Ogłoszenie z dnia 2008-01-29
Tczew: WYKONANIE W 2008 ROKU PRAC PIELĘGNACYJNYCH BOISK PIŁKARSKICH ZLOKALIZOWANYCH W TCZEWIE I ZARZĄDZANYCH PRZEZ TCZEWSKIE CENTRUM SPORTU I REKREACJI
Numer ogłoszenia: 19371 - 2008; data zamieszczenia: 29.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Tczewskie Centrum Sportu i Rekreacji, ul. Wojska Polskiego 28a, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 0-58 5314626, fax 0-58 5314626.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tcsit.neostrada.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA BUDŻETOWA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE W 2008 ROKU PRAC PIELĘGNACYJNYCH BOISK PIŁKARSKICH ZLOKALIZOWANYCH W TCZEWIE I ZARZĄDZANYCH PRZEZ TCZEWSKIE CENTRUM SPORTU I REKREACJI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE W 2008 ROKU PRAC PIELĘGNACYJNYCH BOISK PIŁKARSKICH ZLOKALIZOWANYCH W TCZEWIE I ZARZĄDZANYCH PRZEZ TCZEWSKIE CENTRUM SPORTU I REKREACJI PRZETARG NIEOGRANICZONY O WARTOŚCI NIE PRZEKRACZAJĄCEJ KWOTY OKREŚLONEJ W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11, UST 8 USTAWY - PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.32.00.00 - Usługi utrzymania terenów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 77.32.00.00 - Usługi utrzymania terenów sportowych Oryginalny kod CPV: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Oryginalny kod CPV: 77.31.50.00 - Usługi w zakresie siewu Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.50.00 - Usługi w zakresie siewu Oryginalny kod CPV: 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: WYMAGANE JEST WNIESIENIE WADIUM W WYSOKOŚCI 2.000 ZŁ (SŁOWNIE: DWA TYSIĄCE ZŁOTYCH) NA ZASADACH OKREŚLONYCH W ART. 45, UST. 6 USTAWY - PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. W PRZETARGU MOGĄ WZIĄĆ UDZIAŁ WYKONAWCY KTÓRZY: 7.1A. SĄ UPRAWNIENI DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI TOŻSAMEJ Z PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA. WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW: AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU ALBO ZAŚWIADCZENIA O WPISIE DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ WYSTAWIONY, NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 6 M-CY LICZĄC WSTECZ OD DATY TERMINU SKŁADANIA OFERT. 7.1B. POSIADAJĄ UPRAWNIENIA NIEZBĘDNE DO WYKONANIA OKREŚLONYCH PRAC LUB CZYNNOŚCI STANOWIĄCYCH PRZEDMIOT NINIEJSZEJ PROCEDURY. WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW: OŚWIADCZENIE O STOSOWNEJ TREŚCI - NA DRUKU STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SIWZ. 7.1C. POSIADAJĄ NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE ORAZ DYSPONUJĄ POTENCJAŁEM TECHNICZNYM I OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA. WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW: a. OŚWIADCZENIE O STOSOWNEJ TREŚCI - NA DRUKU STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ, b. WYKAZ WYKONANYCH, W OKRESIE OSTATNICH 3 LAT PRZED WSZCZĘCIEM POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA, A JEŻELI OKRES PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI JEST KRÓTSZY - W TYM OKRESIE, ODPOWIADAJĄCYCH SWOIM RODZAJEM I WARTOŚCIĄ USŁUGOM STANOWIĄCYM PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA, Z PODANIEM ICH WARTOŚCI, PRZEDMIOTU, DAT WYKONANIA I ODBIORCÓW ORAZ ZAŁĄCZENIEM DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE TE USŁUGI ZOSTAŁY WYKONANE NALEŻYCIE. WYKAZ SPORZĄDZIĆ NA DRUKU STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SIWZ c. WYKAZ NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA NARZĘDZI I URZĄDZEŃ, KTÓRYMI DYSPONUJE WYKONAWCA. WYKAZ SPORZĄDZIĆ NA DRUKU STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 6 DO SIWZ. 7.1D. ZNAJDUJĄ SIĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ WYKONANIE