - Sp. z o.o., ul. Pólnicy 8, 80-177 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 197297.00
- Oferta z najniższą ceną: 197297.00 oferta z najwyższą ceną: 282120.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Usługa w zakresie ochrony mienia i dozorowania z podziałem na 6 części w latach 2026/2027
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na rzecz Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy oraz podległych jednostek terenowych od dnia 02.01.2026 r. do 31.12.2027 r.
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz obiektów ZDMiKP w 2026 r.
- "Budowa połączenia drogowego DK91 z Autostradą A-1" - opracowanie studium korytarzowego wraz z analizą wielokryterialną
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1 w Bydgoszczy w 2026 r.
- Dostawa endoprotez piersi
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż regałów jezdnych i stacjonarnych do pomieszczeń Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz w Delegaturze w Pile, z możliwością składania ofert częściowych
- Dostawa foteli biurowych obrotowych realizowana dla Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu.
- Remont pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu pn: "Pracownia chemiczna dla uczniów Liceum Ogólnokształcącego w Złotoryi"
- Zakup i dostawa mebli wraz z montażem.
- Zakup i dostawa mebli i wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Glinczu i w Chwaszczynie
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Projektów pn.: "Centrum Usług Społecznych w Szczecinie", "Regionalne Centrum Kryzysowe", "Wygrana Rodzina" oraz na potrzeby Centrum Usług Społecznych.
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.