eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¯ukowo › Modernizacja dróg gminnych - nawierzchnie asfaltowe

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2012-06-08

¯ukowo: Modernizacja dróg gminnych - nawierzchnie asfaltowe
Numer og³oszenia: 193702 - 2012; data zamieszczenia: 08.06.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¯ukowo , ul. Gdañska 52, 83-330 ¯ukowo, woj. pomorskie, tel. +48 58 6858300, faks +48 58 6858300.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zukowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Modernizacja dróg gminnych - nawierzchnie asfaltowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg gminnych z wykonaniem nawierzchni asfaltowych. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 5 czê¶ci: 1) Czê¶æ pierwsza - modernizacja drogi gminnej ¯ukowo - Rutki na dz. nr 1207 2) Czê¶æ druga - modernizacja drogi gminnej w Niestêpowie na dz. nr 149, 140/1, 138 i 178 3) Cze¶æ trzecia - modernizacja ul. Jeziornej w Borkowie 4) Czê¶æ czwarta - modernizacja drogi gminnej w Widlinie na dz. nr 147 5) Czê¶æ pi±ta - modernizacja drogi gminnej nr 157051G w Przyja¼ni Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w rozdziale II Opis przedmiotu zamówienia, za³±czona dokumentacja techniczna, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Przewiduje siê udzielenie zamówienia uzupe³niaj±cego do 50% zamówienia podstawowego polegaj±cego na wykonaniu nawierzchni asfaltowych w Gminie ¯ukowo

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 1.000,00 PLN (s³ownie: jeden tysi±c z³otych 00/100) dla ka¿dej z czê¶ci. 2. Wykonawca mo¿e wnie¶æ wadium w jednej lub kilku formach. Wadium mo¿e byæ wniesione w: 1) pieni±dzu, 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z pó¼n. zm.). 3. Termin wnoszenia wadium - do dnia 25 czerwca 2012 r. do godz. 13.00. 4. Wadium w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na konto nr 27 8345 1029 0202 9045 2000 0003 w Banku Spó³dzielczym w Tczewie O/¯ukowo. Przy wnoszeniu wadium nale¿y powo³aæ siê na oznaczenie WADIUM - Modernizacja dróg gminnych - nawierzchnie asfaltowe z dopiskiem której czê¶ci zamówienia dotyczy wp³acone wadium 5. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wnoszenia wadium przelewem za datê wniesienia zostanie przyjêta data uznania konta zamawiaj±cego (do oferty do³±czyæ kopiê przelewu - jako dowód wniesienia wadium). 7. W przypadku wnoszenia wadium w postaci gwarancji lub porêczeñ do oferty nale¿y do³±czyæ orygina³ gwarancji lub porêczenia oraz jego kserokopiê po¶wiadczon± za zgodno¶æ przez upowa¿nionego do podpisania oferty przedstawiciela wykonawcy. Orygina³ gwarancji lub porêczenia nie powinien byæ na trwale po³±czony z ofert±. 8. Z tre¶ci gwarancji winno wynikaæ, ¿e jest ona nieodwo³alna, bezwarunkowa i p³atna na ka¿de ¿±danie zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert± oraz zobowi±zanie gwaranta do zap³aty zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy prawo zamówieñ publicznych. 9. Oferta, która nie bêdzie zabezpieczona akceptowaln± form± wadium podlega odrzuceniu. 10.Wadium powinno byæ wa¿ne co najmniej przez okres zwi±zania ofert±.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykonali nale¿ycie: - dla czê¶ci pierwszej: co najmniej 1 robotê drogow± polegaj±c± na uk³adaniu nawierzchni drogowej (drogi, parkingi, place manewrowe i tym podobne nawierzchnie przeznaczone do ruchu ko³owego) z masy bitumicznej warto¶ci co najmniej 50.000,00 z³ brutto - dla czê¶ci drugiej: co najmniej 1 robotê drogow± polegaj±c± na uk³adaniu nawierzchni drogowej (drogi, parkingi, place manewrowe i tym podobne nawierzchnie przeznaczone do ruchu ko³owego) z masy bitumicznej warto¶ci co najmniej 100.000,00 z³ brutto - dla czê¶ci trzeciej: co najmniej 1 robotê drogow± polegaj±c± na uk³adaniu nawierzchni drogowej (drogi, parkingi, place manewrowe i tym podobne Nawierzchnie przeznaczone do ruchu ko³owego) z masy bitumicznej warto¶ci co najmniej 100.000,00 z³ brutto - dla czê¶ci czwartej: co najmniej 1 robotê drogow± polegaj±c± na uk³adaniu nawierzchni drogowej (drogi, parkingi, place manewrowe i tym podobne nawierzchnie przeznaczone do ruchu ko³owego) z masy bitumicznej warto¶ci co najmniej 50.000,00 z³ brutto - dla czê¶ci pi±tej: co najmniej 1 robotê drogow± polegaj±c± na uk³adaniu nawierzchni drogowej (drogi, parkingi, place manewrowe i tym podobne nawierzchnie przeznaczone do ruchu ko³owego) z masy bitumicznej warto¶ci co najmniej 50.000,00 z³ brutto