ZAMÓWIENIA. WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW: OŚWIADCZENIE O STOSOWNEJ TREŚCI - NA DRUKU STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 7 DO SIWZ, 7.1E. NIE PODLEGAJĄ WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA PODSTAWIE ART. 24, UST 1 I 2 USTAWY - PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH. WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW: OŚWIADCZENIE STOSOWNEJ TREŚCI - NA DRUKU STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 8 DO SIWZ, 7.1F. NIE POSIADAJĄ ZALEGŁOŚCI Z TYTUŁU WYMAGANYCH PODATKÓW I UBEZPIECZEŃ. WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW: a. AKTUALNE ZAŚWIADCZENIE Z WŁAŚCIWEGO TERENOWO URZĘDU SKARBOWEGO O NIE ZALEGANIU Z PODATKAMI (LUB O UZYSKANIU ZWOLNIENIA). W/W ZAŚWIADCZENIE DATOWANE MUSI BYĆ, PRZEZ INSTYTUCJE JE WYSTAWIAJĄCE, NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 3 M-CE LICZĄC WSTECZ OD DATY TERMINU SKŁADANIA OFERT. b. AKTUALNE ZAŚWIADCZENIE Z WŁAŚCIWEGO TERENOWO ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH O NIE ZALEGANIU ZE SKŁADKAMI (LUB O UZYSKANIU ZWOLNIENIA Z PŁATNOŚCI). W/W ZAŚWIADCZENIE DATOWANE MUSI BYĆ, PRZEZ INSTYTUCJE JE WYSTAWIAJĄCE, NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 3 M-CE LICZĄC WSTECZ OD DATY TERMINU SKŁADANIA OFERT. 7.2. DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU DOPUSZCZENI BĘDĄ WYŁĄCZNIE WYKONAWCY, KTÓRYCH OFERTA SPEŁNIA WYMAGANIA OKREŚLONE W SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA. 7.3. OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW ZASTANIE DOKONANA NA PODSTAWIE ZŁOŻONEJ OFERTY WG FORMUŁY SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA. NIE SPEŁNIENIE CHOCIAŻBY JEDNEGO WARUNKU SKUTKOWAĆ BĘDZIE WYKLUCZENIEM WYKONAWCY Z POSTĘPOWANIA.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. W PRZETARGU MOGĄ WZIĄĆ UDZIAŁ WYKONAWCY KTÓRZY: 7.1A. SĄ UPRAWNIENI DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI TOŻSAMEJ Z PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA. WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW: AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU ALBO ZAŚWIADCZENIA O WPISIE DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ WYSTAWIONY, NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 6 M-CY LICZĄC WSTECZ OD DATY TERMINU SKŁADANIA OFERT. 7.1B. POSIADAJĄ UPRAWNIENIA NIEZBĘDNE DO WYKONANIA OKREŚLONYCH PRAC LUB CZYNNOŚCI STANOWIĄCYCH PRZEDMIOT NINIEJSZEJ PROCEDURY. WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW: OŚWIADCZENIE O STOSOWNEJ TREŚCI - NA DRUKU STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SIWZ. 7.1C. POSIADAJĄ NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE ORAZ DYSPONUJĄ POTENCJAŁEM TECHNICZNYM I OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA. WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW: a. OŚWIADCZENIE O STOSOWNEJ TREŚCI - NA DRUKU STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ, b. WYKAZ WYKONANYCH, W OKRESIE OSTATNICH 3 LAT PRZED WSZCZĘCIEM POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA, A JEŻELI OKRES PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI JEST KRÓTSZY - W TYM OKRESIE, ODPOWIADAJĄCYCH SWOIM RODZAJEM I WARTOŚCIĄ USŁUGOM STANOWIĄCYM PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA, Z PODANIEM ICH WARTOŚCI, PRZEDMIOTU, DAT WYKONANIA I ODBIORCÓW ORAZ ZAŁĄCZENIEM DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE TE USŁUGI ZOSTAŁY WYKONANE NALEŻYCIE. WYKAZ SPORZĄDZIĆ NA DRUKU STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SIWZ c. WYKAZ NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA NARZĘDZI I URZĄDZEŃ, KTÓRYMI DYSPONUJE WYKONAWCA. WYKAZ SPORZĄDZIĆ NA DRUKU STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 6 DO SIWZ. 7.1D. ZNAJDUJĄ SIĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ WYKONANIE ZAMÓWIENIA. WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW: OŚWIADCZENIE O STOSOWNEJ TREŚCI - NA DRUKU STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 7 DO SIWZ, 7.1E. NIE PODLEGAJĄ WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA PODSTAWIE ART. 24, UST 1 I 2 USTAWY - PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH. WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW: OŚWIADCZENIE STOSOWNEJ TREŚCI - NA DRUKU STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 8 DO SIWZ, 7.1F. NIE POSIADAJĄ ZALEGŁOŚCI Z TYTUŁU WYMAGANYCH PODATKÓW I UBEZPIECZEŃ. WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW: a. AKTUALNE ZAŚWIADCZENIE Z WŁAŚCIWEGO TERENOWO URZĘDU SKARBOWEGO O NIE ZALEGANIU Z PODATKAMI (LUB O UZYSKANIU ZWOLNIENIA). W/W ZAŚWIADCZENIE DATOWANE MUSI BYĆ, PRZEZ INSTYTUCJE JE WYSTAWIAJĄCE, NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 3 M-CE LICZĄC WSTECZ OD DATY TERMINU SKŁADANIA OFERT. b. AKTUALNE ZAŚWIADCZENIE Z WŁAŚCIWEGO TERENOWO ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH O NIE ZALEGANIU ZE SKŁADKAMI (LUB O UZYSKANIU ZWOLNIENIA Z PŁATNOŚCI). W/W ZAŚWIADCZENIE DATOWANE MUSI BYĆ, PRZEZ INSTYTUCJE JE WYSTAWIAJĄCE, NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 3 M-CE LICZĄC WSTECZ OD DATY TERMINU SKŁADANIA OFERT. 7.2. DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU DOPUSZCZENI BĘDĄ WYŁĄCZNIE WYKONAWCY, KTÓRYCH OFERTA SPEŁNIA WYMAGANIA OKREŚLONE W SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA. 7.3. OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW ZASTANIE DOKONANA NA PODSTAWIE ZŁOŻONEJ OFERTY WG FORMUŁY SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA. NIE SPEŁNIENIE CHOCIAŻBY JEDNEGO WARUNKU SKUTKOWAĆ BĘDZIE WYKLUCZENIEM WYKONAWCY Z POSTĘPOWANIA.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tcsit.neostrada.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: TCZEWSKIE CENTRUM SPORTU I REKREACJI 83-110 TCZEW ul. WOJSKA POLSKIEGO 28A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2008 godzina 09:00, miejsce: W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO - TCZEWSKIE CENTRUM SPORTU I REKREACJI, 83-110 TCZEW, UL. WOJSKA POLSKIEGO 28A.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- Roboty budowlane w CKZ w Tczewie przy ul. Sobieskiego 10a w ramach zadania pn. "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych Powiatu Tczewskiego-poprzez prace budowlane-etap II"
- Budowa drogi w Maleninie, ul. Sadowa (dz. nr 138)
- NADZÓR INWESTORSKI I KONSERWATORSKI PRZY CZĘŚCIOWEJ REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. "PRZEBUDOWA MOSTU TCZEWSKIEGO - ETAP II"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa drogi w Mieścinie (dz. nr 60)"
- 07/TP/2025. DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY ZAMAWIAJĄCEGO
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: ,,Budowa przedszkola na terenie Gminy Tczew"
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przetarg wielozadaniowy dla zadania inwestycyjnego na terenie Schroniska dla zwierząt bezdomnych przy ul. Opolskiej w Chorzowie - 3 części
- NIWELOWANIE SKUTKÓW DZIAŁALNOŚCI PRZEMYSŁOWEJ POPRZEZ ADAPTACJĘ TERENU POPRZEMYSŁOWEGO W MIEŚCIE KALETY LEŚNYM ZAKĄTKU ŚLĄSKA
- Budowa mini parku kieszonkowego przy ul. Pliszki na dz. nr 636 obr. Sikornik w Gliwicach
- "Modernizacja ulicy Starowiejskiej w Bestwince - etap II"
- Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Henryków w roku 2025 - etap II
- Przebudowa i doposażenie pl. zabaw przy ul. Brodzińskiego 22 oraz ul. Pod Grodziskiem 4 w Bielsku-Białej w ramach Resortowego programu "Aktywne place zabaw" 2025 "zaprojektuj i wybuduj" - 2 części
więcej: Usługi usuwania chwastów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.