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • - dla czê¶ci pierwszej kierownikiem budowy (1 osoba) - posiadaj±cy uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie robót drogowych - dla czê¶ci drugiej kierownikiem budowy (1 osoba) - posiadaj±cy uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie robót drogowych - dla czê¶ci trzeciej kierownikiem budowy (1 osoba) - posiadaj±cy uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie robót drogowych - dla czê¶ci czwartej kierownikiem budowy (1 osoba) - posiadaj±cy uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie robót drogowych - dla czê¶ci pi±tej kierownikiem budowy (1 osoba) - posiadaj±cy uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie robót drogowych UWAGA: W przypadku gdy wykonawca sk³ada ofertê na wiêcej ni¿ na jedn± czê¶æ zamówienia, mo¿e wskazaæ tego samego kierownika dla maksymalnie dwóch czê¶ci.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
    • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, z wyj±tkiem postanowieñ, o których mowa ni¿ej. 2. Zmiany w umowie mog± dotyczyæ: 1. terminu wykonania zamówienia 2. wysoko¶ci wynagrodzenia wykonawcy 3. udzia³u podwykonawców przy realizacji zamówienia. 3. Zmiana terminu wykonania zamówienia mo¿e nast±piæ w przypadku: 1. przerwy w realizacji zamówienia na skutek warunków atmosferycznych, w tym: a) klêsk ¿ywio³owych, b) warunków atmosferycznych odbiegaj±cych od typowych, uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów. 2. wyst±pienia na trasie budowy przeszkód nie ujêtych na mapach projektowych, które bêd± powodowa³y przerwê w zamówieniu, 3. odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ, badañ, ekspertyz, uzgodnieñ z przyczyn niezawinionych przez wykonawcê, w tym odmowa udostêpnienia przez w³a¶cicieli nieruchomo¶ci do celów realizacji inwestycji, 4. nie zarejestrowania w Starostwie Powiatowym w Kartuzach (Wydzia³ Geodezji - O¶rodek Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej) w terminie 14 dni od daty z³o¿enia wniosku o rejestracjê map powykonawczych kiedy wniosek zosta³ z³o¿ony wcze¶niej ni¿ 14 dni przed dat± zg³oszenia gotowo¶ci do odbioru, 5. konieczno¶ci wykonania robót zamiennych i dodatkowych, które bêd± niezbêdne dla prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia, 6. rezygnacji z realizacji czê¶ci zamówienia, 7. czasowego wstrzymanie robót przez zamawiaj±cego, 8. wyst±pienia przeszkód uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót przez wykonawcê, 9. wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej, które bêd± wymaga³y przerwy w realizacji robót, 4. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia wykonawcy mo¿e nast±piæ w przypadku: 1. odst±pienia (rezygnacji) od czê¶ci zamówienia, 2. wykonywania robót dodatkowych i zamiennych (w tym zmiana technologii wykonania robót), 3. zmiany stawki podatku VAT. 5. Zmiana udzia³u podwykonawców mo¿e nast±piæ w przypadku: 1. skorzystania z podwykonawców w realizacji zamówienia mimo, i¿ w z³o¿onej ofercie wykonawca nie przewidywa³ realizacji czê¶ci zamówienia w podwykonawstwie, 2. zmiany zakresu robót realizowanych w podwykonawstwie. 6. Warunki dokonywania zmian: 1. inicjowanie zmian na pisemny wniosek wykonawcy lub zamawiaj±cego, 2. uzasadnienie konieczno¶ci i wp³ywu zmian na realizacjê zamówienia: wpisy do dziennika budowy, protoko³y konieczno¶ci, kosztorysy robót zamiennych, zaniechanych, dodatkowych, odniesienie do postanowieñ SIWZ, 3) w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. 7. Zmiany zapisów umowy, które nie odnosz± siê do tre¶ci oferty nie wymagaj± pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci. Za zmiany takie uwa¿a siê np.: 1. zmianê kierownika budowy, inspektora nadzoru, koordynatora za strony zamawiaj±cego, 2. zmianê rachunku bankowego, 3. zmiany adresowe.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zukowo.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy ¯ukowo, ul. Gdañska 52, 83-330 ¯ukowo.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 25.06.2012 godzina 13:00, miejsce: Urz±d Gminy ¯ukowo, ul. Gdañska 52, 83-330 ¯ukowo.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: modernizacja drogi gminnej ¯ukowo - Rutki na dz. nr 1207.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: modernizacja drogi gminnej ¯ukowo - Rutki na dz. nr 1207 o szeroko¶ci 4,5 mb oraz 200 mb d³ugo¶ci.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: modernizacja drogi gminnej w Niestêpowie na dz. nr 149, 140/1, 138 i 178.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: modernizacja drogi gminnej w Niestêpowie na dz. nr 149, 140/1, 138 i 178 o szeroko¶ci 4,5 mb oraz 300 mb d³ugo¶ci.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: modernizacja ul. Jeziornej w Borkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: modernizacja ul. Jeziornej w Borkowie o szeroko¶ci 4 mb oraz 300 mb d³ugo¶ci.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: modernizacja drogi gminnej w Widlinie na dz. nr 147.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: modernizacja drogi gminnej w Widlinie na dz. nr 147 o szeroko¶ci 4,5 mb oraz 210 mb d³ugo¶ci.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: modernizacja drogi gminnej nr 157051G w Przyja¼ni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: modernizacja drogi gminnej nr 157051G w Przyja¼ni o szeroko¶ci 6 mb oraz 100 mb d³ugo¶ci.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.